dijous, 8 de gener del 2009

LA RECTA FINAL


Una vegada passades les festes nadalenques i després de tots els dinarets, soparets i festetes que comporten ha arribat l’any nou i amb ell tots els bons propòsits que l’acompanyen, ja heu deixat de fumar? Heu començat a fer esport? Heu decidit no perdre’s cap acte faller i acudir a totes les reunions? Molt be, així m’agrada, perquè no se si s’heu percatat, però açò ja va de bo...

Durant el mes de gener seguiran realitzant-se les presentacions de les comissions que encara no les han fet, i es celebrarà el concurs de playbacks que organitza la Junta Local Fallera i que enguany tindrà lloc al recentment inaugurat Cau Multiusos. Ja al mes de febrer celebrarem els Fallers d'Honor, el ral·li humorístic, les paelles i ... ja estem en març, ja tenim ahí la Cavalcada del Ninot i finalment la setmana gran de les festes josefines que tant ens agraden. Esteu preparats? Espere que hagueu carregat les piles durant aquests dies, perquè com ja he dit, entrem ja en la recta final.

8 comentaris:

MADUIXANA ha dit...

MARE MEUA QUIN ESTRES, DESPRES DE ESTES FESTES I EN EL DIA QU´ESTEM EL COS ENCARA NO´L TENIM RECUPERAT, PERO EL DONE LA RAO PUES TENIM QUE FICARMOS LES PILES, I COM TOTS EL ANYS DIGEM "al any que ve agararem tot en mes temps..." JAJAJA, I TOTS EL ANYS EU FEN TOT DAMUNT I PENSAT I FET. EIXE PODRIA SER UN DELS PROPOSITS PER FER ESTE ANY... ENCARA QUE CINCERAMENT EU VEC UNA MIQUETA COMPLICAT.

rocio ha dit...

hola gentola¡¡¡
pareix tot molt llunt, però el temps passa molt depresa, en no res ja estem tots junts als actes fallers, esperem que l'oratge millore perque hui fa un fret... mare meua jo no estic acostrunbrada a estes baixes temperatures

MADUIXANA ha dit...

ROCIO CREC QUE LA GENT ESTA MES GELA QUE TU, JAJAJAJA, PUES NO ASOMA EL CAP PER ASI NINGUN ANIMA, JO LA VERITAT PREFERIX EL FRET A LA CALOR, ENCARA QUE ESTOS FRETS S´HEN ESTAN PASANT UNA MIQUETA, PERO DEIXEM QUE FASSA ARA EL QUE VULGA I EN FALLES BONS ORATGES..

Anònim ha dit...

No fa oratge per a pensar en les falles. Esperem que millore el temps perque sinos ens xuplarem els dites en falles. Fa molt de fred. Bo a rotgles com diu la sabiduria popular suecana, perque en un forn no fara masa fred, no Duli? jajajajaja, es broma, ja, be no comenses a dirme que als asatjos nos e queeee, que quand vaig a nose a on fa molt de fred....no fa falta que ja he dit que es de broma, jajajajja.
Esperem que canvie el oratge que ja estem en la recta final cara les falles xiquets.

Mayte ha dit...

JEJJEJEJE,Martinet açi a on jo estic tampoc fa fred, ja vaig en manegueta curteta,jijijij

No el penses que estic al carib, ni res de tot aixo estic a LA RIBERA,ufffff, esperant a que neve

Mayte ha dit...

jo nomes pense en els que el dissabte tenen la presentacio, i mare meua si no es fan 3 o 4 casalletes abans d´eixir que poques ganes.....

Açi estic fent cambits per a poder tindre tot el mes de festa,jejeheje, es brometa , pero almenys algo no????

Mayte ha dit...

LA NEGRA DOMINGA LOPEZ, ES UNA....

Anònim ha dit...

aiiiiii MAYTE QUE BONA ERES, ERES LA MILLOR

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.