dimecres, 17 de març del 2010

HUI ÉS EL DIA DE.......EVA


Si xuquerets la meua germana és així d´oportuna, i com que no volia que ningú li ho contara va decidir nàixer el primer dia de la nostra gran festa fallera.


I com no vull fer-me pesada dient tots els anys lo que vull a la meua germana i lo meravellosa i divertida persona que és, sols dir-te que passes un molt feliç dia en companyia de tots nosaltres.

No canvies mai, perquè eres BONÍSSIMA (no podia deixar de dir-li-ho, ho sent, jejeje!!!!!)

16 comentaris:

MADUIXANA ha dit...

MOLTES FELICITATS EVA I QUI MIJOR PER A FELICITARTE EN UN DIA COM HUI QUE LA TEUA GERMANA, I QUE ENCARA QUE DE SEGUR MES D´UNA RINYA EU FET, ES VOLEU MOLT I ESTEU MOLT UNIDES I AIXO ES MOL BONICO, AIXINA QUE EVA HUI A CELEBRAR-HO JUNT A LO QUE TU MES T´AGRADA, LA FAMILIA, LES AMIGES I COM NO LA FALLA.....BESSETS GUAPA

Gemmeta ha dit...

MOLTES FELICITATS EVA!!!!

Eva ha dit...

Moltes gracies Esther, la veritat es que tinc molta sort de tindre una germana com tu!!!Em senc afortunada de tindre la familia que tinc!Hui estic malalta, per aixo estic al blog a estes hores y no a la visita de cortesia, amb les ganes que tenia jo d´ixir, y no hi havia altre dia per a caure mala que el 18. pero bueno despres de vore la meua felicitacio ja m´animat un poquet perque estava algo trista. Gracies.
Gracies tambe a maduixana i gemmeta per les vostres felicitacions.

INMA ha dit...

Moltisimes felicitats atrasaetes, pero es cuan e pogut entrar, jejeje, estaba ocupaeta.

dúlia ha dit...

Jo també vull felicitar a Eva encara que siga amb retràs perquè és una persona a la qual li tinc molta estima i no vull deixar passar l'oportunitat de dir-li que li desitge un any carregadet d'il.lusions i vivències xules, de salut, d'amor, de falla, de família i d'amics. Moltes felicitats. I no et perderes res en la visita de cortesia: feia un fred que pelava i es va fer llarguíssima (bueno, et perderes el bac de la teua germana però com això no és bonico, doncs res). I no et penses que et perdone la convidà. Al divendres espere que em pagues una botelleta d'aigua ¿eh?.

Carla ha dit...

Moltes felicitats Eva!! Espere que et trobes ja millor. Un beset

Eva ha dit...

Moltes gracies Inma, ja ho se ja que has estat ocupaeta ja , done fe! Dulia el sentiment es mutuo, moltes gracies per la teua felicitació, i no dubtes que tinc pendent la teua convidaeta!!!! Carla gracies a tu tambe, ja estic milloreta, pero m´he quedat amb ganes de falla!!!!

Esther ha dit...

Felicitats guapíssima!!!!!!! i la veritat és que el bac no se´l va perdre perquè li´l vaig contar amb pèls i senyals......jejeje!!!!!!!!

ROSER ha dit...

EVAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
MOLTISSIMES FELICITATS TAMBE X ACI!!!!!!
NO HAS POGUT DISFRUTAR D LA VISITA D CORTESIA TAN ESPERADA X A TU!!!!AQUEST ANY TAMPOC HA POGUT SER!!!!QINA LLASTIMA!!!
XO DE SEGUR Q MAI OBLIDARAS LA NIT D DISFRASOS D'ENGUANY XQ ENS HO PASSAREM D PM,D LUJO,XUQUERISSIM!!!!!
VIXCA LA XUQUER PUNK!!!!!JAJAJA
NO CANVIES MAI AMIGA!!!!!

laura ha dit...

Moltes felicitats Eva en un poc de retras!!! mira que caure mala el dia 18 pero no pasa res l'any que ve mes i amb mes força eh amiga! un bes i espere t'ajen fet molts regalets.

Carmen ha dit...

Felicitats Eva, amb retard, de part de Mar, Romeu i Carmen. Em sap malament que no hages pogut estar aquestos dies, la veritat va fer molt de fred. T'he conegut mes com a persona jugant a futbet o basquet en la falla i em caus molt bé. Besets.

Eva ha dit...

Moltes gracies de nou Esther, Roser, Laura , es veritat a l´any que be mes i millor, segur!!!!Gracies tambe Carmen, Mar i Romeu, la veritat es que el participar en tots aquests actes ens ha donat la possibilitat de coneixer-mos millor, i tindre mes ralació, de la qual cosa m´alegre molt, ja que eres una tia de P.M.
Gracies xicones!!

Eva ha dit...

Moltes gracies de nou Esther, Roser, Laura , es veritat a l´any que be mes i millor, segur!!!!Gracies tambe Carmen, Mar i Romeu, la veritat es que el participar en tots aquests actes ens ha donat la possibilitat de coneixer-mos millor, i tindre mes ralació, de la qual cosa m´alegre molt, ja que eres una tia de P.M.
Gracies xicones!!

Familia Furió-Mas ha dit...

Eva moltes felicitats per el teu aniversari, i perdona per el retràs pero es que fins ara no habiem obert el ordinador. Eres una tia afortunada per la germana que tensal, igual que la teua germana. Em sap mal quel pergueres la visita de cortesía (jo tambe em la vaig pedre) pero l' any que be ens la vengarem. Que pases un felis aniversari i que disfrutes molt i seguixques molts anys mes en la falla. Felicitats.

Mayte ha dit...

evaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
, ja et vaig felicitar en persona+pero per asi no tenia que ser menys
aixi que ens deus una convidaeta amiga
i per molts anys que pugam celebrarho
ok
besos wapa

Eva ha dit...

Moltes gracietes a tots!!!

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.