dimarts, 4 de març del 2008

Hores abans....


Pues si xiquets , cada vegada el repte es major, nosaltres la Xuquer sempre pensem al tema de la cabalgata la setmana d'abans i passe el que passe, jo no sé....

Mira, crec que açò deuria de cambiar un poc, almenys amb 2 setmanes de temps, que de segur que no passaria res, pero mira... no seríem la Xúquer,ejejejjeejje


Bo doncs això de moment res , a passar son, ha passar fred i bona cosa de calfar-nos el cap, amb temes de disfresses per a poder fer crítica dels temes del poble , que si abancem, que si n, que si ara fem, qui se ara desfem, mira.....

El divendres al cau erem molta gent, gent pagant al cau les loteries, les fardes, ect..., parant taules, pillant llocs per als amics i com no podia ser d´un altra manera, pues ideant algun carri-cotxe per a poder portar nostra critica i poder portar la begudeta prop de nosaltres per a gaudir a la cabalgata.


Decidirem fer un castell de Disney-land, (bueno o algo paregut,jejejeje), la veritat que mans teniem i ganes tambe,portarem les caixes de ferramentes per a que no ens faltara de res, nostre amic Rai i Franki, van fer el muntatge d´atornillar claus, ect....,pero aghi tambe estaba nostre "CAP PENSANT" , el sr.Cuenca, que gracies a d´ell tinguerem la figura del dibuix amb lletres exactes i tot, tambe Salva, el pintoret , ens volgue tirar una maneta amb el decorat amb pincell de brotxa gorda,jejejeje



Areu areu, sens feren les 3.30 del mati i despres de penjar les ultimes banderetes que nostra amiga Angeles ens va fer per a decorar les puntes del castell, decidirem anar a dormir mentres la pintura feia el seu paper, secar-se.


Bona nit i dema ja farem mes, i aixi va ser despres del concurs de xarabgues i l´entrega de premis anarem de nou al cau per acabar el carri-cotxe amb els ultims retocs de pintar les critiques ,posar els faldonets i au....


Des d´açi vuic donar les gracies a tots aquells que eixe divendres ens van tirar una maneta , que feren posible que per la cabalgata eixirem amb un castell figurat amb nostres critiques ben argumentades per a que la gent del poble puguera opinar sobre allo que hem estat treballant i despres puguerem disfrutar.

Com diu el Rai ,cada vegada el repte es mes gran

Be i a mi m´ha tocat escriure el tema aquest , i he pensat que no seria mala idea retractar el cau d´aquella nit,no sols nosaltres sino tambe els altres xuquerets que no pogueren estar eixa nit amb nosaltres per tindre que acabar-se les seues disfresses a les seus cases, eren coses de cosir i la veritat que alli ....,jejejejeej

15 comentaris:

Anònim ha dit...

LA VERITAT NO SE COM PODER FER TOT EL QUE FEN EN TAN POC DE TEMPS, TOTS EL ANYS DIGEM " al any que ve no mos passara aso, tenim que agafaro en mes temps, aso no pot ser" I RES AL ANY SEGUENT LO MATEIX, YO CREC QUE ASO ES EL NOSTRE SELLO, SINO NO SERIEM LA XUQUER, I A MES SOM ELS QUE MES BONA CRITICA FEM I MOLTA GENT ES QUEDA ESPERAN QUE PASSEM.... ESTEM ESGOTATS PERO SOM ELS MIJORS....JEJEJEJE

rocio ha dit...

Esta clar que sempre ho decidim la ultima setmana, però jo aquest any no he pogut anar el divendres a res per acabar de cosir la disfressa i això ma dolgut.

No vaig poder asistir al lliurament de premis i al carro-cotxe no vaig pegar ni una pincellà, en lo que m'agraden les manualitats...

Però si que teniem a molts xuquerets preparant-ho per a seguir la tradició i traure les millors critiques a la cavalcada.

Vorem el dia dels premis, però despres de tot el que em treballat, per a mi ja som els millors¡¡¡

SOM DE LA XUQUER, DE LA FALLA XUQUER, I TU NO, I TU NO, I TU NO

Anònim ha dit...

Crec que fem (en este cas, feu, perquè jo enguany no he eixit) les disfresses amb poc de temps i A PESAR D'AIXÒ, eixen prou bé, però també crec que tots guanyaríem si ho agarràrem amb més temps perquè si feu un poc de memòria voreu que cada any simplifiquem més la disfressa perquè no volem/podem anar tan agobiats. I això es veu en el resultat final.

