dimecres, 1 d’abril del 2009

EL 16 DE MARÇ

Després de l´entrega de premis, de la nit de play-backs al cau i del sainet, vaig a passar a parlar-vos del dia 16 de març, primer dia oficial de les festes josefines i primer dia de ball al nostre cau, previa torraeta, com no.


El dia començà com toca, amb un bon esmorzaret cortesia dels nostre cuiners. Després, com que no hi havia cap acte faller aquell matí, la gent aprofità per a ultimar detalls per a falles i deixar tot preparat per a poder disfrutar com cal de les festes josefines. Feia un oratge de categoria, tornàrem sobre la una, ens ferem una cerveceta, prenérem un poc el solet i com no, ferem una partideta de parxís (torní a perdre, està clar que no és lo meu)i... hora de dinar! Si no recorde mal aquell dia feren arròs al forn.


Després, amb la panxa plena, mentre que alguns anaren a casa a disfrutar de la “siesta”, d’altres es quedaren al cau disfrutant d’una estoneta tranquil·la jugant al truc, parxís... Finalment, arribà l´hora de posar-se mans a l´obra, hi havia qui parava taules, altres repartien menjar, altres començaven a fer foc i d’altres posaven en funcionament ell primer torn de barra.


Poc després començarem a torrar, soparem i després, ja sabeu, es tornà a obrir la barra i començà el ball, havien arribat els dies grans de les festes josefines...

20 comentaris:

MADUIXANA ha dit...

JO NO MES VAIG PODER GAUDIR DE LA FESTA NOCTURANA, PUES ENGUANY LA FAENA NO ENS A DEIXAT A MES DE UN ACUDIR A TOT, PERO AÇO NO VOL DIR, NI MOLT MEING QUE NO ENS EU PASAREM DE ALLO MES BE, I VA SER UNA NIT DE CATEGORIA, I EN MOLTES GANES DE FESTA. ARA LA PROXIMA TORRAETA SI DEU VOL LA DE "SAN JOAN"

rocio ha dit...

Aquesta nit jo estava super cansa, habia treballat i en l'interval de la jornada del mati i la de la vesprada vaig anar a Valencia a vore la mascletà i les 4 falles que vorejen l'Ajuntament.
Despres de sopar i estar un poc al cau vaig pensar que al dia seguent encara el 1º dia i em quedava molta batalla, així que el millor que podia fer era dormir. Dit i Fep avans de la 1 ja estaba al llit, i al dia seguent a les 8 del mati mes fresca que una rosa per a la despertà.

Amic fep ha dit...

Dit i Fep, Rocio? jo done fe que no vaig dormir en ningu, sino en la meua senyora... jejejejejejeje

ai, ai, ai, ai Rocio, jo crec que me tens mania que fins i tot el dia 16 pensares en mi...

rocio ha dit...

sí m'ha traisionat el subconcient, eres la meua pesadillaaaaaaa¡¡¡
Es brometa, per a que veges si m'enrecorde de tu que sense voler nomenar-te el nomene, jajaja

INMA ha dit...

PRIMA AQUEST DIA JO TAMBE ESTABA SUPER CANSA, PUES EM VAIG PASAR TOT EL MATI EN VALENCIA RODANT FALLES EN EL INSERSO(NO VORAS L´ENERGIA QUE TENEN)PERO BUENO VAIG TRAURE FORSES AMAGAES QUE TENIA I EM VAIG QUEDAR PER AHI FINS LES 6 I PICO DEL MATI, ASTA ENS VAM FICAR EL PIJAMA I ELS RULOS AL CAP PER A ANAR AL BALL (NO SE SI RECORDARAS). ESTES FALLES AN ESTAT MOLT, MOLT B, AVORE SI AL ANY QUE LES SUPEREM.(SEGUR QUE SI)

encarni ha dit...

jo també vaig anar a valencia amb el inserso e ixes dos individues inma i fany.jo com ja sabeu nosoc del inserso sino del clan de ibiza.i per de nit a cumplir i per sert el rulo amb el que me nani a casa voldria saber de qui es,veritat inma? a bnda de tot aÇo vuic dir que me heu vaig pasar molt bé pero no sabria dir-bos quin de tots els els dies de falles meu vaig pasar millor,amb l'altra de ibiza,la meua Sonia.

fanny ha dit...

hola a tots pues jo tambe meu vaix pasar molt pero k molt ve em vaix kedar am ganes de mes festa.encarni no te engañes estas entrant en la edat del inserso,perque ja no estas pa res.pues cuant anarem a valencia inma i jo teniem k anar en tu i disimular ja k tu no tenies forses ni pa caminar ademes fas com les xiketes k encara no as eixit ja estas pixante.

