dimarts, 23 de juny del 2009

DESPEDIDA GEMMETA


Bueno, després de moltes peticions de Mayte per a que contàrem algo o posarem fotos de la despedida de Gemmeta ha arribat el moment.

Tot va ocórrer el dia 30 de maig, si no recorde malament, començaren ben matinet anant a per la protagonista d´eixe dia, la nostra Gemmeta.
D´eixe moment no vos puc contar gran cosa, ja que jo no vaig poder estar, així que les que si estaven ja vos ho contaran.

Jo vaig acudir, al lloc on anava a cel·lebrar-se el dinarot, i era tot una festa, xupito per ací, viva la novia per allà...... en fi tot el que comporta una despedida. Només entrar per la porta em feren entrega de la camiseta de "l´equip de la novia", la qual acabàrem personalitzant-nos, i pujàrem a vore el traje, que molts de vosaltres ja l´heu vist, però he de dir que era molt boniquet.

Continuàrem xarrant i beguent fins que arribà la paella, molt bona per cert. A continuació i amb el mos a la gola, part de la despedida o millor dit un xicotet grup d´ella, ens anàrem a complir amb una compromís que teníem, el partit de bàsquet. Però allí continuà la festa, fins que acabaren de merengue fins a les orelles, veritat Moralita????? que crec que va ser la promotora de la merengà.
Quan pogueren netejar-se la cara del merengue, deleitaren a la novia amb un resum de tota la seua vida artística, com puga ser les famoses "Mamachicho", les "tables de gimnàstica" de Don Ramon, com diuen elles, el gran play-back de "Victor i Victoria", en fi una llarga llista, que Carla ens podrà deleitar amb imatges.

Be, una vegada acabat amb tot açò arribà el moment més esperat de la despedida, sabeu quin és????clar que sí, la XARANGA!!!!!!!!!!!!! que vos puc contar d´açò que no sapigau........... va ser impressionant. Ens ho passàrem d´allò més be, el mal és que tot lo bo s´acaba, i després de dos horetes intenses, la nostra xaranga acabà en l´avenida junt a la xaranga dels xics que anaven a començar la seua festa.















Anàrem al lloc on recarregàvem energies, per tal de fer temps i que arribara l´hora de sopar, encara que algunes férem més forat que d´altres, veritat Roser??????? Que per cert, la nostra prenyaeta aguantà com una campiona fins el final.



Una vegada acabàrem de sopar, aparegué un "boy" molt peculiar, però que des d´ací li done la meua enhorabona, per què ens ho va fer passar molt divertit. Continuàrem amb les bromes i les proves que havia de superar Gemmeta per tal d´aconseguir dits premis, i la veritat que ho va fer molt bé. Enhorabona Gemmeta!!!!!!!!!



I la fi de la festa va ser a al Go! on teníem reservat un troç de local per a nosaltres.


En fi, crec que no se m´oblida res, sols dir que no faltà cap detall, i que ho passàrem totes molt bé. Bé la boda a la setmana, que ve la relaterem.







9 comentaris:

encarni ha dit...

ey!!!!botons......quina despedida mes completa.lo que mes m'ha sorpres ha segut lo de la merengá,ja que les xiques de hui son un poc melindres en eixe aspecte (ja en contaras moralita). menrecorde de la meua i la de la meua amiga sonia(que no fa tant de temps que ba ser)i son uns bons records.segiu contant mes coses,esta molt guai.

ROSER ha dit...

BON DIA!!COM JA HA DIT ESTHER LA DESPEDIDA ES QUEDA DE LO MES BE!!
X A MI VA SER UNA DESPEDIDA MOLT DIFERENT LA VERITAT!
XO ENCARA QUE NO LA PODIA DISFRUTAR COM LES ALTRES (XUPITET DE CASALLETA,VINGA BALLAR I BOTAR EN LA XARANGA...) JO MEU PASI BE I ACOMPANYI A GEMMETA QUE ES EL QUE IMPORTA I EM VAIG RIURE MOLT!!

Gemmeta ha dit...

Hola, bon dia!!!
Que sorpresa Esther!!!
Gracies per el article, esta molt ben contaet tot...
Que way que va estar, meu vaig passar super be.
Moltes gracies a totes per fer que la despedida fora inolvidable, bueno i que dir de les meues compis, gracies per la predespedida, despedida, boda i la benvinguda del viatge!!! jijijiji SOU MOLT BONES, SOU ESPECIALS, SOU LES MEUES AMIGUES, MOLTES GRACIES PER TOT!!!

Ahhh, paseume fotos que les vostres no les tinc, val??

rojuel ha dit...

Que guay! Un dia de lo més complet. Ara esperem l'article de la boda, eh!

rocio ha dit...

Encarni volem vore les fotos de la vostra despe...jajjaa

Lo important es que Gemmeta i les amigues seu pasaren be, i com han dit disfrutaren, sigua com o on sigua el comboi es el mateix.

Gememta volem que mos contes la predespedida, que es la 1º vegada que heu senc, ajajaja

Gemmeta ha dit...

jajajja, pues la mateixa setmana de la despedida, les meues amigues per les nits em feren algunes brometes per a que les veguera al mati seguent... jajajaja
El primer dia, no me vaig donar conter i m'enganxaren pots de cocacola, fanta, etc... al cotxe i em vaig donar conter casi, casi, a la porta de casa de mamare, molt fort, jajaja, el resto de la setmana me ficaren 300 posits al cotxe, tambe em rallaren el cotxe en tisa, un altre dia ple de globos, i el divendres per la vespra quant vaig arribar a casa de mamare m'havien penjat una pancarta, em regalaren un album molt emotiu... bueno cosetes aixina durant tota la setmana... jajajaja
molt divertit, la veritat per a mi i per al veinat, jijijijiji

rocio ha dit...

a si alguna foto de posits he vist al messenger, ajajaja

MADUIXANA ha dit...

QUE GUAY, DE LO QUE MES M´ALEGRE, GEMMA I LA VERITAT ES QUE LES DESPEDIDES DE HUI EN DIA SON MOLT DIFERENS A LES DE FA UNS CUANTS ANYS, CUANT JO EN VAIG CASAR ELS HOMES S´HEN ANABEN A UN SEQUER I ALLI FEIEN TOTA LA FEMERA,I LA DEL MEU HOME VA SE JA UNA MIQUETA MES SERIA,PUES SOPAREN EN UN BAR, PERO LO DE LA MERENGA,AY MARE!, QUE RECORS, JO SI QUE EN VAIG TINDRE DE MENRENGES,QUE MOL DIVERTIT
MENTRES EL TIRAVES PERO AL SER AL MIG DEL CARRER VINGA LA POLICIA I ENS VA TOCAR NETEJAR MES DE 60 MERENGES QUE NO SAPS COM DONAREN DE SI, PERO BUENO CONTEUMOS MES COSETES,QUE DESDE LUEGO, SI QUE TENIU IMATGINACIO...

MADUIXANA ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.