dimecres, 21 de setembre del 2011

HUI ÉS EL MEU DIA!!!!!!!!!!!!!!


MOLTÍSSIMES FELICITATS!!!!!

15 comentaris:

rocio ha dit...

Felicitats Esther¡¡¡ tinc un articulet preparat per a tu i no em deixa penjar-lo, no se si es problema meu o generic, quant puga tel penje o sino teu envie i meu poses. Que tingues un bon dia i un millor any.

Gorgo ha dit...

Moltes felicitats a la mes xuquerisima de tots i enhorabona per la "bona nova". "PORQUE TU LO VALES". Un beset

Martí ha dit...

Moltisimes felicitatssssssss a una superfellera xuqueriiiiissssiiima. Tu portes la falla en la sanc, i asò en tu no es un tópic com el ques diu a cualsevol, amb tu la frase cobra realitat i consistencia. Ademés de felicitarte per el teu aniversari el felicite per el teu estat de buenaesperanza. Enguany les falles no les podrás disfrutar com sempre pero de segur que serán molt especials.

dúlia ha dit...

Una felicitació especial per a una persona no menys especial. Si és veritat que la vida ens torna tot allò que aportem a tu t'augura un porvenir molt bonic i espere que disfrutes de les meravelloses sorpreses que t'esperen en el dia a dia i de la teua família que últimament no para de créixer. Que vaja tot en bé i a disfrutar-ho.
A banda d'açò, el muntatge t'ha quedat súperxulo.

JASMINA ha dit...

ESTHER GUAPISSIMA, MOLTISIMES FELICITATS EN EL TEU ANIVERSARI!!!!!! I COM JA TEU HAN DIT TOT, PUES RES. MOLTS BESSETS DELS TRES I A DISFRUTAR DE L'ANY QUE T'ESPERA.

Eva ha dit...

Moltes felicitats germana!!! que puc dir jo que no t´haja dit ja i no sapies tu. eres especial igual que lo que ve en cami! et volem molt. eva, toni i jordan.

Esther ha dit...

Gracietes a tots!!!!!!!!! vosaltres si que sou xuqeríssims!!!!!! ara en la que estic molt enfadà és en maduixana que és el primer article que no comenta, i tot justet a de ser el del meu aniversari ......... jajajajjajaja!!!!!! ja li ho diré jo, ja.........

JACQUIE ha dit...

MOLTES FELISITATS A LA FUTURA SUPER MAMA I FELIZ ANIVERSARI BESOS.

FAMILIA LIANES MELIÁ JAJAJAJAJA ha dit...

AY SISTER Q ABANDOANET TINC EL BLOG!!!!
MOLTÍSSIMES FELICITATS EN EL TEU DIA ENCARA Q SIGA AMB RETRÀS DES D'ACÍ!!!!XO LA NOSTRA FELICITACIÓ NO PODIA FALTAR!!!BESETS DELS TEUS COMPARES I DE LA TEUA FILLOLA !!!!

MARIA ha dit...

Moltes felicitas, pel teu aniversari, per la teua proxima maternitat i per posar els recodatoris dels aniversaris, que ens fan tan feliços. Espere que comences un any molt bonic i que el disfrutes molt.

Vanessa ha dit...

Moltes Felicitats de part de Pasqui, Vane i Pasqui junior.
Un beset

ROUS ha dit...

JA T´HABIA FELICITAT .... en altre lloc .... jejejejej pero com no sabia que anabes a ser mamá ... pues et felicite atra vegada , enhorabona , espere que ho portes de categoria . besets

mayte ha dit...

wapaaaaaaaaaaaaaaaa x asi tambe et feliciteeeeee,jejejejejej
bon aniversari mami,jejejejeje

MADUIXANA ha dit...

AY PERDONA CARINYET MEU, PERO COM POTS DIR QUE JO DEIXE DE FALTAR ALGUN COMENTARI, EL QUE PASA QUE ESTIC EN MOL DE RETRAS PERO ASI ESTIC FELICITANT A LA MEU XIQUETA ARTISTA DE LES MES GRANS I QUE JO NO SABIA ENCARA ES QUE TAMBE FUTURA MAMA, M'ALEGRE MOLT I QUIN MIJOR REGAL QUE EL QUE TU JA PORTES DINS... CUIDAT MOLT I EL DESITGE TOT LO BO PUES AL ANY QUE BE JA EU CELEBRARAS AMB LA TEUA PERLETA.... MOLTES FELICITATS XUQUERISSSIMAAAAAAAAAAAA BESETS

Esther ha dit...

JAJAJAJAJ!!! GRACIES MADUIXANA, ARA JA ESTIC TRANQUIL·LA........

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.