dijous, 16 d’abril del 2009

NIT DE PLAY BACKS

El dissabte 14 de març, dia que per a molts, començaven oficialment les falles del 2009,per la nit, i després del tradicional soparet d´aixelleta, tingué lloc al nostre cau, la mostra de play backs. Aquest any he pogut disfrutar d´aquesta festa des d´altra òptica.

Sí, sí enguany he estat entre bambalines....No he sigut, una dels artistes (aquest es el següent pas, que el dixem per a l´any que be......). He tingut el plaer de ser una de les presentadores, junt a la meua companya Rojuel, que cal dir, que sempre esta ahí a punt per a tot.


Durant el dia, aixi com ens agrada a nosaltres, si, a última hora!!!!! ens prepararem el guionet.... I ja una vegada amb el guió a punt, ja sols quedava una bona dutxeta i ficar-nos guapes per a començarl´espectacle...

En els moments previs tot son nervis....

Ai que se m´oblidat el ball..!!!!!
Tinc els llavis ben pintats...!!!!
Duc el monyo be...!!!
Ai que fret fa....!!!!!!


Però tranquils, que tenim el remei! Sí, xupitets per a tots, de casalla per als mes intrèpits i de blavet per als que no ho som tant.


Ara si, ara ja es veu tot d´altra manera, rises amunt, rises avall....
pero va, haurem de començar que ja està tot clar, els artistes preparats, Juanet i Raul amb la música apunt, aixi que toca ixir a l´escenari, i sí, el cau ple, fallers, falleres, amics, mares, pares,.... comença la mostra......


Que si Bimba y Miguel Bose, que si Marta Sánchez i Carlos Baute, Mecano, Grease, Abba, etc.....fins i tot, tres monòlegs i actuació sorpresa... desde el primer fins l´últim tots ho feren de categoria,

ENHORABONA ARTISTES!!

ens riguerem, ens emocionarem, ballarem,cantarem, hi hagué per a tots els gustos.



Entre una actuació i l´altra, es tornava a repetir tot, nervis, xupitos, rises,... i sense adonar-nos, ja estem arribant a la fi, ( ara que li havia agarrat el gustet), i toca despedir-nos fins l´any que be.

Pujem tots a l´escenari i ballem al ritme de la mateixa cançò, que millor que acabar aixi..... La veritat es que jo m´ho vaig passar d´allò més be, i totes les coses desde dins, participant , les gaudixes més....

Aixi que a l´any que ve, avore si ens animem, i hi ha més participació, de segur que no s´arrepentiu...

Ah!!!! se m´oblidava, la meua plaça de presentadora, es queda vacant, , jo ja ho tinc clar, a l´any que ve ,

ja em toca BALLAR!!!!!!ja,ja,ja,ja



Article de Eva

15 comentaris:

encarni ha dit...

Molt bó el article Eva,está molt complet. A mi els play-backs m'agraden molt es un dia que inclus els dels xiquets se te arriba a fer curt.Tenim uns bons artistes tant mayors com xicotets.Jo no soc de les que isc,(ojala no tinguera tanta vergonya alhora d'eixir),però vorevos m'agrada i disfrute molt.done l'enhorabona a tots els artistes que tenim a la falla xuquer,grans i xicotets.

INMA ha dit...

HOLA A TOTS.
ENCARNI NO ME VAL QUE NO ISQUES PERQUE TENS VERGOÑA, PERQUE YO TAMBE TINC MOLTISIMA BERGOÑA I ISC
I ENGUANY ERA EL MEU PRIMER ANY QUE IXIA EN AQUESTA FALLA ARA MEU PASI MOLT REBE

rojuel ha dit...

Hoooooola!! A mi també m'agraden molt els playbacks, però em fa vergonya eixir, igual que a tu Encarni. A vore si com diu Eva l'any que ve ens animem i debutem, total es fer-se un parell de cassalletes i ja te dona tot igual, no?

Prima tu ni tens vergonya ni la coneixes, jajaja

INMA ha dit...

EN CA QUE PAREISCA QUE NO, EN TINC MOLTISIMA, PERO BUENO, COM DIUEN, LA BERGOÑÑA CRIA ROÑA!!!JIJIJI

MADUIXANA ha dit...

