dimecres, 26 d’agost del 2009

¡¡¡HOOOOOOLA!!! JA ANEM TORNANT


¡Hola xuquerers i blòguers en general! No és que ja estiga treballant però va acostant-se l'hora i hem vingut a netejar i ara m'he connectat només un moment perquè ja tenia mono de falla, de blog, de teclejar, de xarrar sense saber si hi ha algú per ahí (sempre hi ha algú per ahí, o per allà, que per al cas és el mateix). Només una salutació i d'ací poquet ja escriuré un article com toca per anar posant-nos una miqueta al dia. Vaig a intentar també posar una foto del viatge d'este estiu, no per a què l'endevineu sinó només per compartir-ho amb vosaltres. Que passeu uns bons dies.

7 comentaris:

dúlia ha dit...

Sóc jo altra volta. Un cas perdut per a açò de les fotos, ja ho sé. Però és que com m'eixen unes lletres i uns números i no puc vore la foto fins que no l'he pujada, doncs resulta que justament n'he triat una en la qual no estic jo, però dóna igual perquè el més xulo no és la persona sinó les pedres de 3.000 anys que hi ha al darrere. A vore si a l'altra estic més inspirada. Adéu blóguers.

sareta ha dit...

on es això Dúlia? i només tenen 3.000 anys? benvinguda

fanny ha dit...

si si claro sols per compartir la fotos en tots nosaltres o fermos envexa a la gent que encara no esta en vacanse?bueno pensanto millor crec que la unica pringi que no esta de vacanses soc jo.pero bueno no patiu que la meua foto ja arribara.jo crec que aixo te pinta de ser roma.

encarni ha dit...

dulia,ja ha fet ta mare els cursets eixos que diem?enrecordat que jo tambe vuic estar en la nomina de ta mare ji,ji,ji.
crec,que en la foto,pense com estefania podrieu estar per roma o propet.

MADUIXANA ha dit...

BUENO JO NO EU SE SEGUR, PERO CREC QUE ES EN ATENES, DULIA TENS QUE TRAURENS DE DUBTES, I ENCARA QUE LA TEUA INTENSIO ES COMPARTIR ESTES VISTES TAN XULES, LA VERITAT ES QUE EN EL FONDO ENS FAS UNA MIQUETA D´AMBETXA.
JO EN VULL VORE MES....

dúlia ha dit...

OK. El pernil és per a Maduixana. Es tracta d'Atenes (des d'ací una salutació a Martí. Martí, per fi, he anat a Grécia). I Fanny, no et preocupes que tot arriba, les teues vacances també arribaran i llavors ens faràs enveja a totes les que ja estarem treballant de nou.
Aprofite per a dir que si algú vol apuntar-se al sainet enguany que ho diga ja, que ens ho faça saber a qualsevol del grup perquè d'ací poquet començarem ja els assajos. Fins un altre dia.

gatet ha dit...

Hola dulin,m`alegre q ja estigues per açi.Aquesta setmana me pase per el forn,val.dw

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.