dissabte, 24 d’abril del 2010

COMENÇA LA NOSTRA 2a SETMANA CULTURAL

¡Sí, encara que no ho semble, ja ha passat un any! Ha passat un any des que posàrem en marxa la setmana cultural i és bon símptoma que enguany repetim. Ací us deixe la programació per a tot aquell (faller o no, xuquerer o no) que estiga interessat en acudir a qualsevol acte.

DIVENDRES, 30 D'ABRIL: Inauguració a les 8 de la vesprada al claustre de la Biblioteca Suecana de l'exposició sobre CAMPANES. Després faran una xarrada amb vídeos i ens explicaran curiositats sobre els diferents tocs de les campanes.

DISSABTE, 1 DE MAIG: A les 8 i mitja de la vesprada en el claustre de la Biblioteca Suecana, espectacle de música per a majors i menuts.

DIUMENGE, 2 DE MAIG: A les 10 i mitja del matí ens veiem tots a la muntanyeta dels sants i començarem una caminata fins arribat als ullals. Conforme anem caminant el responsable de Medi Ambient de l'ajuntament anirà explicant-nos la flora i la fauna pròpia del lloc.

DIVENDRES, 7 DE MAIG: Xerrada-degustació de com es talla el pernil, a càrrec de Senseloni en La fi de la fam. Els tíquets els vendrem en Senseloni i en La fi de la fam i valen 5 €.

DISSABTE, 8 DE MAIG: En el casal, a les 5 i mitja de la vesprada, taller de danses valencianes. Si us crida l'atenció podeu vindre tranquil.lament perquè el nivell serà bàsic i adequat per a tot el món.

DIUMENGE, 9 DE MAIG: Cloenda de la setmana cultural. Pel matí, a partir de les 11 i fins que s'acaben les existències, tallers per als xiquets al carrer on plantem la falla (si plou, ens n'anirem al casal).
I a les 6 i mitja de la vesprada, en el Bernat i Baldoví, lliurament de premis del certamen de narrativa amb teatre infantil.

ESPEREM QUE ALGUNA COSA US ACOBLE i ja ens veiem per ahí. Que passeu un bon dia.
Per cert, sóc Dúlia, que després Mayte renega si no ho dic.

11 comentaris:

Carla ha dit...

És molt bona idea açò de la setmana cultural. Jo l'any passat no vaig poder anar, però aquest any sí que em passaré a fer una ullada. M'apeteix participar al taller de danses valencianes!! jeje! I la xerrada degustació també té molt bona pinta. Bé, i tot!!

Mayte ha dit...

okissssssssssss,jo tmabe avore si puc acudir a algo,l´´any passat tasmbe meu vaig pedre,pero estre any no

Dulia , jo no renege a ningu pero no vuic llevarte el protagonisme als teus articles, els teues escrits cobren vida quant es llig,jajajajj
aixi que firmal`s,jajajajaja.

Per cert tiren de menys, la cronica dels divendres a la reunio, aixi que ves posant.he les piles que els resums de les reunions volen vorels asi,jo porte dos caps de semana sense ananr i no m´´entere de res, i este divendres tampoc anire, el curro es el curro i ja saps, no estem per ananr triant.

dúlia ha dit...

Oído cocina. No he fet el resum de la reunió passada perquè es tractaren temes que no interessa posar ací, com la nostra economia i el nostre casal. Però si la pròxima reunió és normal i corrent, no patisques Mayte, que ací la tindràs. Per mi que no siga.

rocio ha dit...

Hola xuquerets, m'agrada la setmana cultural d'aquest any, hi ha per a tots els gustos, es molt varià.
Enhorabona als organitzadors/es i ara a participar¡¡¡

Anònim ha dit...

DULIA HA DIT QUE NO HA FET EL RESUM DE LES REUNIONS PQ SAN TRATAT TEMES QUE NO ES PODEN POSAR AL BLOG, PERQUE?? PUES JO HEU DIRE PERQUE ES VERGOÑOS LO QUE ESTA PASANT A LA FALLA, AL FINAL DIREM LO QUE DIU LA ESTEBAN:DONDE ESTA EL DINERO???PQ SERA QUE NO PAGEM PROU NO?ES VERGOÑOS!!! ARA PUJEM LA CUOTA ALS NANOS I AU NO?PUES JO PENSE QUE ELS NANOS NO FAN NINGUN GASTO, BUENO PERO BENEN BE PER A PAGAR LA BORRATCHERA DELS MAJORS FALLEROS I NO FALLEROS PQ AL MIG DIA EL ALCOL ES DE VAES PER A TOTS. SIN EMBARGO A PAGAR EL FALLERO PA TOT JO NOSE COM EL EXERCICI HA EIXIT AIXINA...VERGOÑOSISIM.

rocio ha dit...

Anonim pots dur molta raó, però Dulia porta raó en que no es tema per al blog, asò es te que parlar al casal en la reunio, pense jo...

Respecte a la setmana cultural... ja tenim l'acsses al triptic de la programacio per si algú vol descarregar-se'l

dúlia ha dit...

Per cert, Rocío, sempre vull dir-t'ho i se m'oblida. No sé si hauràs llegit l'article que escriguí sobre el sainet perquè va ser entre falles i pasqua, però si no l'has llegit, per favor, fes-ho, que també eres part implicada. Es troba ja en els missatges més antics. Ja em dius alguna cosa.

Nelo ha dit...

Bé Dúlia, bé. Però com no t'has en recordat del teu mèrit jo faré justícia: Bravo directora, per acceptar a tota persona que vullga eixir, per saber a qui li toca este paper o aquell, per estar ahí, per ajudar a la falla a recuperar el gust per la representació. Molt bon treball. No te'l valores, però per a això no em tens solament a mi. La gent quan pensa en l'obreta pensa en tu i en el teu equip.

Amparo ha dit...

Enhorabona a la falla Xúquer per ser capdavanters en Sueca fent la Setmana Cultural i el Certamen de Narrativa infantil.
Heu tingut molt bona idea!.Fa falta que les falles organitzen activitats tan culturals i tan interessants com esteu fent vosaltres.
Una abraçada!

dúlia ha dit...

Moltes gràcies Nelo, per la part que em toca i de veres que esperem continuar amb este entreteniment tan bonic i divertit que és el teatre.

rocio ha dit...

Disculpa Dulia, entre ixes setmanes vaig estar prou ausent al blog, l'IVA se me tirava damunt...gràcies a tu per l'article, la veritat que aquest any l'obreta era molt divertida i els artistes tambè, a mi m'agraden molt este tipo de sainet. A la reunio que vaig anar estabeu parlant del proxim, ja sabeu algo mes?
Per cert m'unix a les paraules de Nelo, porten molta raò (tinc una curiositat de saber qui eres).
Amparo si pots ja heu saps, gracies¡¡

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.