dimarts, 11 de setembre del 2007

Ja tenim data : 10 de Novembre


Si , si xuquerets , ja tenim data , la data per a tindre el primer aconteciment faller de les falles del 2008 , " LA PROCLAMACIO ", que sera el proxim dia 10 de Novembre , nostra Fallera Major , Laura Esteve, ens ho ha confirmat......
Ha buscat una data tardia , pero bona , ja que al mes de setembre hi ha moltes coses , com festes patronals , mig any faller, ect...., al mes d´octubre , entre els ponts , festes i el AGERMANAMENT, e inclus algu que altre te alguna boda , massa coses...
En fi , s´ha decidit per el dia 10 de novembre , el que falta confirmar cert sera el lloc , pareix que estigua casi clar , pero hi ha que confirmar , jejejeje
Ja esta tot apunt , el dia 8 de setembre la nostra falla va tindre tot una representacio amb tots els seus components , nostra fallera major ja va tindre el seu primer acte , (per si no recordeu l´any passat no teniem figura tant important a la nostra comissio), jajajaja
Els seus presentadors ja s´han posat en marxa o millor dit "MANOS A LA OBRA" , a l´hora de fer verssets per a la presentacio siga del mes emotiu , veritat Elsa?????
Per qui no ho sapiga , llogicament els presentadors seran els seus germans Andres (Forum) i Elsa ( nostra vicepresidenta) , qui millor que ells , fallers de tota la vida i ja havent passsat per un acotenciment tant emotiu que quant Elsa va ser fallera major a l´any 2001 , eh....
Be xuquerets , aprepareuse que la festa esta al caure , i asegurada tambe , i algu que altre que aprepare la butxaca (eh, Cubi....) , posseuse ben wapos que ja ha arriba.....


¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ LA PROCLAMACIO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23 comentaris:

Gemmeta ha dit...

Bona nit!!!!
Si Mayte, si, ja arriba la proclamaciò, tinc males ganes!!!
el disabte, acudirem a casa de laura per vorela eixir de casa en el seu primer acte, i va ser emocionant, lo que jo vos diga, "ELS PELS DE PUNTA"

XIQUETS AIXO JA ESTA AHI!!!!!!!

Mayte ha dit...

Xiques que rewapes esteu, i que contentes,ay mare......
Pero no es confundiu,ehhhhh,es Laura i la seua germana Elsa,no es la que canta Mi Tierra,no no es la Gloria Estefan, si no la Elsa de la xuquer,nostra ballaora oficial dels play.backs ,jajajajajaj

Gemmeta ha dit...

Mayte, kurrandooooo????

Mayte ha dit...

Eyyyy,Gemmeta que no tens son,encara estas per açi,jo no tinc altre remei pero si poguera ja estaria chafant l´orelleta,jajajaja

Jo la vaig vore a la processo i despres ens vegerem a la Fi de la Fam,ells eren uns 25 i mosatros uns 11 i una taula per ahi que estaba Parell,o siga que el Pelayo volia inclus fer i tot la reunio...jjajajajaj

Mayte ha dit...

Kari quan et poses a currar????
Tenim uns montatges per a fer,felicitant als nostres xuquerets,si no ens aclarim ja teu dic i ho fas tu val????

Gemmeta ha dit...

MAyte ja estic kurrant, pero en l'hora del kurro ho tinc molt complicat, ha de ser a casa
Ja me dius alguna cosa, que jo faig el que faça falta

Bona nit!!!! ara ja vaig a fer nonet.

Mayte ha dit...

Bona nit

morales ha dit...

Pues si Mayte, ja tenim tots ganes de que vinga el dia de celebrar u acte pero crec que la que mes en tindra serà Laura. No dupteu que estarem tots ai en ixe acte de proclamació i que ho pasarem de luxe.
Gemma, encara no ens dediques algun article?Ens tens abandonats, va possat les piles i escriunos algo!!!

Anònim ha dit...

