dimarts, 28 de juliol del 2009

HUI FAIG UNA SETMANA

Hola a tots xuquerets!!!!!! sé que m´he retardat massa a presentar-me, però ja sabeu que a l´hospital no tenia cap ordinador per a escriure-vos l´article, i quan vaig arribar a casa, vaig haver de familiaritzar-me un poc amb l´entorn, ja que era la primera vegada que la veia.
En fi després d´una setmaneta a casa, ja no tinc excusa per a no escriure l´article, i he pensat que quin millor dia que hui que cel·lebre la meua primera setmana de vida.




Com ja he dit vaig nàixer fa una setmana, el dia 21 de juliol a les 23:10 hores; vaig pesar 3,090 kg i vaig medir 48 cm, tota un top mòdel, i tot siga dit, sense fer patir a penes a ma mare, que es va portar com una campiona (ho sé perquè sentia a la matrona com li deia que era molt valenta i que ho estava fent molt, bé.) Vos he de confesar que em vaig sentir molt orgullosa de saber que aquella persona tan valenta era MA MARE.
Mon pare també va estar tota la vesprada-nit al costat de la meua mami donant-li suport i ànims.

Quan em vaig decidir a eixir vaig sentir com unes mans m´agafaven i em portàvem lluny de la meua mare, a una espècie de cuna amb molta llum, i em vaig posar a plorar perquè em pensava que ja no la tornaria a vore, però de seguida en posàrem damunt del seu pit i vaig tornar a sentir aquella olor i aquell calor que em resultava tan familiar. De seguida vaig obrir els ulls i la vaig veure, aquella boca, aquells ulls que reflectien alegria i al mateix temps estaven coberts per llàgrimes, era ma mare i per fi la coneixia. Estva molt guapa en aquells moments, encara que continua estant-ho, eh????? però eixe moment va ser molt especial tant per a mi com per a ella.



De seguida vaig vore mon pare, al que també li vaig poder observar eixa capa cristal·lina que li cobria els ulls. Vaig sentir algo molt especial també entre els seus braços, que m´agafaven amb molta cura i molta delicadessa, i quan em va cridar pel meu nom li vaig reconéixer la veu.
Sí, era ell el que em parlava quan encara estava dins del ventre de la meua mare, era el mateix que em deia aquelles coses tan bóniques, i ell no era altre que MON PARE.
Foren moments molt emotius per a tots, i que només aquells que ho han viscut saben de que estic parlant, veritat Pasqui i Íker????????

Ara ja estic a casa i estic molt agust amb els meus pares.



Com que hui sabia que anaven a vindre les meues ties (les amigues de ma mare) i que m´anaven a fer moltes fotos els he dit als meus pares que em posaren un vestit per a rebre-les i eixir a les fotos tan guapa com soc jo.


Bé em dic Laia Lianes i Melià, i ja forme part de la Família Xuquerera, aquella de la que tantes voltes m´ha parlat ma mare i de la que està tan orgullosa.

Lo dit, espere vore-vos promte pel cau i conéixer també a Pasqui i a Íker, que ja m´han dit que són molt guapos els dos.

Un bes molt fort i fins promte.

15 comentaris:

Esther ha dit...

Una vegada més enhorabona amics, disfruteu molt de Laia. I esperem que nosaltres també pugam disfrutar bona cosa d´ella. Un bes molt fort d´Esther i Rafa.

dúlia ha dit...

¡Ja era hora, Esther! Enhorabona als pares i a les seues respectives famílies. La veritat és que Laia amb eixa bateta a floretes sembla ja una xica fadrina. Molta salut per a criar-la i disfrutar-la. Ja la vorem per la falla, això segur perquè coneixent a sa mare... Enhorabona.

INMA ha dit...

enhorabona!!! moltissimes felicitats. aaaaaa i per supost que et vorem per la falla i et tindrem que ensenyar a jugar al parxis, aunque mentres estaves dins de la panxa de tamare ja comensaries a ensenyarte un poc jijiji. bueno moltissimes felicitats als papis.

encarni ha dit...

enhorabona als papis,i a tota la familia.i a tu Laia per eixa presentasio que has fet tan emotiva.enhorabona a tots.

Gemmeta ha dit...

Enhorabona Papis!!!!
que Wapa que es!!!!
Un besot enorme per als papis de part de Gemma i Fran.

rojuel ha dit...

Enhorabona de nou a Roser i Manu i també a la resta de la família. Es molt bonica!! Ara a disfrutar-la. Benvinguda a la Xúquer, Laia!! Esperem conéixer-te prompte

ROSER ha dit...

AY LA MEUA ESTHER QUIN PALIQUE QUE TE!!MA EMOCIONAT I TOT!!ESTA MOLT BONICO TOT LO QUE HAS DIT,GRACIES SISTER!!!

BUENO HAVEU VIST QUINA XIQUETA TAN REGUAPA QUE TENIM EL MEU MANU I JO!!!

Vanessa ha dit...

Enhorabona als papis. A disfrutar que el temps passa volant...
Ens vegem pronte. Un beset

rocio ha dit...

Roser i Manu que disfruteu d'eixa xata tan graciosa, enhorabona¡¡¡

Per cert Laia l'article ta quedat de lujo, de segur que dus el gen gracio i descarat de ta mare

Eva ha dit...

Moltes felicitats als recents estrenats papis!!!! i com no a la nova xuquereta, tan regraciosa que tenim!!!

un besot als tres

MADUIXANA ha dit...

QUINA XUQUETA MES GUAPA, AY MARE CREC QUE ENGUANY ELS NOUS FALLERETS EL RIFARAN PER SER ELS TEUS ACOMPANYANTS JA QUE UNA FALLERETA TAN GUAPA ELS DURA A TOTS DE CAP. BUENO LA MEUA ENHORABONA AL PAPIS I A TOTA LA FAMILIA, I PORTAT BE PER A QUE EN FALLES EL DEIXEN EIXIR,JAJAJAJAJA, BUENO BESETS A TOTS I MOLTA SALUD, DE PART DE AÏDA I MEUA

Carmen ha dit...

Enhorabona Roser i Manu¡¡¡ Que guapeta esta en les fotos, es molt bonic tindre un fill/a. Felicitats també de part de Romeu i la meua xiqueta Mar.

Marie ha dit...

En horabona as dos papis teniu una xuquereta de lo mes reguapeta. Aspere vorevos molt promte pasexant LAIA per el bari. Molts besets.

jacquie ha dit...

Enhorabona aisos papis tan falleros, bosdesixe molta feicidad xunt a la fallereta mes xicoteta de la falla.

elsa ha dit...

Que guapa que es LAIA MARE!!!!i lo repaga que estan els seus pares,bueno no es per a menos.Estes falles ja la vorem xo en el seu traje i tot.A disfrutar de la xiqueta!!!!!

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.