dissabte, 24 de setembre del 2011

SAPS QUI SÓC??????


10 comentaris:

Esther ha dit...

Jajajaja!!!!! és molt fàcil, però que cara de ponsonya. Això era en la guarde de Amparin, no????? en lo resimpàtica que tu eres......jajajajajja

Nelo ha dit...

Jo li veig cara de Llopis-Raposo, però no estic segur.

dúlia ha dit...

Jo li veig un aire a lady Gaga però encara és prompte per a ratificar-ho. Esperarem més comentaris.

Eva ha dit...

I colli, tens la mateix cara Angeles!!! jajaja pero te rao la meua germana algo ponsonya, jajaja

jacqui ha dit...

Mare meua, clar ke se kies, es a meua ANGELES, pues si jo la tengunt en brasos aisina de xicoteta, BESOS wuapa.

Martí ha dit...

Xe, jo no sabía qui era fins que no heu donat pistes i dit el seu nom. Es que estaba molt difícil este saps qui soc? De totes maneres jo no li vec cara de ponsonya sino cara de circunstancies. Jjajajajajaja. Àngeles estás molt graciosa i guapeta en la foto.

MADUIXANA ha dit...

EY COLLI GELI QUE CARA MES SERIA, PERO EN ESTE JA SAPS QUI SOC NO NIA MOL DE MARGEN D'ERROR EH!!!! QUE GUAPETA

la criatura en qüestio! ha dit...

ayyy q no ho havia vist!!! ja fa un monto de temps q no entrava!!! si soc jo no puc negar-ho!! home serieta xq seria de mati i tindria ponsonyeta!!!!! la veritat es q me pareixc prou, no hi havia marge d'error!!!!!bessets!!!!!!

Carla Moralita ha dit...

Gelita, colli es que no pots negaro..., ahí encara no duies arraps dels gats, eh..

Mayte ha dit...

JAJAJAJAJA, QUE WAPAAAAAAAAAAAA

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.