divendres, 23 de gener del 2009

HUI, DIVENDRES, REUNIÓ

¡Hola a tots! (Ai, Carme, perdó: "i a totes"). Abans que es creeu expectatives, no tinc res especial a dir-vos però com he vist que la pàgina porta dos dies sense moviment i allò que està parat, s'estanca, doncs vaig a recordar-vos que hui és divendres i que hi ha reunió.
Vos adelante alguns temes que, no sé si els tractarem hui perquè ja sabeu que de vegades ens agarrem a xarrar i del que volíem dir diguem la meitat, però que més tard o més prompte s'han de tractar.
El dia 14 de febrer, a banda de ser el sant de Valentí, tindrà lloc en el nostre casal les 12 hores de truc, a saber: des de les 9 del matí fins a les 9 de la nit. La inscripció serà de 15 € per parella i ja ens organitzarem per atendre la barra durant tot el dia. És més que res per tal que aneu corrent la veu.
Després, el dia 21 de febrer i també en el casal, celebrarem la festa dels fallers d'honor. Tots aquells que esteu interessats a vindre s'haureu d'apuntar i pagar 10 € per persona. Amb això tenim inclòs el soparet, el dolcet i la música i després en la barra, preus populars, com sempre.
L'endemà pel matí (no feu eixa cara, que som fallers i els fallers no dormen) se celebrarà el rally. Si voleu participar ja podeu passar-se per la reunió i anar xarrant-s'ho a vore les disfresses i tot això.
Hi ha més coses, però si vos ho conte tot ja no vindreu. Aixina és que m'acomiade fins a la pròxima. Que vos vaja molt bé i espere que fins a la nit.

6 comentaris:

rocio ha dit...

Hola Dulia¡¡¡
Si que esta fluix el blog, no tenim molt que dir els de la Xuquer, jajaja

Aixo del campeonat de truc es nou, no?

Bo, a la nit ja xarrem que tenim molt que concretar

MADUIXANA ha dit...

JA CONTAREU COM HABEU QUEDAT I JO LA VERITAT NO SE COM TINDRE EL ASUNT PERQUE EIXE CAP DE SEMANA LI TOCA JUGAR AL FUTBOL AL MEU FILL I NO SE SI JUGARAN DISABTE O DIUMENGE, NI SI ES PER EL MATI O LA VESPRA, PERO EL MOMENTET QUE EN QUEDE LLUIRE FARE PER PASAR I AJUDAR EN EL QUE PUGA. I EN EL RALI ES MOLT PRONTE PER PARLAR DE ALGO, LO MIJOR ES DEIXAR-HO PER LA REUNIO DEL DIVENDRES DIA 13, JAJAJAJA, ES BROMA, PERO SEMPRE EN EIXES FECHES VE TOT JUNT, ES NORMAL JA ES LA RECTA FINAL, JA ESTAN AHI LES FESTES JOSEFINES....

Anònim ha dit...

Hola a tottttttsssssssss! m´alegrat molt de vore el calendari faller que ja va agarrant temperatura i color, allo ja va xiquets, i tinc una idea per a la cavalgata del ninot pero asi no es puesto de comentaro, evidentment, ja que ens pden copiar l´idea, i en el casal ja eu comentarem. Ja tinc ganes de l´arrivada del truc i dels fallers d´honor. Hola Rocio, Maduixana i Dulia, i a tots. Mayte estássss currant????

MADUIXANA ha dit...

HOLA MARTI, JAJAJA, ERES MASA JA EN CONTARAS EIXA IDEA, PUES EL DIVENDRES JA ESTAGEREM PARLANT TAMBE EN EL SOPARET DE MOLTES COSES, JAJAJA PERO COM TAMBE COMENTAREN ENCARA ES PRONTE PUES NIA MASA TEMPS PER DAVANT.JAJAJAJA BUENO JA PARLEM GUAPO

Anònim ha dit...

Hola Maduixana, com va aixó, seu pasareu be el divendres, eh? no el vaig vore, a les altres si perque en feren una visita al ajuntament. Ja ens vorem guapa. El divendres vos dic l´idea avore que vos pareix.

MADUIXANA ha dit...

NO VAIG ANAR A FERME UNA COPETA PERQUE CUANT VAIG ARRIBAR A CASA PER DEIXAR A LA MEU FILLA EN VAIG TROBAR, LA SORPRESA QUE EL AIRET M´HABIA DEIXAT, PUES TENIA UN DESASTRE DE POR... NO MEU DIGAU QUE SEMPRE EN PERC EL MIJOR, PERO ME LA TINC QUE VENGAR, PUES TENIEM GANETES DE FESTA I ESTABEM PROU DESCANSAES, NO SE JO A QUIN HORA ES DEGEREN ARREPLEGAR A CASA,JAJAJA ESTES XIQUETES DUREN MES QUE LES PILES DURACEL, JAJAJAJA

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.