dilluns, 10 de març del 2008

SALUTACIO DEL PRESIDENT

Ja estem açi un any mes , veïns , amics , coneguts , avis , tios , cosins , en fi.... a tothom.
Comença nostra festa , i estem dispossats a que transcorrega amb armonia, germanor i sobretot tolerancia, ja que es el que mes ens falta ens estos temps. Teim la traca a punt, els musics, les falleres , els fallers, els xiquets, l´estandart , tambe la cas...., ja podem començar a fer el passa-carrer i aixo nomes es el preambul de lo que te que vindre.

En fi desitjant que passeu unes bones festes josefines , i guaudiu de la nostra festa dins del civisme que pertany , sols en queda felicitar a tota la comissio i sobretot a les nostres falleres majors i familia, s´acomiada de tots vostes...


EL PELAYO

15 comentaris:

rocio ha dit...

Jo tambe vos desitge bones festes i que tots junts, xuquerets i fallers de sueca ens ho passem el millor que pugam.

Em pogut disfrutar de algunes festes falleres, que cada vegada son mes extenses, gracies a la JLF, però ens queda la traca final.

A pasar-ho be¡¡¡

Gemmeta ha dit...

Xuquerets!!!!
Ja estem en la recta final, jo també al igual que el nostre presi i la nostra amiga rocio, vos deitge unes bones festes.

A disfrutar que estem tot l'any esperant-ho!!

Yujuuuuuu!!!!

Anònim ha dit...

Bones festetes que paseu tots junts amb els caus fallers i amb armonia, jo ho intentare pasar-ho be amb els meus,

Anònim ha dit...

ara si ke estem en la semana fallera,ke seu paseu be i sobretot molt de coneixement.VISCA LA FALLA XUKERRR:::::

rocio ha dit...

Que fa el Pelaio a la foto?

morales ha dit...

Que m'entere jo que el nostre presi no trau pit! jejeje.
Pues si, boens festes Josefines a tots el fallers i disfruteu de les falles com mai.

morales ha dit...

Que m'entere jo que el nostre presi no trau pit! jejeje.
Pues si, boens festes Josefines a tots el fallers i disfruteu de les falles com mai.

morales ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

¿Com vol el presi que estem en pau i harmonia si en les reunions només fa que xillar i dir-nos fills de putes?
Per contestar-li a Rocío, jo no estava present però m'imagine que està imitant al Fulgi. No, si uns tenen la fama però els altres carden la llana.
A propòsit ¿on està Maduixana que encara no he vist res d'ella hui?

Eva ha dit...

Jo tambe espere i desitge que passem tots unes falles inolvidables.

Anònim ha dit...

Jo per a no ser menys vos desitje unes bones festes josefines, pero no tinc ganes de que aplegen ja que aixo vol dir que s'acabaran...i vullc disfrutar de tot!

Anònim ha dit...

Dulia estic asi, molt agovia pues vullc tindre vacanses a la semana que ve, i estic entre el cursets i faena a tope,tinc que acabaro tot esta semana, pues a partir del divendres a disfrutar de lo que mos a demanat el sr. president,DISFRUTAR DE LES FALLES A TOPE.
Bueno felisitats a tots tambe de la meua part... SOM LA XUQUER, I TU NO, I TU NO.....

Anònim ha dit...

XXXEEEEEEE vaaaaaaaaa!el Uetxo i el Cristobal estàn per ahì? Va mariquites de playa aspabileuse que venen falles i estu dormint encara. A tots vos desitge bones festes. Ah! presi, m´habies paregut toni huevos de cemento, que no home que es broma.

Anònim ha dit...

Je xoriset, de dormir res estic despert i mirant si fan almorsar en la falla, i tu que estas treballant , buenooooooo,si es pot dir treballant, hui acabes avore si es nota, be i tambe vuic que pasem tots junts unes bones festes falleres.

Anònim ha dit...

Xe compare, si, estic treballant, no faig com altres que diuen treballar a manar als altres que treballen, jejejeje, es broma i aixó serà la teua. Xe compare el Uetxo encara está dormint el perro eixe? Xe, ja mos vorem que tinc faena. ale a fer festa els que pugau

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.