Si, si el dia 11 de novembre la proclamció, será el meu 2ª acte oficial despres del kit kat faller!! Ara Mayte, jo estic un poc enfadada en Laura, el dissabte per la vesprà, abans de la provesso va fer una picadeta a casa,com tota fellera major abans d´ixir, pero a nosaltres no ens va dir res....Ay Laura, Laura....!!!
Jo la veritat tinc uns mesos d´octubre i novembre mogudets, entre actes fallers, bodes, i demes ...

morales ha dit...

YEEEEEE, ACÍ NO HI HA NINGÚ QUE POSE UN COMENTARI O QUE, AÇÒ ESTA MES MORT QUE MORT

Anònim ha dit...

Morales, esque son hores intespestives!!!EL que no entra a les 15:30 H. a treballar esta fent la siesta segur..o veguent el tomate,ja,ja,!!!

Anònim ha dit...

Hola Rocío! Estas ahí? Se nota ja que hi ha faeneta...
Els diners del recuadre del cartell d´agermanats quant és tenen que donar? m´ha vingut ara al cap, per comentarliu a la jefa.

rojuel ha dit...

Hola a tots/es!!!

Si, si, ja tenim "mono de festeta fallera", segur que ixe dia ens ho passem de luxe tots, especialment Laura

elsa ha dit...

Yeeeeee!HOLA A TOTS!!Mayte ja estic jo per asi.Aso del fallerio ja esta asi,que guayyy!!La proclamacio sera bestial perque tenim tots unes ganes de por.Ah!la presentacio le presentem Pili i jo que tas equivocao...PREPAREUSE XUQUERETS QUE ASO JA ESTA EN MARXA....

Anònim ha dit...

Ehhh Xuquerets!!!gracies per el article esta super guay!!!
No dubteu que la proclamacio mos heu pasarem de luxe, sobretot perque estareu tots els meus amics...jejeje i la meua familia!
Eva carinyet perdona per no dir-ho, pero la veritat esque no m'asperava tanta gent...va ser una sorpresa, pero no dubtes que fare una picaeta (o mes) sols per a els meus amics de sempre..ehhh

Anònim ha dit...

la meua dona no podra eixir perque prefereix ferli un cubitet, aso no
es pot resistir,acabara en mi.
menos mal que me gusta mucho jeje je.

Anònim ha dit...

Bueno, va te perdone...ja, ja,ja.. pero m´apunte la picaeta pendent, eh!! Es brometa..
Pareix que siga com si te tornares a casar!!!ah??? I en este cas Elsa es la hermanísima, ja,ja..
I clar la proclamació equival a la festa de despedida, tots esperant la proclamció yuju!!
Ai cubi ja tas declarat, ara quant pase falles, esperem un cubitet entonces? Pues enseguida de bateig, aso es un no parar...

rocio ha dit...

Eva esta setmana si que estic mes lia, es nota? jajaja Els diners de la publicitat els pots dur quant pugues, a molt tardar quant te donem el cartell per penjar-lo.
T'has montat mala pelicula tu soles, despedida, boda, proclamacio...
Ay Cubi¡¡¡¡ clar que sí, volem un xuumbel vostre.

Anònim ha dit...

Hola a tots, Rocio esque hi ha el mateix comboy que quant es casa una amiga.. i ella ja te dic, te casi la meteixa ilusio que quant es casà...Tu que dius Laura?

Mayte ha dit...

Ahhhh,con que vas fer una picadeta i a mosatros no mos ho dius,ehhhh ,vale vale....

Avorem a partir de ara qui fa els comentaris,Laureta.....jejejejeje

Anònim ha dit...

Xiquetes estic super lia, aso no pot ser no tinc temps ni per a contestar els comentaris...un desastre, en fi jejje
Si Eva aso es com si el casares, casi la mateixa ilusio...casi..es diferent, pero molt guay...queda pendent lo de la picaeta!!!

Anònim ha dit...

Hola a tots! ja estic asi jo també yujuuuuuu! i collí les meues cosines que guapotes que estan en la foto eh!,es nota que son familia meua jajajajaja es brometa eh!que vos conec a tots i tindre guapota hasta......uf,hasta que la Laura creme la falla!.

elsa ha dit...

Pues si Estela aso ve de familia.ye guapota apuntat a lo de agermanats pero ja q mos heu tenim que pasar de lujo...

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.