dissabte, 22 de maig del 2010

ACTIVITATS ESPORTIVES


6 comentaris:

Nelo ha dit...

Una cosa Maite. Per pur comboi, eh? ¿Podeu publicar també qui representa la falla en cada competició?

MADUIXANA ha dit...

SI, QUE DIGUEN QUIN ES EL EQUIP REPRESENTANT DE LA NOSTRA FALLA

dúlia ha dit...

Fins eixe mateix dia no se sabrà cert perquè qui vinga, benvinguda. Jo us parle de l'equip de bàsquet femení que jugarem el 12 de juny, que jo sàpia som: Rocío, Esther, Elsa, Eva, Vane, Fanny, Inma i jo. Però ja sabeu que tota aquella que vulga pot apuntar-se (va per tu, Maduixana, no per Nelo, ell que es reserve per al masculí).

Martí ha dit...

Duli, si Nelo es qui tu i jo pensem es tindrà qu' apuntar al masculi i abans a la falla, no?, jejejeje, ... pero, si la teoría que jo tenía, i qu' hores d'ara no vec tant real, i que es pot ser que Nelo per despistar es fa dir Nelo, quand realment deuría ser Nela,a le hores es deuría d' apuntar al femení... m' entens? pero a les hores, pensant el que podría pensar pot ser que estaguera ja apuntada, no? i a les hores es cont... ja teu contaré el divendres que m' he fet un lío.

dúlia ha dit...

Divendres no ens vorem perquè me'n vaig de "finde" i dissabte m'he d'alçar molt matí però tu ves "macerant-ho" que et veig una miqueta perdut i ja ho raonem la setmana que ve.

Martí ha dit...

ok Duli, que teu pases molt be. Estic patint del esfors que tens que realitzar d' alsarte matí. Que será a les 09? jajajja, es broma. Que teu pases molt be.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.