dijous, 11 de març del 2010

I CONCURS TRUITA DE CREÏLLES

¡Sí, fallers xuquerers! La falla Xúquer ha convocat per al dia de la torradeta el seu primer concurs de truita de creïlles. Participar és molt fàcil: només heu de fer una truita ben bona i portar-la al casal el dia 16 a boca de nit (o poqueta nit, com vulgau). Un jurat expert en cuina ens dirà quines seran les tres truites guanyadores, les quals rebran (les truites, no, els que les hagen fet) un premi simbòlic (ja ens coneixeu, res de despilfarros) i l'ovació popular. Les truites participants seran talladetes a trossets i repartides per les taules per a acompanyar la magnífica carn que ens hàgem torrat abans.
Res més.
Ens veiem al divendres.
Que passeu un bon dia.


DULIA

12 comentaris:

Carla Moralita ha dit...

Que wai!!!!! jo en faré una, que m'ixen molt bones.

Mayte ha dit...

UMMMMMMMMM, QUE FAM QUE TINC , ENTRE UNES COSES I UNES ALTRES, TINC LA BOCA FETA AIGUA

Mayte ha dit...

PER CERT MORALITA HEM DEIXARAS PROBAR LA TE4UA, MIRA QUE LES QUE ESTAN PRENAYETES HO FAN TOT AMB MES CARINYO,AJAJAJAJA

MADUIXANA ha dit...

AY MAITE PER A TASTAR LA TRUITA DE CARLA TINDRAS QUE SER MEMBRE DE JURAT, AIXA QUE JAJAJAJAJ,NO DONA NO, DE SEGURA QUE CARLA TEN DONA A TASTAR...... I TU TAMBE EN POTS FER UNA.... ANIMEUSE

Carla Moralita ha dit...

Maite tranquila que probarás la meua supermegatortilla, mira que si ixe día me s'apega en la paella i quede mal, jajajaja. hem comprare una paella nova aposta. Vaig a per el 1º premi.

gatet ha dit...

q way jo tambe en fare una fijo.M´agrada molt la idea.

INMA ha dit...

Jajajaja, Carla que risa, La Esteban a tret la seua marca de paelles que no sapeguen jejejeje, molt bona.
Jo tame fare una va, una tortillota de creïlles.

Mayte ha dit...

vaaaaaaaaaa, avore si ara ens deixem la torra, i ens dediquem sols a menjar toritlletaaaaaaaaaa,ajajajajajaj

Carla ha dit...

Que bona idea!! Encara que s'haguera pogut fer un altre dia i així tindriem dos dies de festa. Jejeje! Jo crec que també en faré una!!

Carla ha dit...

Que bona idea!! Encara que s'haguera pogut fer un altre dia i així tindriem dos dies de festa. Jejeje! Jo crec que també en faré una!!

fanny ha dit...

pero la tortilla a de ser de creilles o potser de altra forma?com per exemple tortilla de macarrons, mi me sol eixir molt vona.

INMA ha dit...

PODRIEM INNOBAR EN LA CUINA LA TORTILLA, JAJAJAJA, QUE AIXO SESTILA MOLT

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.