dimecres, 13 de juliol del 2011

XUQUERETS JA ESTIC ACÍ!!!!!!


Hola xuquerets!!!!!!
Em diuen Paula De la Torre Fontanet i ja estic entre tots vosaltres. He vingut abans del que m'esperaven, però és que tenia moltes ganes de conéixer els meus papis.
Vaig nàixer el dia 8 de juliol a les 22:15 hores, he de dir-vos que em vaig fer derrogar un poquet, però ja sabeu que lo bo es fa esperar...jejeje!!!!!

Ja estic a casa i m'encanta estar allí junt als meus pares que són meravellosos. La meua mamà és molt guapa, i el meu papà tampoc està malament. Ací vos els presente, encara que sé que vosaltres ja teniu el plaer de conéixer-los..........



També estic molt contenta de tindre els tios i els iaios que tinc, a la tia Pili se li cau la baba quan em mira, al igual que a tots els meus iaios, i a mi m'agrada molt que vinguen a vorem i em diguen cosetes mentre que jo faig com si estiguera dormint..........

Ara sols falta que em conegau tots vosaltres, d'ací poquet em podreu vore pel cau amb tots els amiguets que ja m'han dit que estan esperant-me, però mentre que arriba eixe dia, ací vos deixe una foto meua per a que vejau lo guapa que sóc.........


En fi xuquerets, que estem tots molt bé, i jo tinc moltes ganes de conéixer-vos i viure eixa festa que tant vos agrada a tots vosaltres i als meus papis, les FALLES!!!!!!!

Fins prompte amics!!!!!

19 comentaris:

MADUIXANA ha dit...

SI QUE ES DE VERES QUE ERES MOL GUAPETA, TOTS TENIEM TAMBE MOLTES GANES DE VORET I DINS DE RES EL PEGAREM 4 PESIC I UN BON GRAPAT DE BESSETS, JAJAJAJ BUENO ARA PORTAT MOL BE PER A QUE AIXINA ELS TEUS PAPIS EL DEIXEN ESTAR TOTES LES FALLES AMB MOSOTROS. BESETS PAULA A TU, ALS PAPIS I AL TOTA LA TEUA FAMILIA.... PILI EL FICAREM TAMBE UN PITET COM A PAULA I EN TOTA LA RAO PUES T'HE UNA CARETA MES GUAPETA.... BESETS A TOS

pili ha dit...

eu vist yo que tinc que dir de la meua xiqueta, pues que no tenim xiqueta ni per a comencar, estem molt contens tota la familia se mos cau la baba jajjaja

Esther ha dit...

És súper bonica!!!!!enhorabona a tota la familia i en especial als papis!!!!!

JASMINA ha dit...

AYYY QUE COSETA MES REBONICA!!!!!!!! ENHORABONA A TOTA LA FAMILIA. ARA A DISFRUTAR-LA BONA COSA QUE PASSA VOLANT I HI HA QUE APROFITAR. I LA MAMI JA ESTA IGUAL DE GUAPA QUE SEMPRE. BESSETS ALS TRES.
AHHH!!! I A LA TIA CALDOSETA TAMBE,JAJAJA....

dúlia ha dit...

Enhorabona a les dos famílies. Si és tan bona xiqueta com sembla, tindreu molta sort. És moníssima i la veritat és que en la foto que heu posat sembla més parter el pare que la mare perquè Vero està molt guapa. Felicitats a pares, tios i güelos i, com sempre dic, us desitge molta salut per a criar-la.

dúlia ha dit...

Jasmina, ara que estem connectades, si vols passar-te pel forn o enviar a algú, tens una bolseta que et deixares a Enguera amb cosetes d'Iker. T'ho dic per si ho necessites, si no, no patisques que a mi no em molesta.

Jasmina ha dit...

Dulia tranquila, jajajaja esque sempre m'enrrecorde quant ja estic en casa. A vore si dema me passe, val?? Gracies.

jacquie ha dit...

MOLTES FELISITATS A TOTA LA FAMILIA PER ISA XIQUETA TAN GUAPETA KE SERA LA REINA DE TOTA LA FAMILIA.

rojuel ha dit...

Moltissimes felicitats als nous pares i demés família. Ara a disfrutar-la, es molt bonica

gatet ha dit...

Enhorabona papis per el naiximent de Paula una xuquereta mes

Eva ha dit...

Enhorabona a tots!!! que perleta!!!! la veritat es que Vero esta molt be!!!

Casiano ha dit...

Moltes felicitats per eixa xiqueta tan reguapa, es una nineta. Lo dit, la mes cincera enhorabona a tota la familia, als pares sobretot, iaios i a la seua tia Pili. De la familia de Casiano, Marieta, Josep i Carla

Gorgo ha dit...

Benvinguda Paula ja m'han dit que tens els ullets de la mami, molt guapa seras,i enhorabona als papas.

ROSER ha dit...

AYYYY QUINA NINETA!!!!!ENHORABONA A TOTA LA FAMILIA!!!!DISFRUTEU-LA AL MÀXIM Q ES FAN FADRINES A LA CARRERA!!!!MOLTS BESETS PAULA I EN ESPECIAL DE LAIA Q TÉ MOLTES GANES D VORET!!!

Thara ha dit...

Enhorabona a la Familia...!!!
Per la xiqueta tan guapisima,,,!!
Ara a disfrutar-la..!!!
=)

Martí ha dit...

Paula benvinguda a la vida i a la gran familia que som la falla xúquer. et desitge una vida plena de salut, alegría, sort i felicitat. Ja tenim ganes de voret vestideta de fallera i sentir els versets que t' aguelo Amable segur ja haura composat per a tu i que segur serán presioso imolt emotius carrgats amb molta felicitat, perque no hi ha millor mussa de l' inspiració que la benvinguda d' una neteta. Moltes felicitats a tios,iaios i als pares. Ah es de veres en la foto vero está guapisima i Amablet pareig que encara el dure el susto,jjaaajajaja,es broma.

laura ha dit...

Ai mare que encara no havia entrat yo a la falla y mira tot el que m'he trobat!!! la veritat es que es molt boniqueta i molt bona que es lo principal. Enhorabona als papis, ties i uelos que estan molts contents igual que el resto de la familia que ja tenim un altre membre en la famili jejejeje

Anònim ha dit...

No mos haviem enterat del naiximent de Paula, si que sa donant presa en naixer, però com diuen si la cosa sa de fer , que siga rapideta. Bueno moltes felicitats per a tota la familia i en especial als pares. Espere que disfruteu molt d´aquesta experiencia i sobre tot disfruteula. A tu Paula dirte que " Benveguda al mon " i a viure la vida lo mès intensament que pugues junt a les persones que el volen.
Una abrasada de ELI i TINO.

cristobal ha dit...

Moltes feliçitats i enhorabona als papis i tota la familia per el día del naiximent de la vostra perleta i que Paula siga tant guapa com s´mare i artista com la familia Amable.Un abraç Susana i Cristobal.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.