dimecres, 3 de març del 2010

SOBRE EL RAL.LI


¡Hola! Feia prou de temps que no escrivia cap article i per a què no se m'oblide com entrar i tot això, vaig a escriure hui sobre el ral.li.
Jo, personalment, no havia participat mai en el ral.li. Era de les que aguaitava al carrer Sequial, veia els cotxes, xarrava amb els coneguts que anava trobant-me i quan em cansava, cap a casa a dinar. Enguany, però, vaig decidir participar perquè Rojuel digué que anaven escassos de gent i que no ens havíem de treballar ni cotxe ni disfressa. Accedí, doncs, a compartir amb elles l'experiència.
I l'experiència resultà divertida i decepcionant alhora. Divertida perquè era tot un córrer cap ací i cap allà, els mòbils en marxa, buscant coses que semblava impossibles de trobar però que sempre apareixia algú que tenia açò i/o allò, mirant les altres falles de reüll a vore què portaven i què no... En fi, comboi a manta.


Decepcionant també perquè quan vaig acudir al casal sobre les 9 del matí, vaig vore moviment i pensí: "¡què guai, la gent a la fi s'ha animat a participar!". Res més lluny de la realitat. La gent anava preparant-se per a fer-se el seu esmorzar, ben asseguts a la taula, menjant i bevent tot el que volien i fent temps fins que fora hora de dinar.

Total, que quan anàrem a difressar a Vane de garba d'arròs, hi havia més gent asseguda esmorzant que participant en el ral.li, cosa que em va decebre prou. Decebre, que no sorprendre.

I això és encara més trist.


DULIA

15 comentaris:

Esther ha dit...

PUES SÍ,AL FINAL, A LA NOSTRA FALLA HI HAURÀ ACTES QUE DESAPAREIXERAN. ÉS UNA LLÀSTIMA, PERÒ............

FANNY ha dit...

PAREIX MENTIRA QUE A ESTES ALTURES ENCARA ET PAREGUA RARO QUE SOLS EREU ELS JUSTETETS I NO AMUNTO DE GENT I TOTS REUNITS EN AGERMANOR PER PODER PASAR UN DIA AGRADABLE, ES UNA LLASTIMA QUE LA GENT NO COLABORE EN RES O BUENO EN LO JUSTETET I SOLS SEMPRE LES MATEIXES PERSONES,PUES AQUESTA FALLA CUANT TOTS ENS AJUNTEN PER FER EL QUE ENS PROPOSEM FEM MOLT I PODEM ARIBAR A LO QUE VOLEM,PERO LA MAJORIA DE LA GENT SOLS MIRA PER LO SEU.ESPERE QUE ENCARA QUE NO AVAXA ACONPANYAT EL ORATGE AVAJEU PASAT UN FINDE MOLT GUAY.

Mayte ha dit...

uiiiii,pñues m´´unix a les teues paraules Dulia,sempre e¡xpresant tant i com va estar,i com no a les altres dos ,pero a mi aso ja no hem sorpren,pero continua seguent i cada vegada mes trist

Mayte ha dit...

tots estem aldret departicipar o no,aixo esta clar,pero de vegades resulta decepcioant com tu be dius Duli,

Eva ha dit...

Jo tambe estic d´acord amb tu Dulia, a la nostra falla li falta un poc mes de participació en els actes, com be tu dius, el cau ple de gent ben asseguda amb un bon almorsarot davant, i no se si arribariem a 15 persones correguent amunt i avall per fer les proves del ral.li i d,una manera o altra intentant representar a la falla.
la prova la tens es que les falles que guanyaren tant el ral.li com el cotxe , son falles amb una alta participacio de gent, hi havia gent de totes les edats participant. Pero bueno es lo que hi ha.

INMA ha dit...

Si ficarem tots un poquet d la seua part sols un poquet estic segura que arrivariem a guanyar algo el dia del rally i es mes ens o pasariem molt mes divertit sent amunto de gent mes

encarni ha dit...

No hi ha que mirar tant a la gent que no ha eixit,per que era de esperar estem donanli mes importancia a eisa gent que a lo bé ,que realment mos seu pasarem per lo menos io.i alny que bé si estic encara a la falla conteu amb mi.

MADUIXANA ha dit...

JO NO VAIG PARTICIPAR I LA VERITAT SEMPRE EN QUEDE EN LES GANES INCLUS DE PODER ANAR A VOREMOS, PERO AIXO NO LLEVA DE QUE TENIU TOTA LA RAO DEL MON, PUES ENCARA QUE NO ENS SORPREN LA POCA PARTICIPACIO DE FALLERS EN ESTE I ALTRES ACTES ES UNA LLASTIMA MOL GRAN, JA QUE NO ES PODEU IMATGINAR EL QUE LA GENT PARTICIPE AON ES POT ARRIBAR I MES QUE EN ESTA FALLA NIA GENT MOL VALIDA I MOL BONA, PERO NO SE DE QUINA MANERA PODRIEM FERLOS PARTICIPAR....

Anònim ha dit...

Es vergonyos lo de la nostra falla,tant el dia de les paelles que el dia del rally,per primera el dia de les paelles, la JLF organiza un acte per lo cual la falla deuria de anar tots i no que a la vegada el casal estiga obert per fer un dinar (encara que siga tanto por porrata)deuria de estar tancat per que hi ha un acte oficial,i el dia del rally igual penos pero penos, 4 gats participant i la resta esmorçant i sino a l´hora del dinar ple de gom a gom,obligat no a de ser pero si que intentar no donar altres alternatives cuant hi ha uns actes de la JLF..

dúlia ha dit...

En això estic d'acord amb l'anònim. Jo no he anat mai a les paelles però si hi ha dinar en el sindicat, qui vulga anar a dinar, al sindicat i qui no, que no vaja però no té per què anar al casal a fer el dinar. I el ral.li, igual. Hi ha esmorzar per a tot el món. Qui vulga anar, que vaja i qui no, que no vaja però no té per què anar a esmorzar al casal. I està clar que cadascú tenim la nostra opinió i, si són dites des del respecte, totes són respectables.

Eva ha dit...

Jo tambe pense igual que anonim i Dulia, i pense que s´hauria de comentar en una reunió i proposar el que estiga el cau tancat

Carla ha dit...

En part estic d'acord amb vosaltres. Jo no he pogut particpar en el ral.li enguany i la veritat és que després em sabia fatal perquè les falles són quatre dies i hi ha que aprofitar. I també perquè he eixit molts anys i sempre ho he passat d'allò més bé, però també crec que no podem obligar a ningú a eixir. Què li anem a fer?

Eva ha dit...

no es pot obligar a ningu, pero almenys si hi ha un acte de jlf, no es fa almorsar al cau, ja que en la concentració del rally la jlf estava oferint almorsar tambe, aixi que el que vullga vindre al rally ve pero el que no es queda en casa o fa lo que vullga pero no a esmorçar al cau, que el cau estava ple com un dia de falles i participant en l´acte 15 persones, no?

Anònim ha dit...

Sou una falla de fartons,ale anem a vore que traguem,i a treballar rita la cantaora

Anònim ha dit...

Sou una falla de fartons,ale anem a vore que traguem,i a treballar rita la cantaora

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.