dimarts, 5 d’agost del 2008

Festes a RIOLA....

Com ve seguent ja una tradicio i jo no hen perc patà , mentres puga que "ME QUITEN LO BAILAO ", jejejejejeje. El diumenge comencaren les festes amb el concert de la Banda DE RIola i despres el tradicional castell de focs artificials proclamant aixi que Riola " JA ESTA EN FESTES" .


Bueno lo dicho , ahir va tindre lloc a Riola, poble de jornalers , el sopar de GERMANOR, on any rere any , es tot un exit, la calor sempre fa lloc entre tots nosaltres , l´asssistencia de la gent es molta , i cada vegada mes gent de pobles de alrededor i jo que se quines coses mes.....



Sopar d´aixelleta , a les 22h. , a taula i comença el soparet , despres ens fem el cafenet i a esperar a que l´orquesta d´eixa nit ens deleita i sobretot faja FESTA.....


Com no, l´orquesta la "MONTECARLO", que ja es dir , i festa en va fer un rato... , ahi estaba jo per confirmar-ho i no se no se pero cada vegada hi ha mes gent de Sueca , i si no que li ho diguen a Elsa , Juanet i Fani entre tants que per alli es van deixar caure com un Riolenquet mes, jejejejeje


En fi , no hi havia hora de tancament , ni ningu tipus de prohibicio per acabar a una certa hora de la nit , ni res de tot aixo , aixo si la gent alli fins al final,amb ganes de mes , i la veritat que fins i tot l´aire que bufava era d´agrair , si no mare meua... haguerem a cabat a pualades , de fet tambe nostre alcalde Joan Baldovi (BALDO) , ens va acompanayr tota la nit , avore si en una miqueta de sort per a nostres festes fem alguna coserta per l´estil, no????

Xiquets fins l´any que be , per que de veritat val la pena.


Açi vos deixe una prova de la nit que van passar i ja direu.....

8 comentaris:

Anònim ha dit...

i'm also into those things. care to give some advice?

Anònim ha dit...

MAYTE SE VEU QUE ESTAS PASANTEU DE GUAY ,,ESTA ORQUESTA ES LA QUE BE AL NOSTRE CASAL JJJJJAAA,..NI EN SUECA

elsa ha dit...

hola!!jo tambe vaig estar alli i la veritat es que mos heu pasarem molt be,un poc de calor aixo si pero se podia aguantar.

rocio ha dit...

Ira la Mayte en el Edu Forest..

Les festes de Riola estan molt be, encara que jo aquest any no m'estic enterant de res, ja que curre, pero una cossa no lleva a l'altra.

Bo, el que tinga vacancecs o festetes que ho disfrute i a passar-ho be¡¡¡

On serà el proxim Mayte Tour????

Anònim ha dit...

EY COLLI MAITE, QUE VEN ACOMPANYA,JAJAJAJA, BUENO, BUENO, PER EIXE MOTIU NO TEN PERS CAP,JAJAJAJA, LA VERITAT ES QUE ELS POBLETS DEL VOLTANT FAN CADA FESTORA DINGA DE AMBEJAR, PUES TOT EL POBLE ESTA UNIT, SOPAN AL CARRER, BALLANT EN FI, ARA A LA SEMANA QUE VE EN SUECA NO QUEDA NI UN ANIMA, PERO ¿TENIM ALGUN POBLE QUE SI ESTA EN FESTA?¿NO?, PUES CREC QUE EN CORBERA (la dels xics fadrins)FORTALENY I LLAURI TAMBE CELEBREN DE LO MES "SAN ROC", YO LA VERITAT ENGUANY DE LO QUE MES ME ESTIC ENTERAN SON LES CARRERES POPULARS QUE FAN PER ELS POBLES DEL VOLTANT, GRACIES AL MEU HOME,JAJAJAJA,PUES JO NO MES VAIG QUE ANIMAR....

Mayte ha dit...

Aiiiiiiii, mare que si meu vaig pasar be,sisisisi, que no es nota en la careta....
Va ser el millor de la nit, i que morenet que esta,jejejejeje (Eduard,dic)

Mayte ha dit...

Si auqetsa orquesteta vinguera al cau de la xuquer, si que rebentaria el cau

Anònim ha dit...

Xe qu´envetja mes sana doneu tu. Que way, ostia ja tinc ganes de que vinga falles i estar de festucki. Mayte, el Eduard es un crac, pero en la foto tu l´has eclipsat totalment. Que seu paseu be els que esteu de carnaval per ahí.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.