dijous, 30 d’abril del 2009

LES MEUES XIQUETES...




Per fi les meues xiquetes ja han segut nomenades i son falleres majors per al 2010.
Que puc dir de la meua filla, als 5 mesos d'embaras quant el metge en va dir que duia xiqueta en ma casa ja es va dir que al 2009 faria la comunió i per al 2010 fallera major infantil.
Ella ha creixcut en eixa il.lusio i en eixa finalitat, la seua cosina que casi me la criat i li ha inculcat molt i ella s'ha deixat, ja que li agrada molt la falla, ser fallera i com no ser fallera major infantil.

Per fi ixes dates estan fent-se realitat¡¡¡

Ara de Dessi, l'altra xiqueta que tinc a mitjes en la meua germana. Ella ha segut un poc mes l'ambotinadora de tot. Una de les il.lusions d'ella era ser fallera major infantili se li va trencar i com vos he dit avans, als 5 mesos d'embaras quan li vaig dir a Desi que duia xiqueta, emociona i plorant em va dir e inclus per favor (una xiqueta de 12 anys) si jo fora la faria fallera major infantil junt amb ella fallera major. S'ha tia no podia negar-se , intentariem per tots els costats conseguir-ho. S'ha mare ja la vegereu el dia del nomenament, per a una mare vore la il.lusio de una filla trencada va ser molt dur, i com no donar-li esta il.lusio de ser fallera major junt a la seua cosina per a d'ella tambè es molt emocionant.
Per fi la meua germana i jo intentarem que els somni de les nostres xiquetes siguen lo millor de lo millor i disfrutar-ho com no, que no m’ha oblidat junt als seus pares, que si no fora per ells no existirien.
David, espereant a tornar a ser president quant les seues xiquetes foren fallers majors i Emilio que al principi de tot deia, no se, nose… pregunta-li ara…li cau la baba¡¡
Els germans de les falleres, aunque no esteran en eixos dies de falles al cau, tambè tenen molta il.lusió, ja que veuen a les seues germanes disfrutant-ho ja¡¡ i encara queda molt per davant.
Que mes puc dir jo, agraïr a tots els amics que tenim tant la meua germana com jo, ja que savem que estaran ahi per ajudar-nos fins al final.
A ma amre, que tots els anys ens diu sempre que s’en va al poble, aquest any ni l’ha nomenat, les seues netes son les seues netes i estarà per al que fasa falta.

Desi la tia te desitja lo millor de lo millor i mes, teu mereixes, te vullc molt i sempre seras el troset de la tia.

Ainhoa eres la reina, la princesa d’aquesta casa i junta mb la teua cosina seras la reineta de la falla mes felis que puguen haver hagut . Te vullc molt. Amor de s’ha mare.

FALLERA MAJOR 2009-10 DESIREE GIMENEZ ROMERO
FALLERA MAJOR INFANTIL 2009-10 AINHOA ESCRIVA ROMERO




*Encarni

15 comentaris:

MADUIXANA ha dit...

ENCARNI, TORCAT, PERO TORCAT DE VERES, LA VERITAT ES QUE ESTE ARTICLE ESTA MOLT BE, I NO CAL QUE EL DIGA L´ORGULLOSA QUE TU ESTAS. LA MEUA ENHORABONA I ARA DISFRUTAR DE TOT LO QUE A LO LLARC D´AQUEST ANY VOS DEPARA TOTA ESTA FESTA JOSEFINA... I SABEU QUE TENIM EL MEU RECOLSAMENT....BESSETS

encarni ha dit...

també tinc que dir ,que aunque no vatxa parlat del president infantil,no crec,afirme que será un bon presi per a la meua xiqueta,i sabra durla allá ha hon anem.estic molt contenta de que vatxa pogut ser Ivan el president infantil de la meua filla.graçies als seus pares i a dell.Ivan disfrutau junt a la meua filla com tú saps i tú eres.

MARIE ha dit...

No dudes de que Ivan y Ainhoa se lo van ha pasar bien, se entienden muy bien los dos y eso ayuda bastante, sobre todo cuando estan cansados. En hora buena por el articulo me ha gustado mucho.

MARIE ha dit...

No dudes de que Ivan y Ainhoa se lo van ha pasar bien, se entienden muy bien los dos y eso ayuda bastante, sobre todo cuando estan cansados. En hora buena por el articulo me ha gustado mucho.

Sandra ha dit...

