dissabte, 13 de juny del 2009

SOBRE LA REUNIÓ D´AHIR

Seguint amb la tradició de Dúlia, vaig a resumir-vos la reunió d´ahir, encara que ella en si va ser prou breu.

Començaren felicitant l´equip de bàsket femení pel seu or al camiponat de falles (gràcies a tots per l´aplaudiment i enhorabona xicones). Després Morales ens preguntà si ens apuntàvem al futbet femení, i per supost les que estàvem allí, com que tenim la moral alta acceptarem, les dates seran per a després d´estiu.

També es parlà sobre la festa de Sant Joan, sí xuquerets al final tenim permís, el que s´estava proposant és, com que estem en temps de crisi, per a que ningú puga dir allò de: ...... es que no em va bé gastar-me ixos diners........., fer una festa casolana, és a dir, sopar d´aixelleta, foguera amb trastos vells i coses aixina (que ninguna intente aportar a l´home que no s´acceptarà, jejeje, és broma) i finalment la discomòbil fer-la nosaltres com fem alguna que altra vegada. La data seria per al 27 de juny, ah!!!! i una cosa important la barra serien preus populars. Si no m´equivoque crec que es quedà aixina, i si algú va estar més atent que jo, per favor que em rectifique, no siga cosa que haja clavat la gamba................. Tot açò pel que respecta la tema Sant Joan, si algú te idees també les pot aportar.

Altre tema va ser el campionat de futbet masculí, ahí si que me vaig despistar un poc, disculpeu-me xics, però em va peréixer sentir que el primer partit seria el 27 de juny a les 8:00 del matí??????? Ací per favor rectifiqueu-me també, avore si no és així i eixe dia estan els nostres jugadors tots equipats a les 8:00 del matí.....jejeje!!!!!!

Crec que no se m´oblida res més. Be Dúlia espere que la meua crònica haja estat a l´altura, i ara ja sé que per a escriure aquest article he d´estar molt atenta a la reunió i no dixar que Roser em despiste. Bo xiquets ens vegem divendres, per què hi ha reunió, no????????

10 comentaris:

dúlia ha dit...

Clar que has estat a l'altura, l'has sobrepassada i tot (posa que l'article és d'Esther, jo li veig l'estil de Rojuel, ja m'ho aclarireu). Personalment dir que jo també m'apunte al futbet i espere que totes les de l'any passat, també. Martí s'ha oferit per a entrenar-nos algun dissabte, aneu parlant-s'ho i ja li diguem algo. Si alguna xica l'any passat no jugà i enguany vol, que m'ho diga per vore si podem fer les camisetes exactament igual.
Respecte a sant Joan, em sembla molt bona la idea de fer-ho aixina, fa més faller, més "pensat i fet", al divendres ja parlarem sobre l'organització, netejar casal, torns de barra, buscar jurat per al concurs de coques de sant Joan... (bueno, crec jo que deuríem parlar-ho). Ara no se m'ocurrix res més, gràcies per l'article, no m'havia donat compte que va molt bé resumir la reunió per a qui no ha anat perquè no ha pogut, aixina estem al dia. Ja parlem. Que vaja bé.

Esther ha dit...

Pues si Dúlia l´article és meu, no de la Rojuel, és que ja m´han donat permís per a escriure amb la meua clau (es coneix que ja he superat la proba, jejeje!!!!). Conta en mi per al futbet, jo l´any passat no vaig jugar. I si al divendres concretarem tot el que has dit per a Sant Joan.

Carmen ha dit...

Al final si que es fa la festa de Sant Joan, que guay¡¡ A mi també m'agrada la idea d'enguany.
De moment, conteu amb mi també per al futbet. Ahir Marti, en la comunió d'Ainhoa (que per cert es queda molt bé) em comentà que ens ajudaria i orientaria amb el tema del futbet, em vaig alegrar molt.
Altre tema, com hem quedat en el sopar del basquet al final es fa aquest divendres?.

MADUIXANA ha dit...

MOLTES GRASIES ESTHER, PUES AL IGUAL QUE DULIA ENS EXPLIQUES MOLT BE TOT LO DIT EN LA REUNIO, I ESTA ROSER, AY AY AY, MIRA QUE DESPISTAR A LA NOSTRA REDACTORA, JAJAJAJAJA, BUENO JO COM NO PUC JUGAR JA SABEU EN EL MEU RECOLSAMENT D´ANIMADORA EL TINDREU, I EL MAL ES ELS XICS PER LO QUE ESTIC DONANME CONTER ES EL MATEIX DIA QUE SANT JOAN, AY MARE, A VORE SI EN CONTER DE FER CONCURS DE COQUES, TENIM QUE FER SESIO DE RECUPERACIÓ I REANIMACIÓ.... RES ANIMO XICONS I SI NO PASA RES FINS AL DIVENDRES....

dúlia ha dit...

Sobre el sopar del bàsquet, a mi este divendres em va bé, però també em faria gràcia anar a la reunió si hem de parlar tot per a la festa de sant Joan. El que us vinga millor a vosaltres, ja anireu dient-ho.

Carmen ha dit...

Dulia, a mi em passa el mateix, tinc ganes d'anar a la reunió no he anat a les últimes reunions per diverses celebracions i tinc ganes d'anar i també per parlar de la festa de Sant Joan. I a l'altre divendres 26 de Juny també tinc sopar en el grup de dança Almogavers que fan 15é aniversari del grup i fem dansada de fi de curs. Si no es comenta res al blog aquest divendres parlem del sopar del basquet en la reunió.
El dia que ferem el taller d'inici a la dances populars en la setmana cultural hi hagué falleres que digueren que si feiem una dansada de carrer les avisarem per voreu (Dolores, Sonia, Rebeca, Pili, Laura...) el dia 26 de juny es fa una celebrant l'aniversari i fi de curs, ve gent d'altres pobles. Us avisarem per si voleu vindre.

rocio ha dit...

Gracies Esther, espere anar este divendres perque ja fa uns quants que no vaig i este passat la prima sa quedat esperent-me.

M'alegra saber que celebrem el San Joan un any mes.

rocio ha dit...

No se com estareu vosaltres de trastos per a la foguera... pero jo estava pensant que per la vesprada podriem fer tallers com els de la setmana cultural i amb caixes de carto o corxo i pintures els nanos podien pintar-les i per la nit heu cremem, qui diu els xiquets tambè els majors..
Com heu vegeu?

fanny ha dit...

el soparet no esfara aquest divendres perque com al final podem celebrar sant joan pues de paso celebrem el triunfo.

dúlia ha dit...

Em sembla perfecte la idea de Rocío, ademés quan s'acabà la setmana cultural alçàrem tot el que sobrà per a aprofitar-ho el dia sant Joan, o siga, que material en tenim. Jo trastos vells no en tinc perquè el que tinc ho aguarde per a l'obreta però si estan tota la vesprada els nanos i els majors fent coses segur que per a la nit tenim material per a cremar. Ja anem parlant-ho.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.