divendres, 1 d’octubre del 2010

DATES PRESENTACIONS FALLERES


3 comentaris:

MADUIXANA ha dit...

NIA UN XICOTET FALLO, I ES QUE LA NOSTRA PRESENTACIÓ NO ES EN EIXA DATA...... OJALA FORA PER A EIXE DIA PERQUE AIXINA JO PODRÍA ANAR.... JAJAJAJAJJA
LA NOSTRA PRESENTACIO SI JO NO M´ENGANYE ES PER AL PROPER 27 DE NOVEMBRE......
GRASIES PER L´INFORMACIO

SI ALGÚ SAP L´HORARI DE DEMA DEL FUTBET FEMENI PER FAVOR QUE ENS EU DIGA. GRASIES

dúlia ha dit...

A mi Faustí em digué que pel matí segur que no seria perquè està el campionat de raspall. És per la vesprada però esta nit ens diran cert l'hora. Pot ser siga sobre les 4 com l'any passat (no se sap cert). O siga, que Aïda, si pot, que vinga a tirar una maneta (o una cameta, millor dit).

MADUIXANA ha dit...

NO SE SI AÏDA A EIXA HORA JA ACABAT PERO BUENO JO LIU DIRE, I JO SI NO PASA RES VULL ANAR ANIMAR ENCARA QUE SIGA I LO DELS GUANS ELS QUE TINC SON MOL XICOTETS NO SE SI AL FINAL EM PODREM TINDRE ALGUNS..... PERO RES ANIMO QUE ANEM A PARTIPAR I DIVERTIRMOS..... XUQUERISSSIMESSSSSSSSS

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.