Maremeua Encarni m´has fer plorar, no sabia que tenies eixa beneta tan espresiba?, ara com tan dita per ahi "TORCAT" pero no la baba si no crec que t´has pixat escriguent el article.
Ara a dirfrutar-ho ben disfrutat que passa molt pronte i en un any merabellos, encara men recorde cuant hem preguntabes coses de com m´anaba a mi i de cuant vingeres a vorem els trages, pero segur que tu no el quedes arrere.
AH! I sapier que enguany tindras a les PEXINOLES per ferte bona cosa de gasto, aixin que parla amb el tio CERVERO i que el dixe l´almacent.

Enhorabona!! I que ho paseu molt be.

rocio ha dit...

Ahi l'Encarni quina alegria que te, ella i tots clar¡¡¡

Sabem que aquest any es molt xulo per a la vostra familia, esperem que heu disfruteu i que el recordeu com un des millors anys.
Molta sort i que l'oratge ens acompanye en tot.

novament Felicitats per els reignats i sobretot per l'article.

encarni ha dit...

moltes graçies a tots,i Sandra cerveró ja fa temps que heu sap,peró cuan li vaig dir que era per a les pexinoles tremolá.per que sera? ji, ji,ji....

INMA ha dit...

TINC MOLTISIMES GANES DE VOREL´S JA PER ELS PASACARRERS I EN L´OFRENA. TINC GANES DE QUE ARRIBE YA PER A TOT EL QUE ESTEM PREPARANT I SOBRE TOT PER A VORE A LA MEUA AMIGA LO BE QUE DURA EL SEU REGNAT EN COMPANYA DEL PRESI MAJOR INFANTIL I FALLERA MAJOR INFANTIL. ENHORABONA ALS 4.

rojuel ha dit...

Ai Encarni, se li cau la baba!!! Jajaja, no és per a menys, clar. Segur que serà un any molt especial, tant per a les falleres majors i presidents com per a les respectives families, enhorabona de nou a tots

Mayte ha dit...

mare de deu, xica si m´han caigut i tot 2 llagrimetes,aiiiii, que ja tenim redactora oficial per ales falles del 2010.
Encarni que et puc dir, es molt bonic ixes paraules que ens has deixat reflexades a al web en este article, donarte l´enhorabona per l´escrit i per la mare , la tia , la dona...., nose per tot, des de que tenas camera nova no ens vas a deixar ni un detall per contar i aixo a mi m´agrada,jajajajaja
Nomes hem queda demarte una ultima coseta,jajaja(donant faena,com diu maduixana), no ens deixes de sorprendre amb estos gestos , estes paraules , aquestes fotos, er que de veritat despres tot son recompenses.

I a les 2 implicades, Desi i Anhinoa, ja sabeu agafeu exemple, que aço tambe va òer vosalteres, i com no per al president IVAN, ja saps que ens tens que omplir d´alegria que se que no ten falta i a la web.jajajajaja

Mayte ha dit...

xeeee, per cert la familia FURIO-MAS, on esta???
DESAPAREGUDA???
Marti, que no curres ja o k??
mare meua ixa seguretat no curren mai, i jo d´açi no ix,jajajaaj, hem tindre que cambiar de feina, pero comforme esta el panorama tindre que tragar en mes guardies que cascorrro.

besets

Desire ha dit...

Moltes gracies tia, m'ha emocionat molt el teu article, perque com tu saps jo de no res estic plorant.Espere disfrutar molt aquestes falles 2010 .Jo crec que tant la meua cosina com jo ho sabrem dur molt be.Aixo de ser falleres majors ens alegra molt i sobretot de la falla la qual desde menudes estem apuntades.Ser fallera major es un dels meus somnins i enguany s'ha pogut fer realitat.GRACIES PER TOT TIA JO SEMPRE T'ESTARE AGRAIDA PER TOT EL QUE HAS FET PER MI.TE VULL

mamixula ha dit...

Maremeua Encarni quin article més bonic,una vegada més demostres de quina pasta estas feta,mira que jo sabia el que vals,pero despues d´aço vals el tripe que abans..
Bé guapissima encara que no soc de la teua falla que sapies que la teua cunya Gemma,jo i totes les petxis,estarem al teu costat per al que te faça falta.Molts besets i enhorabona...

cristobal ha dit...

Xe, la meua Encarni esta feta una artista en aço del articles, nosaltres sabem com estas de feliç per el any que be, la veritat es que tenieu moltes ganes, i aixo que diu que cuant estaba prenya ja dia que la filla volia que fora fallera major infantil en el any 2010 vos puc dir que es veritat i aixina que heu disfrutes tot lo millor posible tots junts i que el meu amic la grua de Prades que no pare per a res.

encarni ha dit...

Natalia,graçies per les teues paraules,i com li vaig dir a Sandra vos espere a totes les pexinoles en estes falles.Ah!Cristobal la grua de prades tin per segur que no pot parar.Graçies a tots per les vostres paraules, lo que he escrit hu he fet de tot cor.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.