dilluns, 6 de juliol del 2009

LA NIT MAGICA DE SANT JOAN



La nit de sant Joan resultà ser màgica de veritat perquè finalment la poguérem celebrar i, ademés, es quedà molt bé la festeta.
Jo aní al casal sobre les 9 de la nit. No hi havia quasi ningú però la foguera ja estava allí.Una foguera que aunava la modernitat dels ninots de falla amb la tradició dels mobles vells, una foguera molt autèntica.
Primeres cervesetes i primeres fotos amb la foguera. A poc a poc anava venint més gent i quan ja tinguérem allí a totes les participants en el concurs de coques de sant Joan, donàrem pas a la cata.

Les coques, cadascuna en el seu estil, estaven totes boníssimes i prova és que s'acabaren totes.
Seguidament ens assentàrem a sopar. Una vegada culminat el sopar, una sorpresa molt agradable: el nostre dj ens dedicà la cançò "we are the champions" a l'equip del bàsquet, més fotos, rises, aplaudiment i abraços.
I, de seguida, els fogaters, a preparar la foguera que va cremar, sense exagerar-vos, mil voltes millor del que cremen les falles en falles. Desiré i Ainhoa tingueren la seua primera experiència amb l'encesa de la traca i el nostre president-bomber tenia cura que les flames no ens donaren cap susto.
Tinguérem també animadors: Julián i Romeu, acompanyats per tota la xicalla, li xillaven a David que no li arribava i que la tenia curteta, la manguera diguem.

I, finalment, l'entrega de premis del concurs de coques i el ball. En definitiva, una festeta que tot i haver estat preparada amb tan poc de temps es quedà molt bé i ens deixà un bon sabor de boca com a final de curs faller. I aprofite per a desitjar-vos que passeu un bon estiu, que descanseu molt, que disfruteu del sol, del temps lliure, de l'aire i l'aigua, i que no us pique cap mosquit. A passar-ho bé i ja parlem.


*ARTICLE DE DULIA

8 comentaris:

encarni ha dit...

va estar tota la festa de categoria.el con curs de coques magrada molt(per cert Dulia crec que me deus algo,ja que jo no vaig guanar ji,ji,ji.)al any que bé mes.jo no vaig acabar la nit, en vaig ficar mala,i no va ser de xupitos.....fins l'hora que jo vaig estar la musica va estar molt bé i sobre nihaure poca gent,la festa va estar molt de casal total.les meus xiquetes sastrenaren amb lansesa de la traca en vaig emocionar,Ainhoa es va asuastar,per a falles no vuic ni pensaro.

encarni ha dit...

un altra cosa!! les dos pajares del mitj i la del costat en ullers que no se veu casi,crec que per a eixes hores deurien de estar dormint....dormint.....

MADUIXANA ha dit...

PRIMERA DAMA, JO CREC QUE A QUI TU VOLS FER REFERENCIA SON LA TEUA NEVODA I L´AMIGA JUNT A LA MEUA FILLA, I NO ESTABEN DORMINT JA QUE FINS I TOT CREC QUE TANCAREN CASAL, JA QUE NO MES VOLIEN BURLARSE DE NOSALTRES DIGENT QUE NO AGUANTABEM PROU, AY LES GUAPES!, RAERE DE MOSATROS VOLDRIA JO QUE VINGUEREN, JAJAJAJAJA, BUENO LA VERITAT ES QUE ESTABEN PER FORA, PUES DINS FEIA UNA MIQUETA DE CALOR,..... ENGUANY MEU HE PASAT DE CATEGORIA EN EL SANT JOAN, I AÇO NO HA FET MES QUE COMENÇAR, AY MARE ENGUANY NO EN TENIM QUE PEDRE CAP... A QUE SI ENCARNI?, DE MANERA QUE FICAT LES PILES

rocio ha dit...

Hola xiques¡¡¡ perque els xics no ens diuen res...

Aquest any el San Joan va ser diferent, erem poquets però es va quedar be i baratet

Nosaltres per a no perdre la costum ferem torraeta,es el plat estrella de la quadrilla.

Va estar enseretat el concurs de coques, i no perque jo m'enportara el 1º premi,jajjaa sino perquer tinguerem picaeta abans de sopara amb les coques salades i dolçes per a despres amb el cafe.

La foguera estaba xula amb ninots i trastos, com algu ha dit.

Despres de cremar-se tots a ballar dins i fora del cau, perque i collo...quina calor que feia dins dels cau...tindrem que proposar-mos fer la festa al campet.

Ja per acabar el rollo, gracies als fogaters, a Dulia per els regalets dels premis, i a la gent en general per lo be que heu passasem.

AL proxim any mes ¡¡¡

dúlia ha dit...

Per cert, Rocío, si t'animes a fer un paper més llarg que el de l'any passat, tinc un paper per a tu en l'obreta d'enguany. Pensa-t'ho però no molt, aixina quan abans estem tots, abans podem començar amb els assajos.

fanny ha dit...

la nit de sant joan estague de caterogira,la veritat esque erem molt poca gent pero miranto ve erem els millors,va estar tot molt ve el soparet,la foguera,el arruixonet de mangera i la musica,jo personalment no vaix a parlar de les coques ja que a mi no em donareu de probar i no sabia que hi habia concurs `pk si nos vos ARASE.ah!percert encarni que sapies k les mones mos en vaem anar a dormir pero tart per a mosatros no mos senta mal els xupitos no com tu que vas fente major i tindras que acostumbrarte a beure aigua,jejejejeje.

rocio ha dit...

Dulia ja t'envie un correu i parlem de l'obreta, val?

Tu ARRASAORA això faltaria voreu, que el meu 1º premi es molt merescut, ojo al dato¡¡¡

rojuel ha dit...

Sí, es va quedar molt be, a pesar de ser pensat i fet. Erem poquets però bons. A l'any que ve més i millor

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.