dimarts, 2 de juny del 2009

LA DARRERA REUNIÓ

Hola xuquerets. Aquesta setmana vos faré jo la crònica de la reunió del divendres passat, ja que la nostra benvolguda Dúlia va fer fugina i no vos podrà dir molt al respecte. Ahí va,

En primer lloc es va debatre el tema del Bunyol i l’Espiga d’Or. Es proposà modificar el sistema d’elecció de les persones que el rebran cada any i per majoria es van aprovar els canvis. Per al bunyol d’Or, d’ara endavant, la Junta proposará uns quants candidats (açò no vol dir que la resta de membres de la comissió no ho puguen fer, sols que hauran de fer les propostes a la junta per a que ells proposen els candidats de forma oficial), d’entre els quals se'n elegirà un per votació dels membres que siguen a la reunió del dia D. Respecte a l’Espiga d’Or, dir que a partir d'enguany reacurà en les dos persones que acomplixquen els requisits de la JLF (dones que estiguen, almenys 10 anys censades com a falleres) per ordre d’antiguetat a la comissió, no es farà cap sorteig, conforme feiem fins ara. Si hi ha més de 2 candidates s’escolliran, d’entre elles, per ordre alfabètic.

Es tornà a dir que enguany només hi havia 3 colles i es demanà a la gent que colaborara en aquest tema per tal de que la gent que voluntariament s’ha ficat no es creme. Diversitat d'opinions a aquest punt, jo em reserve la meva... I finalment, respecte a Sant Joan, es comunicà que ja s’havia demanat el permís, però que l’Ajuntament encara no s’havia pronunciat al respecte, a vore si el divendres ens poden dir alguna cosa més...

Be, crec que ja està tot, el divendres més, i com diria Dulia, que passeu una bona setmana. Ens veiem xuquerets

6 comentaris:

rocio ha dit...

Gracies Rojuel, i bona setmana per a tu tambè.

Esperem que sí que mos aproven el San Joan, despres de tants anys... ara ja es com una tradicio

MADUIXANA ha dit...

PUES SI, JA QUE TENIM GANESTES DE FESTA, I A LO MIJOR, QUI NO DIU QUE TAMBE TINGAM UN ALTRA CELEBRACIO AFEGIDA, DESPRES DE ESTE CAP DE SETMANA.
LA NARRACIO HA SEGUT CURTETA PERO CLARA... GRACIES

dúlia ha dit...

Esta Rojuel igual servix per a presentar que per a curar-nos, que per a jugar a bàsquet, que per a escriure articles, és una canya.
Personalment crec que el bunyol que donen el mig any faller està molt més millor ara que abans però l'altre crec que s'ha quedat igual perquè si tots podem proposar candidats, encara que ho hagem de dir a la junta, es queda igual que abans(que no vull dir ni que estiga millor o pitjor sinó que ens hem quedat igual). Sobre les colles, és increïble com una cosa tan divertida li coste tant a la gent de tirar avant, no sé el motiu, podien explicar-ho els que no s'apunten a colla per què és perquè jo ara que ho provat estic encantada amb els resultats (i no m'estic referint ja al bé de la falla sinó a nivell personal).
I sobre la festa de Sant Joan espere també que tot isca bé i si no, ja pensarem alguna cosa, creativitat hi ha molta en esta falla. Maduixana, tu per si acàs, ves preparant-te per a fer la coca com l'any passat que estava boníssima.

MADUIXANA ha dit...

SI, SI, SI,DULIA,LA COCA ESTARA APUNT, PERO SI NO RECORDE MAL ALGUNES NOVENSANES TAMBE TENIEN QUE ENTRAR EN EL CONVOI, I HAN TINGUT TOT UN ANY PER PRACTICAR.

BUENO AL MEU PENSAR A LO QUE ES REFERIX A LES COLLES ES UNA MIQUETA DELICAT I COMPLICAT, PUES AL MEU PENSAR SI T´APUNTES TENS QUE CUMPLIR, I NIAN ALGUNES COLLES QUE ES FALTA MAURAR UNA MIQUETA, ALTRES QUE ELS ESTUDIS NO ELS DEIXES, ALTRES QUE NO SON PROU GENT, I UN SENSE FI D´ESCUSES (que jo mateix m´incluix) I PER MOLT QUE PENSE NO SE QUINA SOLUCIO DONARLI, JA QUE HARA FA CALOR I ES POT ESTAR, PERO CUANT VINGA EL FRET, MARE MEUA, NO DONA MASA GANES D´EIXIR, PERSONALMENT JO A PARTIR DE SEPTEMBRE ESTARE TOTS ELS DIVENDRES, ACOMPANYANT A LES MEUES COPIS LOLA, TRINI I BIEMBE, DE MANERA QUE NO EN SABRA MAL DONARLI UNA MANETA A LA COLLA QUE LI TOQUE, PUES JO NO PER LES COLLES, TOTS TINDRIEM QUE TINDRE L´OBLIGACIO DE NETEJAR EL QUE EMBRUTEM I SOBRE TOT RESPETAR EL QUE JA ESTA NET

rocio ha dit...

Maduixa em senc aludida...jo la puc fer dolça, aixi que servixca per a dolçet per despres de la torra? si es que em fem clar..

MADUIXANA ha dit...

ROCIO EL PRENC LA PARAULA, AJAJAJJA, BUENO I SI ALGU MES EN VOL FER, TOT ENTRA EN LA FESTA

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.