MADUIXANA ha dit...

TENS TOTA LA RAO FANNY, ESTA ENCARNI VOL SER COM VOSATROS, PERO NO ENGANYA A NINGU, JAJAJAJAJA, I LI QUEDA CUANT A PENES UNA ROSSAETA PER ENTRAR EN EL INSERSO, EL QUE PASA EN REALITAT QUE EL CUPO DE ASOSIATS EL TENIM UNA MIQUETA PLE, I LES PROBES D´ACCES NO LES HA SUPERAT (por incontinencia urinaria) JAJAJAJA

MARISA ha dit...

QUE TE IL INSERSO QUE SA NOMENA TAN I CASITOX SA RIMEN A FER FESTA EN ELLES?

fanny. ha dit...

pues k esteu fetes unes ules,mira k si una ix per la nit i si token mes de les 3 a lendema ja no esteu pa trons,k si latra ix un dia de fallera i ja es fa un esginse,k si laltra li senta mal el blavet o el tekila o era vozka?entonses mos arimem pa consolarvos pk mos kedem mirantvos i digem mira elles fetes un drat i ai estan auantant marea.bueno pero el xampañet ja el tns apunt?

ENCARNI ha dit...

no vuic contestarvos perque no val la pena sobre tot a tu Fany,pero ja vindras a que ta rregle les ungles.ji,ji,ji.
incontinencia urinaria,tú que saps...ja vindras ja!!

rocio ha dit...

Encarni jo no sabia que tu arregles ungles, perque jo les tinc per arreglar, agarram turno¡¡

Encarni del que em donares l'altre dia, res de res, no tinc ni idea.

dúlia ha dit...

¿Supose que ja t'hauràs posat l'internet no Encarni? Si se't trenca ja saps que pots vindre a casa quan vulgues. No tots els dies rep una la visita d'una primera dama.

encarni ha dit...

Rocio,el torn s'agafa com a les botigues cuan te toque...
i de lo altre ja parle en tu al divendres.

rocio ha dit...

Pues ja anem malament, quant em toque... em poden tocar les 10 de la nit en ta casa, en lo que xarreu. Ja me dius a quina hora s'escomença per ser la primera i ja esta, a mi no m'agrada fer cola, que tinc mota faena i poca paciencia per esperar, ajjaja

Ja farem una rifa per compar-li un trage al so president, perque asi molt de 1º dama pero tot per a d'elles, per a d'ell sols faena. Aii el meu Rosendo que roïns sou amb ell.

INMA ha dit...

EEEEE, ELS PANTALONS DEL PRESI VAM QUEDAR QUE LILS COMPRERIA JO!!!

MADUIXANA ha dit...

COM PODEU RIFARSE AIXINA AL MEU XIQUET XICOTET, EN LO MALALTET QU´ESTA, I ENCARA EL TINC QUE CUIDAR DURANT TOT ESTE ANY QUE ESTA MOL MES FLAC I DESLLUSTRAT, JA PODRIU BANDIDES, JAJAJAJA

encarni ha dit...

Inma tu comprali els pantalons que jo tinc igual,pero la talla demanalila a la mare eisa que s'atobat el xic dels pantalons, perque casi segur que te dira una 40 o menos i jo encara no m'adonat conter.pero si que m'adonat conter de que esta molt ven fet i que estic molt enamorá dell gaste una 40 com una 50.

rocio ha dit...

Inma hui tambe teniu volteta a peu per el passeig del colesterol, jajajaja menejeu-se, menegeu-se que teniu molt d'alcohol que desintoxicar¡¡¡

INMA ha dit...

HUI TAMBE TOCA TAMBE, ESTEM DESDE EL DIMATS ANANT, EN TEORIA TENIEM QUE ANAR A CORRER PERO NO PODEM.JAJAJAJA TINC UNES AUJETES.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.