dissabte, 25 d’abril del 2009

NIT DE CEL·LEBRACIONS

¡Hola! Estic en el forn més avorrida que una ostra (no ho sé si les ostres s'avorrixen però...) i he pensat de fer-vos la crònica de la reunió d'ahir. Per fi arribà el dia esperat d'Ainhoa i de Desiré (tot arriba en esta vida si no et rendixes). Una vegada acomplit el termini i no havent-se presentat ningú més, Ivan, Ainhoa i Desiré foren nomenats president infantil, fallera major infantil i fallera major, respectivament. I, com si ho hagueren tingut preparat, començaren a aparéixer per les taules unes botelletes de cava i uns platerets de dolcet amb els quals brindàrem pels nostres representants, per la falla i per les pròximes festes. Com no, també li regalàrem un fort aplaudiment al nostre flamant president de la junta local fallera i un altre aplaudiment no menys intens (a petició del pintor) per a un membre fundador que ens ha deixat recentment i des d'ací aprofitem per a donar-li el condol a la seua família.
També hi hagué (com no, si no no seria falla) debat amb la barra, els tíquets, els tíquets, la barra i tot això però com no aclarírem res, doncs no us dic res. De moment anem pensant possibles opcions i més endavant les plantegem i les votem. Carmen ens va informar (Romeu, si et connectes des de Milà, un recaet, també reberes un aplaudiment, per a què ho sàpies) de tots els actes preparats per a la setmana cultural i personalment us recomane que aneu a tot el que podeu perquè estarà molt xulo (recordeu que en la columna de l'esquerre teniu actes i horaris). Sobre açò dir que qui vulga participar en els tallers educatius que es faran en el casal es farà una reunió sobre la qual us informaré al seu temps però si us ve malament acudir en què ho digueu ací en el blog ja és prou, és per saber cert amb quantes persones podem contar. En principi hem pensat fer 6 tallers, un d'ells és pintar cares als nanos, això algú que tinga gràcia i vulga... però també farà falta personal per a estar en la barra, preparar les taules i ja parlarem si fem dinaret o no.
També digueren que qui vulga fer colla, que li ho faça saber al nostre vicepresident Julian (nosaltres ja estem apuntades).
Com veieu una reunió molt agradable i plena de noves bones. Esperem que siga la primera de moltes aixina. De moment, res més. Que passeu un bon cap de setmana.

4 comentaris:

dúlia ha dit...

Sóc jo altra volta, continue igual d'avorrida. Només volia dir que també ens apuntàrem al bàsquet femení i que acabe de vore les fotos del sainet d'enguany, que no m'havia donat compte que estaven penjades, i només volia donar les gràcies a qui les haja fet i/o les haja posat ací, m'ha alegrat molt vore-les. Tenim un grup teatral que m'ompli d'orgull (no és el xocolate el que m'ompli, és l'orgull). Crec que ja està tot. De moment.

rocio ha dit...

Pues sí Dulia, ara anem a tornar al campionat de basket com fa 10 anys enrere, en aquesta temporada erem de les millors, guanyarem mes d'un campionat, esperem aquest any deixar a la xuquer em bon lloc.

Tens amales ganes de sainet, jajajaja

dúlia ha dit...

Encara com m'has contestat tu perquè ja pensava que m'havia tornat la dona invisible. Respecte al bàsquet, per la meua part no confies molt amb la victòria. Jo, com en el futbet, amb que no ens lesionem ninguna i ens ho passem bé, em conforme. Que tingues un bon dia. Ja parlem.

Desire ha dit...

ola que tal?Jo respecte al esport que concursa les xiques de la falla conteu amb mi que jo si que vull partissipar

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.