ENCARNI NI TENS BERGONYA NI LA CONEIXES, GUAPA, QUE ENGUANY ES HAS DEIXAT A TOTES LES DEL INSERSO COM LA NOVIA DE PINET "EN LA CARA LLABA I EL MONYO FET", LO QUE TENS ES MES MORRO QUE MORRO, TU I TOTA LA TEUA COLLA, QUE NO MES QUE TENIU QUE ESCUSES, A MES NO ES PODEU N´IMATGINAR LO BE QUE EU PASEM, PERO ALLA VOSATROS, UELES MES QUE UELES....JAJAJAJAJA
I EVA LA MEUA ENHORABONA PER EL TEU ARTICLE, MOLTES GRASIES GUAPA, I AL ANY QUE BE A MES DEL PLAYBACK TAMBE ESTAS CONVIDA A PARTICIPAR EN EL SAINET.

INMA ha dit...

MADUIXANA, LA MEUA AMIGA I JO ENCARA ESTEM ESPERANT LES FOTOS DE LA XARANGA CASOLANA, AVORE QUAN TANIMES QUE ESTEM IMPASIENTS PER VORELES, JA QUE IXE DIA NO ANABEM MOLT BE PER A RECORDAR-MOS.JAJAJAJA

Mayte ha dit...

JO TAMPOC IX, A MI TAMBE HEM FA VERGONYETA, PERO ESTA CLAR QUE TENIM UNS XUQUERETS/ES MOLT PERO QUE MOLT ARTISTES, NOMES HI HA QUE VOREUUUU, JAJAJAJ
I TAMBE QUE SON MOLT ORIGINALS SEMPRE TANT HEN VESTUARIS COM EN CANÇONS I BALLS, ESTA CLAR
MARTIIIIII, JA ESTAS PER AHI

Mayte ha dit...

PER CERT , EVA A TU TAMBE L´ENHORABONA, JA ERA HORA QUE ENS ESCRIGUERES ALGO MES , QUE FAS ARRANCA DE BURRO I PARA DE ROSI, JIJIJIII, HO ALGO AIXI

MARTIIII, QUE TENS FEINA ?
ESTS APANGANT FOC??, MIRA QUE ULTIMAMNET ESTA DE MODA I SEMPRE M´ELS ENVIEU,JAJAJAJAAJ, AÇI EN LA RIBERETA TAMBE M´ENTERE, JA VEUS COM SON LES COSES

QUE TAL ET VEUS A LES FOTOS, SOU UNS CRACKS

MADUIXANA ha dit...

INMA CARINYET, ES QUE NO PUC PASAR LES FOTOS AL ORDENADOR I ENCARA NO HE TINGUT TEMPS PER AVERIGUAR COM EU PUC FER, PERO TRANQUILA QUE LES PASARE LO MES PRONTE POSIBLE.

MAITE I JA PODRIES ANIMARTE... VA QUE NO ES DIFICIL I DAMUNT ES MOLT DIVERTIT

rocio ha dit...

ELs playbacks es van quedar de categoria (com diu Marti), les presentadores per a tindre poc de temps de preparacio es lluiren i els/les artistes uns craks¡¡¡

Prima va per a tu " el pelo pa tras, el pelo pa tras o o o, el pelo pa traaaaaaaaaaaaaaaaaas"

Esther ves apuntant noms que volen eixir als playbacks que al proxim any pareix que hi han mes d'un debut.

Esther ha dit...

Jejeje!!!!! jo ja estic agarrant noms, i menos mal que la web està de testic i després no podran dir que això no era així. Jo com a participant dels play-backs anime a tots/es aquells/es que tenen ganes d´eixir però que com diuen tenen vergonya, a que ho proven i veuran, la vergonya passa una vegada dalt de l´escenari i amb les cortines obertes. La veritat és que és una sensació inexplicable.

Ara entenc a artistes de la talla de Bisbal and company........jejejejejejeje!!!!!!

Lo dit animeu-se que està molt bé, i ja voreu com enganxa.

laura ha dit...

Aixo aixo Esther agarra noms que despres sempre falta gent i ens vindra de categoria...que enguay a tenim que fer "el regreso de la xuquer" jejeje.

INMA ha dit...

PRIMA , EL PELO PA ATRAS ES EL QUE DUIA JO, QUE DUIA UN TUPE MES PLANTAT,JAJAJA

uetxo ha dit...

EL meu amic marti i jo tambe tenim vergonya pero el ninot de cristobal mos la furta l,amaga i no mos la vol tornar´,!i aon busques!

DESIRE ha dit...

Ami tambe he passava aixo pero el primer any que vaig voler eixir en posaren de protagonista en una canço i mira sempre que decidim eixir estic ahi.Pero lo millor dels playbaks no es eixir sino els nervis que es pasen darrere de les cortines , uns es riuen , els altres es possen a veure....VISCA LA FALLA XUQUER

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.