dilluns, 24 de novembre del 2008

Qui no sap fer rotllets de caterines?

Al nostre llibret de falles 2007-08 tenim una recepta sobre els rollets de caterines, molt apropiat per al dia de hui. Gracies a Romeu (sino va prou liat, jo encara l'aprete un poc mes) hem pogut sostrure aquest troset i publicar-vos-seu per a que es poseu mans a la massa i demà al berenar els mostreu a les amigues i amics. Per al que no tingua temps segur que Dulia i la resta de forners ja en tenen un bon grapat apunt per vendre.



20 comentaris:

Mayte ha dit...

ummmm, en el que a mui m´agraden i encara no he pogut compar-men ningun , de dema no pasa,ejejjeej
Dulia la veritat que el teu forn henm pilla un poc llunt , pero problamblement siguen uns dels millros rotlles de catalines que proves , per que despres de les panadetes de peix, ummmmm... , encara s´hem fa la boca plena d´aigua de pensar-ho

Mayte ha dit...

Vaig agafar la receta e intentare fer-ne a casa, umm nose nose

Anònim ha dit...

jo desde mnenudeta faig rotllet a casa es tradició, primer es feia a l'escola i després en companya de la meua mare i la meua tia, i la veritat ens ixen molt bons. Mar

MADUIXANA ha dit...

MAR SI EN FAS DE MES, NO DIREM QUE NO PER A PODERLOS DEGUSTAR, JAJAJA, DE SEGUR QUE ELS FAS MOLT BONS, A MES JO A LES MEUES COMPANYES ENS EN COMPRE PER A QUE PUGEN GAUDIR DE ESTA FESTA QUE ASI EN CULLERA NO ES CELEBRA, PERO JO COM SEMPRE MESCLE DE ASI I D´ALLA, PUES ES MOLT BONICO NO PEDRE NINGUNA COSTUM, FINS I TOT ALS MEUS NEVOTS TAMBE ES FAS LA FAMOSA CISTELLETA, JAJAJA, I QUE TOTS EU PASEU DE ALLO MES BE....

rocio ha dit...

Jo tambè he conegut fer els rollets a casa, perque la meua iaia era molt afisionada a fer pastes i tortades, veritat Maria?
Ara ja no esta, però aquest any la tradicio la seguit ma mare, ha segut el primer any que sa decidit a fer-los, espere el proxim any no estar tan liada i poder-li ajudar per ensenyar-me

unrodabars ha dit...

com és la cançó??
com és la cançó??

les catalinetes menjen culleretes,
els catalinots menjen cullerots,clots,clots.

Sta Catalina ora pronobis,
Sta.Filomena min serenobis,
St.antoni del porquet,
als xiquets un dineret,
ia les xiques una "surra",
"pa" que vagen a costura.

Més o menys....

P.D:Me l'han ensenyat els meus fills,je,je.

unrodabars ha dit...

Edito:santa filomena misere nobi!!!!

Amic fep ha dit...

Jeeee, la meua filla la canta diferent... que estem al segle XXI!!!!!

... a les xiques un barret
per a que vajen de paseig!!!

ja esta be de tanta surra!!!!

Anònim ha dit...

ieee, pues podrieu fer un concurs al casal i convidar al barri per a degustar els rotllets, no? jejeje

rocio ha dit...

Ole ixe Rodabars¡
Jo estaba pensant com es cantaba i sols recordaba el principi... però m'agrada mes el fi del Fep, jajaja

Sr. Raposo, caxislamar quant has passat de Nap a Sr. Raposo, quina categoria¡¡
Pues es una idea per altre any, però aixi de combidar esta un poc malament amb la crisi, jo crec que seria mes "previo pago" i traure algun duret per a la falla, la pela es la pela, jajjaja

Anònim ha dit...

HOLA ROCIO, SI QUE ES DE VERES QUE LA IAIA PEPICA ERA AFICIONADA A FER ELS ROLLOS DE CATALINES,PILOTES DE NADAL,MONA DE PASCUA I PANOU I TAMBE RECORDE QUE ENS PREPARAVA LA CISTELLA PER ANAR AL SEQUER A BERENAR, BE PUES EN M´ACASA NO SA PERDUT EIXA TRADICIO I SOC JO QUI LI PREPARE LA CISTELLA A LA MEUA FILLOLA.SOC MARIA

unrodabars ha dit...

Bo la paraula "surra" que es gasta a la cançoneta,ve de "zurra" o "zurrón",no te res que vorer amb pallises a les xicones,jeje(dios me libre)

A la meua filla també li ensenyaren la del "sombrero" a la guarderia però la de tota la vida és la que jo he ficat.

Anònim ha dit...

Em quede molt més tranquil.la al saber el significat de la "surra" que se li donava a la cançò perquè jo, la veritat, la veia prou bèstia.

Anònim ha dit...

Estic llegint el article i man entrat unes ganes de menjar rollo! estes pascues mira si estem un poc liaetes en la presentacio que ni m'anrecordat sera posible!

Anònim ha dit...

PASCUES?I ESTA QUE SEMPRE VA BUFA LA TIA ,POS NOS PENSA QUE ESTA EN PASCUA,AY......COM ESTA LA GENT.

Anònim ha dit...

xico quique que un lapsus el té qualsevol. mar

rocio ha dit...

jajajaja eres poc animal Kike¡¡¡ pero esque te rao, la Laura a patinat prou, prou que

rocio ha dit...

el ultim que sobra

Anònim ha dit...

Xeeeeeeeee, qu´alegria mes gran vore al Sr. Raposo per asi. Xe Sr. Nap un abras ben fort per a tu, i si veus al teu novi el Eloy lin pegues un altre de part meua. Sou uns cracs.I per altra banda agrair al Sr. Rodabars la seua aportació, per que gracies a ella veguem lo confundits qu´estabem tots, i així i tot seguix seguent un poc masclista al donar als xicons dinerets i a les xicones enviarles a fer feina, pero m´alegra saber que no era que les pegaben per anar a cosir. Be un abras per a tots i especialment per al Sr. Nap i el Sr. Eloi

rocio ha dit...

Mar asi u no pot enganyar-se, de seguida tiren a la llugular

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.