dissabte, 2 d’agost del 2008

TANCAT PER VACANCES

¡Hola! Sóc Dúlia i només he escrit este article per a acomiadar-me fins no sé quan perquè hui tanquem i comence les meues vacances. L'ordinador i vosaltres es quedareu ací però estic segura que tornaré algun dia abans de setembre per a vore com estan les coses. A alguns de vosaltres espere vore-vos (Mayte no m'has contestat però m'agradaria que m'ensenyares a posar fotos dins dels articles perquè en tinc de l'assaig de l'any passat i m'agradaria passar-les. Bueno, qui diu Mayte diu qualsevol voluntari que sapia fer-ho (posar les fotos, vull dir).
Vos desitge que passeu un bon mes d'agost tant si esteu treballant com si esteu de vacances. Un mes passa prompte. I us deixe algunes dates per tal que les tingau en compte i aneu fent boca:
27 de setembre. El mig any faller.
4 d'octubre. Agermanats.
18 d'octubre. Proclamació.
29 de novembre. Presentació.
Però abans de tot açò, EL 20 DE SETEMBRE, CAMPIONAT DE FUTBET FEMENÍ. Va xicones, que ens hem de posar a punt per a fer el ridícul un poquet i prou. La meua germana diu que com no perda uns quants kilos no m'entrenarà i em deixarà en el banquillo. Encara com jo sé que ho diu de broma ¿o pot ser no?
De veritat de la bona, a passar-ho bé. Ja parlem quan torne.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Bueno con diu Dulia que pase-ho unes bones vacances...jejejeje jo ja estic, vaig comensar ahir i hui ja estic fent un poc el perro...de aixo es tracta.Al disabte que ve men vaig de viatje a Ibiza ja vos contare adeu i un beset a tots que en setembre tenin que vindre en les piles carregades que ja comenca tot!!!

Mayte ha dit...

bueno que ho paseu be ,pero açi una servidora continuara donant guerra fins les meues vacances,jejejejeje,
i clar intentare deixarme la feina feta per als dies que JO M´AUSENTARE DEL BLOG

Anònim ha dit...

SOC CUENCA,,,,,,,,,,,,,,,QUE PASEU TOTS ELS QUE TINGEN VACANCES LO MILLOR...MAYTE JO TAMBE ESTARE PER ASI HASTA FINS LES MEUES VACANCES JOJOJOJO,ESTA SEMANA EL TOCARE AL MOVIL PER DONARTE UN ARTICLE UN POQUE LLARC.D,ACORT,,,

Mayte ha dit...

ok, Cuenca , esta setmana son festes a Riola , jo tambe en tindre per contar , estare en Sueca , ja hem toques i te´l escric, d´acord
Cuenca quant et toquen a tu les vacances???

rocio ha dit...

Dulia vas de veraneoooo¡¡¡

A mi no em toque les vacances fins la 2º quincena d'agost, ja queda meny...

Anònim ha dit...

JO JA ESTIC DE VACANCES, I LA VERITAT LES VULL APROFITAR PER A FER UNS CUANTS CAMBITS EN CASA,JAJAJAJA, QUE EL MEU HOME TREMOLA, PERQUE NO DEIXE PARAR A NINGÚ, PERO SI NO APROFITE ARA QUE TINC MES TEMPS NO SE CUANT EU FARE, JA QUE DUC MAQUINANT ELS CAMBITS TOT EL ANY, BUENO BONES VACANCES A TOTS

Anònim ha dit...

JO JA ESTIC DE VACANCES, I LA VERITAT LES VULL APROFITAR PER A FER UNS CUANTS CAMBITS EN CASA,JAJAJAJA, QUE EL MEU HOME TREMOLA, PERQUE NO DEIXE PARAR A NINGÚ, PERO SI NO APROFITE ARA QUE TINC MES TEMPS NO SE CUANT EU FARE, JA QUE DUC MAQUINANT ELS CAMBITS TOT EL ANY, BUENO BONES VACANCES A TOTS

Anònim ha dit...

Maduixana fas mes por que l´alcalde en un micro cara tv sueca. Dulia espere que tinges unes bones vacances i que ens portes moltes fotos de les teues correries per el mon. En cuant al futbet, lo millor que hi ha si no s´arriba en plenituts de facultats físiques, técniques i táctiques al campionat lo millor es fer chicotets l´espai. Aso es tancarse darrere, el catenacio, jugar amb l´autobús o com vosaltres vullgau, i eixir al contratac i desfer el joc de lénemic, pero es el millor com ja he dit en estes circunstancies. De totes maneres espere que feu un paper digne, que segur que el feu i deixeu el pabelló i l´honra de la falla ben alt. i en quant a lo de les fotos i internet eu senc pero jo no soc el mes indicat de aconsellar a ningú.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.