diumenge, 28 de juny del 2009

SOBRE L'ÚLTIMA REUNIÓ

¡Hola! L'última reunió d'abans de l'estiu no resultà ser multitudinària però sí, fructífera perquè, per fi, tenim ja xaranga per a tots els actes de falles.
I, mira, ja no vaig a enrotllar-me més perquè després, total, no feu cap comentari, només Maduixana i eixe dia estava, o siga que...
M'acomiade a l'espera de l'article de sant Joan, és que com jo no m'aclarisc massa afegint les fotos i tot això, millor que ho faça un altra persona que tinga més idea. Fins prompte.

11 comentaris:

MARISA ha dit...

YO NO ANI A LA REUNIO DEL DIVENDRES Y EMILIO TAMPOC, POS NO SE QUINA CHARANGA TENIN.¿SERA BONA? YA EUSABREN, NO!

Anònim ha dit...

quina es?

MADUIXANA ha dit...

EL UNIC QUE POT DIR EL NOM ES EL NOSTRE SR. PRESIDENT, PUES SEGONS EN VA DIR, ES UN QUE JA HABIA ESTAT UNS ANYS EN UN ALTRA FALLA D´AQUESTA LOCALITAT, JO TINC FOTOS DEL COMENSAMENT DEL FUTBET NO MES PUGA VOS LES PASARÉ, I EL SANT JOAN MOLT GUAY....... JA ENS CONTARAN ELS DETALLS EN EL ARTICLE

rocio ha dit...

Gracies al Sr. presi perque despres de 3 mesos de nogociacions ja tenim xaranga.

Dulia enviar-les per correu saps?

Mayte ha dit...

JEEEEEEEEEEEEEE, QUE PASA dULIA, ARA NO ENS FAS COSTAT,JIJIIJII, SI HO FAS DE CATEGORIA, EL QUE PASA ES QUE LA GENT JA TE CALOR I NO POT ESTAR AL PEU DE CANYO , LES VACANCES SON NESESARIES PER TOT EL MON I LA VERITAT QUE.....

Mayte ha dit...

PER CERT , GEMMMMMAAAA, NECESITEM ALTRE ALBUM PER ANAR POSANT LES FOTOS DE SANT JOAN,JIIIII, I ALGU QUE ENS FAÇA EL ARTICLE DEL DIA DE NOSTRA FOGUERA

dúlia ha dit...

Jo l'article el puc fer, no hi ha problema però si voleu vosaltres afegiu les fotos perquè com tindrem més o menys les mateixes. Ja ho sé, Maduixana, que les vacances són necessàries, jo per la vesprada estic més avorrida que una ostra perquè no ve ni la meitat de gent i es nota molt. Mira, faré l'article i l'envie al correu de la falla i aixina quan ja estiga tot junt, quan us vinga bé el poseu.

rocio ha dit...

Ok Dulia, si algu vol enviar fotos per juntar-les a l'article jo no en tinc cap, per cert... ja hi ha un altre Album el 4 (per a flipar)Gemmeta per a penjar-les?

I el futbet?

dúlia ha dit...

Això, això, a vore si enguany tenim entrenador i no l'aprofitem. A vore quan us ve bé quedar. Si Martí poguera este dissabte mateix, procurem fer colla i qui puga bé, i qui no, també.

rocio ha dit...

jajaja Dulia jo em referia al futbet masculi d'aquest cap de setmana, ni Morales ens diu res ni Maduixana ens envia las fotots prometidas.

Per cert ja he vist el teu article al correu, ara quant tingam fotos el posem.

Per altra vegada, al blog pots fer l'article i en ves de pulsar publicar pulses guardar como borrador i te la mateixa finalitat, saps el que vullc dir?

dúlia ha dit...

¡Ah, val! I respecte al futbet, crec que el 18 de juliol guanyà el campionat i els nosaltres caigueren a la primera ronda, però això no vol dir que algun participant podria fer-nos un resum del que passà (o de l'esmorzar, dóna igual).

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.