divendres, 25 de juliol del 2008

SAPS QUI SOC?????


12 comentaris:

Anònim ha dit...

UNA DE ELLES EN SEMBLA VIRGI, UN ALTRA DE LA DETRA ENCARNI, I LA DEL MIGT NO EU SE SERT PERO EN SEMBLA MAITE PERO JA EU DIRE MES EXACTE CUANT TINGA UN MOMENT PER A MIRARO MIJOR.

Mayte ha dit...

jo diria que una d´ells es la meua amiga la BALDO

elsa ha dit...

A mi em pareix que la de taronja es trini pero la filla.

Anònim ha dit...

EL DE LA ESQUERE ES MARTI I LA GERMANA? AY ES QUE NO EU VEC VE I DAMUNT NO EN DEIXEN MIRARO EN TRANQUILITAT....JAJAJAJA

rocio ha dit...

AHI ESTIC JO¡¡¡

Es pot comprobar que era igual de seria que ara, jajaja
Vanesa i jo portem el mateix equipo, per a variar... quant erem menudes mos vestien iguals per a casi tot, tinc una foto en la comunio dels meus germans que tambe anem igual i pareixiem besonetes, en la mateixa meleneta..

Hi han uns quant que ja no son fallers, pero altres sí... dic els noms o m'espere a que la gent ho endevine.
Busca, busca Maduixana

Hui divendres, yuhuuuu¡¡¡ menuda semaneta...

Angeles ll. ha dit...

jo vec a trini(filla) a la baldo, a la meua germana vicenta i al meu germà i a més gent ....jajajaq guay la foto¡

Angeles ll. ha dit...

i la xaxi tb no?

Esther ha dit...

Pues jo no vec massa bé els caràcters, crec que em fan falta ulleres....., però aixina amb les cares un poc borroses només crec reconéixer a la baldo i a Trini filla, la resta ni idea.

Anònim ha dit...

Pues xiquetes jo sols havia conegut a la baldo! a mi si que en faltaran ulleres jejeje

Angeles ll. ha dit...

jo ja tinc prou identitats reconegudes: vicenta, la baldo rocio el nap, trini, la xaxi, pardo virgi , el patatai la meua germana mariai antoniet

Anònim ha dit...

XXXXXEEEEEEEEEEEEEe, que uay, es de veres Angeles, son tots el que dius, fins i tot está el meua amigatxo el gran NAP. I basantme em el que dius tu Rocío, tu deus de ser la figureta central de blau igualeta a la teua cosina Vanesa, no el reconec pero deus de ser tu.
En files generals está de puta mare la foto. Xiquets aso es historia de la falla. En dos paraules, com deia Jesulin, impresionante.

Anònim ha dit...

AVORE, YO ESTIC EN IXA FOTO Y EVIDENTMENT HEM RECONEC PERO ES DE VERES QUE ESTA UN POC XUNGA DE VORE, ARA ESTIC DESEPCIONA PERQUE LA UNICA QUE MA RECONEGUT A SIGUT ANGELES , YA VOS HO DIRE YO A VOSATROS JEJEJEJE

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.