divendres, 7 de març del 2008

PRESENTACIO DEL LLIBRET 2008

Una part molt important, si no la més important de la festa fallera, és el llibret de la falla.
El monument faller tal com s’enten majoritariament hui, criticant o satiritzant tot allò que no ens agrada o pareix bé, no te sentit sense l’explicació de la falla.

Açò, donaria peu, per poder xarrar una bona estona, de qui som nosaltres els fallers, per “jutjar” (cremar) actituts, comportaments…

Be, al que anevem. Al nostre llibret, que hui vos presentem, em volgut (com en els ultims set anys) anar un pas més enlla, i que siga un mitjà de comunicació de tota aquella persona que vullga expresar-se de qualsevol manera, siga escrita o grafica.

Al llarg de 64 fulles, podreu trobar desde l’informació relativa a la falla. Llistats dels membres, fotografies de les falleres majors, crítica i programa de festes, així com els contes dels guanyadors del certamen de narrativa d’aquest any. Però també hi ha articles de l’escola del barri (Cervantes), dels nostres lletraferits més abituals, Marti, Manolo, Dulia,Virgen, Andres, i de nous com son totes les experiencias agermanades de Rocio, Vanessa, Gemma i Elsa. Aixi com la col·laboració del nostre amic San Vala. També per celebrar el 800 aniversari del naixement de Jaime I, em ficat un fragment del Llibre dels Fets.

Tant de bo, l’any que ve el nombre de col·laboradors, ens oblige a aumentar el numero de fulles al llibret.

Moltes gracies a totes les persones que han fet possible aquest llibret, amb la publicitat, amb els seus articles o amb seua paciencia, com és el cas de Carmen i Mar que han tingut que patir la meua ausencia al llarg de moltes nits.

Espere que vos agrade.


També em publicat aquets any l’obra de teatre, “El naixement” de Josep de la Torre, guanyador del 2on premi de teatre de la J.L.F. de Sueca de l’any passat (2007).

Josep de la Torre, ens comentà, que l’obra que guanyà el 1er premi de la J.L.F. l’any anterior (2006) “L’estoreta” formava part junt a “El naixement” d’una trilogía al voltant de la festa fallera, i pensí que estaría be poder publicar-la enguany, i si es pot, acabar la trilogía l’any que ve, amb l’obra que ha tornat a guanyar el 2on premi d’aquets any 2008.
.
.
.
.**Article de Romeu

18 comentaris:

Anònim ha dit...

M'has emocionat amb el teu comentari respecte a Mar i a mi. Ha valgut la pena perque s'ha quedat un llibret molt guay, com tots els anys anteriors.
T'ho curres molt, es molt de temps el que li dediques (llibrets, fotografies, cartells presentació, narrativa, impremta, etc.), la única persona que ho veu i ho sap soc jo. Estic molt orgullosa de tú, eres un artiste. Molts Besets carinyet.

rojuel ha dit...

Felicitats, Romeu, el llibret ha quedat, com sempre, molt xulo. Enhorabona, ha estat una feina molt ben feta, i moltes gràcies, sabem que encarregar-se'n comporta molta tasca i molt de temps

Anònim ha dit...

Bueno, bueno, com esta el asunt, jejeje, la veritat Romeu saben tots, no sols la teu muller, que cuan fas una cosa com es la que acabes de fer eres molt exigent en tu mateix, i yo encara no l´envist, pero de segur que está perfecte, pues vas molt en conter de no deixar res en el tinter.... ya opinarem crec que en mes fundament a la semana que ve, cuant abrem gaudit de tota la faena que eu fet i tindrem el llibret en les mans....

rocio ha dit...

Així es Carmen, a mi també m'agradat molt l'article. D'igual manera el felitcite per la portada del llibret, ja que el llibre em falta fullejar-lo. La flama es molt representativa al mon faller.

Sr Josep de la Torre es de les persones que ens ajuda amb els versos de les presentacions, amb les critiques del monument... Sempre te un SI quant li demanes ajuda, i mes per a la falla.

Gracies San Karrega per ficar l'acces al llibret desde el blog

rocio ha dit...

