dissabte, 12 d’abril del 2008

HUI ES L'ANIVERSARI DE...


ELISIN ¡¡¡

17 comentaris:

rocio ha dit...

FELICITAR ELI¡¡
Volem tortà, volem tortà...
si no un xupitet, jajaja

Angeles ll. ha dit...

moltes felicitats eli,¡¡¡ja mos farem algo¡¡

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Elisin per el teu aniversari que pases un feliç día junt a la teua familia i amics

Mayte ha dit...

Ay Roji, bon aniversari i a pasar-ho molt be

rojuel ha dit...

Moltes felicitats, Roji!! I que en complixques molts més!

Anònim ha dit...

Felicitats

Anònim ha dit...

Felicitats, espere que en complixques molts més, el divendres ens farem una cassalleta per celebrar-ho

Eva ha dit...

MOLTES FELICITATS!!!

Anònim ha dit...

MOLTES FELISITATS ELI, I QUE EU PASES MOLT BEN JUNT A LA TEU FAMILIA....

Anònim ha dit...

Felicitats pel teu aniversari, et desitge que ho hages passat bé i que en complixques més amb alegria¡¡

Anònim ha dit...

GRACIES A TOTS PER LES VOSTRES FELICITACIONS. DE VERITAT QUE ENGUANY HA SEGUT UB ANY DE SORPRESES PER A MI , PRIMER AMB LA FESTA DE LA INSIGNIA D´OR AL CASAL ( DE LA QUE FOU ARTIFICE LA MEU GERMANA I ELS MEUS COSINS ) I DESPRÈS LA QUE EM VA MONTAR EL MEU HOME I LES MEUES AMICS SARI I VICTOR ,DORI I MOISES , ANABEL I MARCOS AL CAMPING. EMB VAEN MONTAR UNA FESTA ROCIERA I MOS HEU PASAREM D´ALLÓ MÈS BÈ. MOS DISFRASAREM DE GITANOS I GITANES VAMOS COM SI ESTAGUEREM A LA FIRA D´ABRIL.
UN BESET ELI.

Anònim ha dit...

Crec pel que estic llegint que el dia de l'aniversari ja ha passat, però com jo m'he connectat hui i mai és mal moment per a desitjar salut i felicitat, doncs ací va la meua felicitació per a Elisa: moltes felicitats per cumplir anys envoltada pels teus amics i per la teua família, espere que continue així molts i molts anys.

rocio ha dit...

Eli, supose que fereu fotos al cumple rociero en el camping, portales quant les tingues i vos vorem¡¡¡

Anònim ha dit...

Roji moltes felicitats i que en cumplixques molts mes. i m´aderix a les peticions de torta o xupitet. Ah, i uetxo fogo

Anònim ha dit...

Moles felicitats eli, ja se q la festa rociera qda de lujo, malegre molt de que pugeren sorprendret, jo no vaig poder anar xo vull vore les fotos. besets teta

Anònim ha dit...

Moltes felicitats cunya i moltes gracies per el soparet.besets

Anònim ha dit...

soparett?????? quin soparet? ELI aixó s´avisa. Salutacions per a Tino.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.