dissabte, 22 d’agost del 2009

QUE FAREM......



J a estem quasi acabant les vacances , bo , qui les haja disfrutat al mes de juliol i agost i quasi apunt de començarles els que les tenen al mes de setembre, i per que dic aço, pues per que estem arribant a l´hora de anar a les cases a netejar, despres de 2 mesos de " vereneo", la gent de Sueca, esta mirant el calendari per a tornar cap a les cases i començen a fer les netejes de les seues llars .

I per que dic aço , pues per que despres de estar SUECA EN ALT, a causa de les obres del PLANE, el carrer de la veronica, continua igual, jo torne i c
ontinuem sense voreres, sense rASTELLS, AMB ELS CLAVEGUERAMS AL AIRE,sentint olors fetides a totes les hores, ECT....



Com tinc que tornar a casa, mare meua, estic maala de pens
ar-ho, per que a dia de hui , el meu carrer
continua aixi....




I clar la que no ho veu i no ho pateix , pues com aquell....

El carrer DE la VERONICA, es poble tambe de SUECA, i no comprenc que despres de pasar les PLUJES del setembre passat, en aquest carrer vaja tot aixi de "BE", es una poca vergonya, un obra que dure 6 mesos, el setembre esta ahi i
si tornen a nadar que ningu ho vol, nosaltres no se que farem, va tot a una, i pareix que estiguen obrant com si fora un carrer que no vixca ningu i al contrari, es un carrer on hi ha gent i gent major, on es impossible transitar , ni a peu , ni amb carros de compra , ni amb cotxes, no se ....

QUE POCA VERGONYA, NOSALTRES TAMBE SOM POBLE, TAMBE PAGUEM ......

VOSALTRES QUE OPINEU

7 comentaris:

Anònim ha dit...

sincerament opine que deuries anar com a part perjudicada que eres al ajuntament i parlar amb el regidor d'urbanisme que es baldo i que te done l'informació i no deixar que pase mes temps això opine jo

gatet ha dit...

Estic d`acord en tu maite es una poca vergoña i si algun politic tinguera la femera en sa casa voriem si li feia gracia.Ah i dir que hi ha gent del carrer que si que anat al anjuntament a queixarse pero en aixo sa quedat.

morales ha dit...

a saco, jo tambe visc al carrer i es vergonyos aplegar a mig dia a casa i vore 2 persones treballant i altres 2 buscant la sombreta per a despres acavar sentanse!

MADUIXANA ha dit...

TENIU TOTA LA RAO, A MES JO AÇI AON TREBAJE COMENZAREN LES OBRES EN EL MES DE JUNY I NO AN FET LA MERDEGA QUE ESTAN FENT AÇI, QUE ESTEM INCOMODOS PER A PODER PASAR, PUES SI, PERO PRIMER AN FET LO DEL MIG, DESPRES AN ALÇAT UNA PART DE BORERAR FICANT UNES PASARELES PER A QUE LA GENT QUE VIU PUGA ENTRAR E IXIR VE DE SA CASA I DESPRES FARAN EL ALTRA PART DE BORERA ( que es a la que jo li tinc mes por es la meua part ) ELS MALS OLORS ELS TENIM, PERO NO ESTA EN LES CONDICIONS QUE ESTA ESTA OBRA, I EL PLAÇ ESTA ACABANT I LA POR QUE TINC JO ES QUE ES QUEDE COM ES QUEDE (sense deixar-ho en condicions ) COM SEMPRE PASA EN SUECA QUE ES QUEDA TOT A MITGES. TINDREM QUE FER UNA PROTESTA EN FIRME.....UNA VAGA SI ES PRESIS

Anònim ha dit...

ací el que passa es que la gent estem molt be a casa i no ens menegem per a res pq si forem d'altra manera ara mateix consentiriem este abús però si em deixat fer la coxina de la via,son tots jo el primer uns senyorets i volem que siguen els altres els que es facen sentir i aixi ens va

Mayte ha dit...

BO , PEREA QUI NO HO SAPIGA, ELS VEINS DEL CARRER LA VERONICA ESTEM ARREPLEGANT FIRMES PER DENUNCIAR L´EMPRESA, L´AJUNTAMENT I EL QUE FAÇA FALTA
SABEU QUE TENIM EL QUE NOSALTRES MATEIXOS HEM VOTAT, A L´ALTRA VEGADA ENS HO PENSAREM MILLOR

SI VOLS DEIXAR LA TEUA SIGMATURA PER A LA DENUNCIA TEU AGRAIREM, FULLES AL CARRER DE LA VERONICA

Anònim ha dit...

Tot el que digeu esta molt bé,aleshores passem a l'acció,propose una caminada el diumenge dia 13 amb "cassolarada" a la porta de l'ajuntament.L'eixida del carrer veronica a les 12 del migdia.spark.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.