Ja he vist per damunt damunt, sense parar-me a llegir-lo el llibret, i vos puc dir que tenim de tot, article, experiencier, receptes, fotos...

Moltes gracies de nou, Romeu per el temps invertit, la meua opinio es excelent en quant a l'ordre i els detells.

rocio ha dit...

Per als que no ho sapien, a la pagina principal a la part esquerre, esta la portada del llibret, si punjeu damunt vos descarrega el llibre per vore-lo.

Anònim ha dit...

GRASIES ROCIO NO EU SABIE EN CUANT ESTIGA EN CASA EU PORBARE. ASI EN LO OFICINA NO TINC PROU DE TEMPS PER APRESIAR COM CAL EL TREBALL DE ROMEU I COLABORADORS.

Anònim ha dit...

Xe quina article ha escrit el Romeuot, estas fet un artiste m'agradat molt

Anònim ha dit...

Moltes feliçitas Romeu, perque esta de lo mes xulo el article i la porta esta especial, el anònim de antes era jo que no sabia com ficar el nom, i la amiga Rocio i Maite meu han explicat.

Anònim ha dit...

¿Com heu vist ja tots el llibret de la falla? Jo encara no he pogut vore'l. M'imagine que haurà quedat bé quan tot el món ho diu, però m'esperaré a donar la meua opinió quan ja l'haja llegit i ben llegit. I també dir-li a Carmen que no cal que ens venga tant al seu home, que ja sabem tots tant com treballa en el llibret, tot i que comprenem que si no parla aixina la dona ¿qui ho dirà? (Ja ho sé, Carmen, que em faràs un escoltet quan em veges, ja, ja, ja)

Anònim ha dit...

Xe Romeuet eres un currante bestial de la cultura, l´article esta de categoria i el llibret ( encara que no le he vist) se que tambe ha quedat de categoria. Enhorabona campió, eres un fenómeno Durango

Anònim ha dit...

Ah el meu compare Cristobal diu que l´any que be relatará al llibret la seua eixida del armari.
A mi m´explicat tambe Maite i Rocio, a traves de Cristobal, de com escriure i ficar el nom que fins ara no eu sabía. Aprofite l´ocasio per saludar a Dulia. Hola Dulia.

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Romeu per l´elaboració d´aquest llibret,que no cal dir-te cuant et superes any darrere any...

He acabat de llegir-lo ara mateix i he sentit la necesitat de escriure-ho en el blog.

Saps que,encara que no sigam fallers la meva dona i jo,pots contar amb nosoaltres per al que vullgues...igual jo,l´any que be m´anime i aporte alguna coseta,tot siga per a que el "rulo"no pare.

Lo dit,enhorabona...

Anònim ha dit...

Moltes gracies, per la part que em correspon. Però no oblideu que sou vosaltres els que feu posible i doneu sentit al llibret. Sense els articles dels col·laboradors i col·laboradores o sense gent que ho llegira, el llibret no tindria sentit. De tota manera m’alegra molt que vos agrade. I tambe m’alegra moltissim, que ja tenim un parell més de nous col·laboradors per al any que ve.

Tambe vullc donar-li les gracies a San Karrega, pel suport informatic. Eres un crak.

Anònim ha dit...

Romeu que puc dir-te jo que no hajen dit!, sols vuic recalcar que el llibret (que estic llegin-lo tot) esta molt guay i m'ha sorpres les noves col.laboracions de enguany i que no cambies que eres un tio com pocs! besets.

Anònim ha dit...

I a mon tio Pepe tambe vuic donar-li les gracies desde este blog per haver-me fet eixos versos, que m'han emocionat i haverse currat tant tots els actes en que ha tingut que escriure algo, com la presentecio, la proclamacio,els fallers de honor, un beset i moltes gracies.

Mayte ha dit...

bueno ara falte jo ,pero la veritiat que et tinc quer dir , ja teu han dit tot, ejejejejejç
Esperem que no cambies mai i continues aportant-nos informacio per la web

Mayte ha dit...

Ah per cert ,moltes felicitats per el llibret, jo el vaig llegir ahir

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.