dilluns, 11 d’agost del 2008

SALUTACIONS DES D'EDIMBURG

Hola bloguers xuquerers. Ja estic apurant el viatge i despres de passar uns dies perduda per la muntanya escocesa he tornat a la ciutat civilitzada d'Edimburg. No es podeu imaginar l'alegria que m'he emportat quan m'ha aparegut Mayte vestida de fallera. Un record per a tots i fins prompte. No escric mes perque no se quan de temps d'internet em queda i em fa por quedarme penjada. Per si penseu que se m'ha oblidat escriure correctament no es aixo, es que aci les tecles no estan igual i no trobe els accents ni els apòstrofs.
Un super abras escoces per a tots.

6 comentaris:

Mayte ha dit...

aIIIIIIII,mare.... supose que eres Dulia , no ens has posat el nom, pero per les pistes que ens dones,ejjejeejje

Bueno xiquetes no se a on mas vist vestida de fallera , estic intriga???
Per que jo no estic de vacances , ni menys a Edimburg, no se ....
Ja he ¡m diras...

Mayte ha dit...

Aiiiiiii, paseteu molt be

Anònim ha dit...

DULIA TU TRANQUILA PER LES COMES PER ELS ACENS JO NO ESTIC EDIMBURGUESA ESTIC EN SUECA JAJAJA I TAMPOC TROBE LES COMES I TOT AIXO, QUE TEU PASES DE BE I QUE EU GRABES TOT I FAXES FOTOS ETC. JO LO MES LLUNT QUE FARE ES ANAR A LES PALMERES I ALS POBLES QUE ESTIC TREBALLANT A QUE ESTA GUAY

Anònim ha dit...

Mayte the vist a lentrar al blog perque mha costat un poquet que no maclaria molt en el angles. I Cuenca, anim per aixo de treballar en agost que tard o prompte venen les vacances, i mira, quan ja estem tots treballant vosaltres ens fareu les dents llargues. A passarho molt be.
Crec que la nostra Maduixana tambe estara ja de vacances perque no dona senyals de vida.

Anònim ha dit...

EY¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ ESTIC ASI, HOLA A TOTS I SOBRE TOT A DULIA, QUE BO QUE AMBEXA EN FAS, LA VERITAT ES QUE ESTIC DE VACANCES PERO NO PARE PUES ESTES PRIMERES LES TINC EN LA FAMILIA, MES CONCRETAMENT DE GUARDERIA DE NEBOTS I ARREGLAR UNA MIQUETA CASA.
DAMUNT AÏDA I JULIO PEDRO ESTAN DE CAMPAMENT, I LO MES QUE FAS SON VISITAR POBLES DELS VOLTANS EN LES CARRERES POPULARS
NO PUC FERVOS NINGUNA FOTO PUES LA MEUA FILLA TE LA CAMARA
I MAITE ES UN ALEGRIA PUES CUANT ENTREM EN EL BLOG, EN COMENTARIS LA TEUA FOTO DE FALLERA SEMPRE MOS FA ACTE DE PRESENCIA.
CUENCA PASAU MOLT BE
DULIA DISFRUTA AL MAXIM
MAITE TRANQUILA QUE JA EL TOCARAN A TU...

rocio ha dit...

Dulia eres una crak, de vacances en Edimburg i fent acte de presencia en el blog.
Que teu passes molt be, al igual que Maduixana¡¡¡

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.