dijous, 4 de desembre del 2008

ELS JOCS DE TAULA

Com ja sabeu durant el mes de novembre ha estat disputant-se al cau de la Falla de l'Ajuntament el Campionat de Jocs de Taula que organitza la Junta Local Fallera i crec que no haviem escrit res al respecte...

El truc. Malauradament les dos parelles que representàven la nostra comissió, Julian i David i el Xulo i Amable (corregiu-me si m’equivoque que no estic molt al dia…) han sigut ja eliminades, però de bona tinta se que ho han passat de fàbula. No passa res, l’any que ve més i millor. “Que nos quiten lo bailao”, no?
Respecte al dominó, ja vos vam informar que no teníem representació en aquest campionat, és la nostra asignatura pendent. A veure si la gent s’anima per a la propera edició …
I finalment, el parxís. No puc dir-vos res perquè tot és preguntar i ningú sap dir-me qui participa ni com va el tema, així és que si algú sap algo que ens informe.
M’agradaria felicitar tots els participats, els de totes les comisiones però especialment els xuquerets, per participar i representar la falla, i també agraïr els fallers de l’Ajuntament la seva hospitalitat durant tots els campionats. Pel que se ha regnat un ambient genial i tothom ho ha passat d’alló més be, això és del que es tracta, no?

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Que el més important és participar és per tots sabut. A mi, personalment, m'agrada guanyar quan participe en alguna competició, però si perd, doncs m'aguante i a l'altra serà. I dic açò perquè vaig estar present quan fallers de diferents falles vingueren al nostre casal i havien acabat de jugar al truc i no se diferenciava qui havia guanyat i qui havia perdut. O siga, que done fe de l'esportivitat patent (¿o seria l'alcohol?) entre este grup de fallers almenys. Respecte a la nostra representació, que no decaiga l'ànim, serà qüestió de practicar una miqueta més i a vore si l'any vinent es feu amb la copa.

rocio ha dit...

No dubte que seu degueren passar be, uns seu agarren mes fort i altres mes llauger, però lo bo es participar, mira nosaltres al futbet, va ser una vesprà divertida sobre pedre.

Aneu algun lloc este pont?

Anònim ha dit...

Sobre el futbet va ser una vesprada molt divertida, almenys per a mi i respecte a este tema, com tenim un soparet pendent estàvem pensant fer-ho el primer divendres de febrer, ja ho parlem a vore com vos va.
Jo este cap de setmana me'n vaig a Barcelona. Volia alguna cosa més exòtica (París, Londres, Berlín (quin fred), Amsterdam...) perquè per a una volta que se m'ajunten tres dies seguits de festa que me'ls puc agarrar, però no he trobat a ningú que vulga acompanyar-me i com a Barcelona sempre tinc amics, doncs cap allà. Però si d'ací al dissabte algú té un pla millor per a oferir-me, estic oberta a quasi totes les possibilitats (he dit a "quasi" totes, ¿eh?). Ja em direu alguna cosa.

Mayte ha dit...

ok,Dulia esperem que teu pases molt be i com no , que ens portes fotos d´eixe viaitge que faras a Bbarcelona , mira jo tinc ganes d´anar i encara no he trobat el moment, jejejeje
En fi jo hem quedare a la Ribereta que de segur que alli hi ha gent que esta en crisi i com diuen que fare molt de fred , pues mira hen console per que alli per ixa mateixa rao , jo no hem queixe, fa massa calor de vegades.
Esperem fotos Duli, ara ja saps pujarles i mosatros ens ens anirem de dinaret el diumenge , espoere que algu porte camera , ja que ,jo no hen tinc , bueno , aixo es cosa d´uns dies, per que el meu aniversari esta al caure i crec que la cata al rei ja li ho he posat,ara nomes falta que hem faça cas, per que jo me portat be,ejjejeje

I respecte al jocs , que ja se én havia anat el cap , la qüestio es participar i si no es guanya a l´any que be ens mes ganes cap i alli que ens vorem.

Anònim ha dit...

YO TE CONTESTARE A LA PREGUNTA DEL PARXIS ROJUEL, DESPUES DE BARIOS MESOS DE SACRIFISI ANCAHUAES EN EL CAMPET, SENSE ALMORSAR NI DINAR,LA LOLA Y LA MEUA COMARE MARISA, FOREN DEROTADES, PERO VAEN SER LA BONBA DE LO QUE DISFRUTAREN. ANIM LOLA Y MARISA PA EL ANY QUE VE

MADUIXANA ha dit...

MOLT BE A TOTS ELS NOSTRES REPRESENTANTS,I ESTIC SEGURA DE GRAN SACRIFICI QUE HAN FET TAN LOLA COM MARISA, POBRETES, JA LES VAIG NOTAR MOLT FATIGADES EL DISABTE, JAJAJA, BUENO ES BROMA, NO MES ES FALTA DE PRACTICAR UNA MIQUETA MES I JA ESTA, I LO BO DE TOT ES DIVERTIRSE.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.