dimecres, 2 d’abril del 2008

COMENCEM A RECORDAR…

Anem a començar la crònica fallera de 2008 amb el divendres 14, el dia en que “començà la mascletà”. Aquell dia haviem quedat al nostre cau per a dirigir-nos, després, al cau de la Ronda, on havia de tenir lloc l’entrega dels guardons que otorga la JLF de Sueca. Cal dir que els amics ronders ens van atendre molt be i ens van fer sentir com a casa, els donem les gràcies des d’ací.

Jo per qüestions professionals vaig arribar amb una mica de retràs. La gent ja havia dinat al cau i s’havia fet alguna que altra cassalleta i/o algun que altre cubatilla, estava “animadeta”, i com jo no ho havia fet vaig anar a posar-me al dia, jajaja. Be, al que anavem, allí es respirava germanor i harmonia, tothom estava content, començaven les falles, els dies que haviem estat esperant un any senser ja estaven ahí...

Seguidament, després dels discursos de rigor, va tenir lloc la pròpia entrega de premis. La Xúquer es va fer amb uns quants, a més dels quarts del concurs de paelles i decoració i el tercer de playbacks, que ja haviem recollit. Donem les gràcies i la enhorabona a tota la gent que ho ha fet possible:


Primer premi Cavalcada del Ninot 2008

Primer premi Ninot Infantil per votació popular i com a conseqüència Ninot Indultat Infantil de les falles 2008, salvant-se de les flames i passant a formar part del museu faller

Tercer premi a la promoció i l’ús del valencià


Des d’alli, ens dirigirem de nou al nostre cau, on vam sopar per recuperar forces i vam veure de nou el sainet. Després disfrutàrem de la “discomòbil” amb que ens van obsequiar alguns fallers.



Rojuel

Seguiremos informando...

7 comentaris:

morales ha dit...

Si, si , una discomovil improvisada que ens portà a algun fin al cau de tots, me referisc a Keepers, crec que aquella nit va marcar un poc les meues falles, ahi va començar un no parar de festivals, che que fales!!!

Anònim ha dit...

olaaa!!yo marrecorde de com si fora air dixe maravillos dia,acavi de currar a la 1:30 corregens a dinar al casal,encara no mos eu creuiem ke ya estavem en falles...

rocio ha dit...

Com jo ja em veia el percal, i per la vesprada treballava, vaig decidir anar despres, a les 19.30, esperarem a la gent que faltava i anarem peguant un passeig cap a la Ronda, com diu la Roja, cerveseta per ací, cerveseta per allà, eixirem del cau mes contentes que una pasqua.

Se que es pitjor el mogolló de gent d’altres anys dins d’un cau per donar tots els premis, però a mi personalment m’agradava mes, l’ambient era soso comparant-lo amb anys anterior

Per la nit Sainet de la ma dels artistes de la Xuquer, el cau estava plenet i en silenci, si respiraves s’escoltava, i per acabar la nit un poc de musiqueta.

Les falles començaren de luxe¡¡¡

Anònim ha dit...

Yo no mes vos tinc que dir que eixe dia per a mi va ser el primer de unes falles en les que meu he pasat molt be, i que grasies a lo que he viscut i e disfrutat altres coses han quedat arrere. I eixa mateixa nit a tots el del grup del saite verdaderament eu disfrutarem i vixquerem de un altra manera perque a la nit del centre Bernat i Baldovi... Gracies per la vostra companyia

Mayte ha dit...

Bueno bueno,jo aquest any tampoc vaig poder estar al cau per arreplegar els premis , que per cert jo no sabia que el del valencia tambe era nostre i mira per a on... un tercer per al valencia,ejejjejeje
De totes maneres açi tenim a rojuel que ens ho conta com si estaguerem en el momnet

Mayte ha dit...

jjejejejejeje, ja teniu mes fotos a la gqaleria
Estes fotos son de RIGO, poc a poc anire posant-ne mes

Eva ha dit...

Eixe dia jo també m´ho vaig passar de lujo!!! Em vaig riure amanta! Quant arribí al cau a les 19:30h., lo tipic, ara em faré un qintet!i ixe quintet que et pilla en l´estòmac buit... pues ja et fica tonteta, i a partir d´ahi unes cuantes cervessetes mes al cau de la ronda.. i ja la tenim...!!! En quant al cau pense com Rocio, de fet ho comentarem alli, no hi havia massa ambient,sols anarem uns pocs de cada comissió que s´havia emportat algún premi. Pero be, els que estaguarem començarem be les falles!
I si, per la nit " silencios " sainet ( es brometa ), i despres discomòbil, amb actuaciones estelars d´antics go-gos!!
UN 10

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.