dimarts, 18 de setembre del 2007

ESTAMPA FALLERA



Be xiquets , açi estem una vegada mes per a contar un poc mes de la nostra falla i dels nostres fallers , en aquesta ocasio que tenim que dir..... jejejeje. Be , pues que aquesta any ja tenim açi la Proclamacio , ja ho havia dit abans pero.....


Aquest any som els primers amb el tema de la Presentacio , aquesta any tenim una data un poc matinera pero certa , el dia 1 de desembre , (mare meua ,, que fred...o no??? , bueno sempre hi ha remei...cassalleta , no? ) , nosaltres tenim el primer acte amb cadascun amb la seua indumentaria fallera , ( xiques aprepareuse per als pirris , planchar trajes , trindreu tot apunt , abans de comprar els torrons de nadal , jajaja) , amb traca a la porta del casal , primer passacarrer per la barria i com no , amb xarangueta , ummmmmmmmm ja es sent oloreta a polvora , no?????

Que contar-vos de la presentacio que no sapiau , pues per alguns es molt bonic i per altres es molt aburrit , pero sempre intentes estar ah i, es el primer acte i no te`l vols perdre , en fi es tot una bonica ESTAMPA FALLERA.

17 comentaris:

Mayte ha dit...

xuquerets animeuse i aporteu articles o idees propies que les meues idees s´acaben?????
cadascu pot parlar del que vuigua que nosaltres sempre estem ahi....avore Eva si ens deleites "JA" en el teu primer article,no???? ja va seguent hora,kari....

Anònim ha dit...

Mayte jo esque no estic feta pa aso dels articles, i el llistó está tan alt, que es arriesgat.
Jo crec que enguany no será posible fer-me el trage, per tant vestirme enguany esta malament, pero asistire de igual manera a tots els actes, i es clar, a la presentació de la nostra amiga Laura.

rocio ha dit...

aixo es de veres, aquest any primer ens ficarem el trage de fallera que ens menjarem els torroons...jajaja

Anònim ha dit...

Rocio millor aixina el trage sempre ve mes soltet que despres dels torronets... has recibit això al teu correu?

Anònim ha dit...

Che Mayte quin article, tinc els pels de punta...ja esta mes prop el dia tinc moltes ganes de que aplege.
Ah una cosa el 1 de desembre fara menos fred que en ple mes de Enero o febrero que es cuant la fem de normal, pensa-ho i voras!!!

Anònim ha dit...

Per cert que fan la Estela i el kike...ascomensarem molt forts pero...

Gemmeta ha dit...

Hola, hola!!!!
Clar que si, ja tenim la presentació ai, mare meua, la veritat es que porte ja un temps en un cap,jeje arreplegant-me el monyo per poder ferme els pirris, jejejeje perquè..... decebre pues me dirassss!!!!

rocio ha dit...

Eva si ho tinc, hui li tocare a Mayte per si sap el dia exacte i per a dema o al divendres...

rocio ha dit...

Mayte res, ja ho tinc clar¡

Anònim ha dit...

ok Rocio.

Mayte ha dit...

jejejejejej,que tal????
si que es veritat lo del emps,pero comforme esta posant-se l´assunt,ara fa calor,ara fa fred i ara cau un aigua de mil dimonis,jo no se ,laura, ja vorem el que pasa.....

Mayte ha dit...

a la Estela i al Kike i haura que estirarlos de les orelles,aixo es diu arranca de aca,para de burro,no????? jajajajajaj,o algo aixina... ah Marteta tambe va per tu,que el pensabes que no t´escaparies....

Esther ha dit...

SIIII!!!!!!!!!!!!!que ganes que tinc de que arribe ixe dia,. Enguany tinc el mono, perquè no sé si ho recordareu però l´any passat el meu "benvolgut treball a la Ribera" m´impossibilità el poder ixir, que hasta mon pare em va dir que era una masoca per estar esprerant-vos al balcó sabent que m´anava a posar a plorar, però no ho puc resistir, soc FALLERA, i no s´imagineu l´acalorà que vaig agarrar al vore-vos passar, però enguany no hi haurà Cristo que m´ ho impedixca, bueno crec jo ;P

Anònim ha dit...

jaja Maitee ja stic asii! Aixo ja esta aii no s'havia que enguany era tan pronte la presentació. Avorem si isc perque les meues amiges no estan molt convensudes jej! Pero jo enguany em tindre que fer el animo de anar a tot.

Mayte ha dit...

Clar que si Marteta,tu ja saps que si falles a algo despres tot s´acurta,i tambe el dic a tu ,avore quin dia el fas l´anim i ens aportes informacio o inclus ens publiques coses,per cert quin dia es el teu aniversari???? i les teues amigues????? iniciales a tot aço,que tenim que fer un calendari de aniversaris,jejejejeje

Mayte ha dit...

Per cert Esther,aixo va ser masoquisme pur i dur.... pero a mi m´haguera pasat igual, de fet a mi hem pasa en una cabalgata del ninot i no m´ho perdonare en la vida,hem vaig a,magar baix del meu llit i no vaig poder plorar per que ja estaba pinta per a la boda,pero en un nuc en la gola .....

Anònim ha dit...

Nosee Maite .. aixo eu veig dificil jaj! El meu es el 9 de Juny esta molt llunc encara.. Posii avore si fiken encara que siga algun comentari o opinioo. Q elles tambe entren x asi i ress..

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.