dissabte, 15 de desembre del 2007

Començen els sopars......


Aplegat el mes de desembre , l´ultim de aquest any , apunt d´entrar als Nadals i tambe amb el conter enrrere per a les falles del 2008 i amb molt de "gasto" i com no les vacances nadalenques per a qui les tinga , clar.... En fi , un any mes a les costelles , que tenim que fer , aço ja va massa a presa.

El que no tenim que oblidar es que aço tambe porta als sopars d´empresa , que cada vegada es celebra mes i cada vegada es mes llarg l´aconteciment. Jo puc "pressumir", de currar amb una empresa molt gran i de fet molta gent del poble de Sueca i alrededors tambe , pero aço no vol dir res per que no sols compartim empresa sino tambe puc dir que el que compartim es sentiment faller ,j ejejejejej
Si sis s i , el que vos dic , açi no es mira de quina falla eres ni res aixo... ( hi havia gent de falla veina , com l´Avinguda d´Espanya , gent del Portal...).
El divendres 14 , vaig tindre el sopar d´empresa al igual que molta gent , supong,era com si estagueres a un bodorrio , per que som molta gent , tenim sopar de boda , tenim Discomovil i sobretot barra lliure , que vos ha paregut... pues si xiquets el que vos dic... una boda. Pero com vos havia dit , tambe puc dir i demostrar que tambe compartim SENTIMENT FALLER , per cert rifaven uns regalets i jo vaig ser l´agraciada en un d´ells,jajajajajaj.......,mare meua,quins reis vaig a tindre....

11 comentaris:

Mayte ha dit...

Tambe hi havia gent de la Bdo. Aliño i de la falla el Mercat,ho senc ,no m´enrecordaba,jajajajaj
Va estar de categoria,a l´any que be mes,jajajajaj

Anònim ha dit...

Colli Mayte que categoria!!! Jo tinc el sopar el 21, pero no te tant de nivell....segur. Tambe te tocà a tu regalet??? M´alegre que seu pasareu tant be

Anònim ha dit...

Per cert estaves treballant anit dissabte,no??? tot no pot ser festeta eh??

Esther ha dit...

Ei Maytechu!!!!!!!!!!!jo tb meu passí de lujo!!!!! Saps que quan pujà Jaime a per el regal era el premi de Rafa, sí xiquets a mí tb em toca regalet un dvd portàtil molt xulo, les xuqueretes estàvem de sort.

Anònim ha dit...

yo vaig estar disapte 15 de sopar de empresa i tambe va estar guay cena buffete i disco. en el mirasol de quart de poblet. el problema con lla sabeu tots esque si conduces no bebes. bueno penya a pasaro be icudaet que per un whisky eres un delincuent i a la carsel.

rocio ha dit...

Sisisi ja estan ahi els menjarots de nadal, començant en el sopar d'empressa i acabant en reixos.
Jo tinc dinar d'empresa el proper divendres 21. No seram tants com vosaltres les de la Ribera, però tambè farem festeta, sino al Solet, no Xuso?
Bo, m'alegre que seu pasareu molt be, i que tinguereu sort amb els regalets.

Xuso ha dit...

Allí estarem Rocio, al de l'hospital no vaig poder anar, perquè tenia presentació dissabte i jo ja sé com s'allarguen eixos sopars.....

Però el divendres estarem al solet de vesprada i nit per a celebrar-ho rocio. Espere vore't per allí!!!

rojuel ha dit...

Que be s'ho monteu, xicones!! Segur que va quedar de lujo, i damunt les dos en regalet, que canya!!

Anònim ha dit...

Collo quin lujo, com es nota que treballeu pa una empresa rica...jejejeje.
Jo tinc el sopar tambe el dia 21 (avore si ens vegen Eva) i espere pasar-ho super be!!!

Anònim ha dit...

Segur que ens veguem per ahi perque la meua empresa es com la teua, i de sueca no ixim....

Mayte ha dit...

Be pues avore si jo tambe m´anime i m´ha pegue en totes vosatros,ja vos dic,jejejeje

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.