Anònim ha dit...

Estic d´acord amb Dúlia.Cada vegada es simplifica mes la disfressa i els muntatges,reconec que sempre son els mateixos que " pringuen" i pocs els que decideixen donar una maneta per a agiltzar la tasca...i es cert..el resultat es molt evident...

Mayte,cuant vos vaig veure,front L´Hospitalet,no vaig entendre de que anaveu disfressades ni que era lo que voliu reindivicar...només vaig veure un munt de ratetes i personatjes de Disney...ames a mes d´anar molt dispersats...ho senc molt si açò sona a una critica negativa,pero es el que en va pareixer.

I es una llastima,per que jo se de moltes mans,el treball i les hores que hi han darrere d´aquest acte,les ilusions i les hores perdudes de son...pero sincerament i sentin-to molt...aquest any no hem brillat masa a la cavalgata...

Penseu que desde fora es veu diferent...

rocio ha dit...

Com es nota que aquest any heu vist la cavalcada desde fora, perque es el que sempre diuen els que la veuen.

Pues crec que aquest any no mos em mesclat, estaben les picines totes juntes i els de la fantasia tambè. Era el mateix tema enfocat de dos maneres.

Senc que no enteguereu les critiques pero als tipics cartelets i al carro-cotxe estaba escrita." Els projectes a Sueca com la picina i la biblioteca... son una fantasia"

morales ha dit...

Pues jo senc a la gent i tots coincidixen en que un any mes nosaltres som els millors i que sel's a fet molt tart esperarmos fins al final perque lo que va davent no trau trellat. També es cert que man dit que aquest any la falla cervantes es l'unica que ens a pogut fer sombra, pero sempre trauen el tema de que feien una coreografia, pareix que per a guanyarnos tots es preparen un ballet!

Eva ha dit...

Front l´hospitalet??? pero ahi encara no havia comensat la cavalgata no??o ja havia acabat una de dos!!!per lo que es llogic que anarem dispersats, dic jo!!! Ademes jo pense que si u es para a llegir les critiques ( que per a això s´escriuen, eh???) quedava prou clar, de ahi que decidirem fer el castell de disney per poder plasmarles alli i que la gent ho poguera entendre.
i deia aixi: sueca disney, promeses de fantasia ( piscina descoberta, nova biblioteca, autobus urbà,...)o siga, una serie de projectes que mai es fan realitat, sino que es queda en una simple fantasia..
ja entens corberot el munt de ratetes i personatges de disney que reivindicaven????
ai,ai,ai que hi ha que llegir....
i la cavalgata s´ha de vore desde els carrers de costum, eh!!!!que es on la gent va organitzada.

Eva ha dit...

si que pense que podiem agafaro en un poc mes de temps, i segurament podria quedarse millor, pero som l´unica falla que fa una critica local, una critica a sueca, que es de lo que es deuria tractar la cavalgata del ninot

Anònim ha dit...

Per alusions...

A veure...jo,llevant de les tres primeres,que vaig fer tard i no les vaig vore,pense que,la que millor satiritzaba a Sueca va ser la Xúquer,encara que estiga mal que ho diga un que ha segut faller d´esta comisió...la resta de les falles ,en compter de anar a una cavalgata del Ninot,ben rebé pareixia que anaren a un carnaval o a un concurs de tv,amb tanta coreografia i música de discomòbil...

Per supost que la Xúquer s´ho a currat,com ,no..faltaria mes!!!..només dic que altres anys ens hem lluit mes...

El caricotxe el vaig vore com una ratlla de fum..apenes vaig poder llegir lo que deia,a mes a mes de que cuant pasareu per davant de mi Mayte,el Xixarro,Rafaelet i algú mes que no recorde es va arrimar a saludar-me...d´ahi a que no vaig poder fixar-me ni a parar-me a llegir que deia el castellet..per aixo no se de que tractava la vostra critica.

Si que vaig llegir i vore lo del tema de les piscines,on estava Romeu i un munt mes de fallers,com ara també el Pasky amb les seves banderes i a Cuenca i Salva, l´altre Corberot,i a Jean Pierre....

Lo que vuic dir,es que abans,els temes en els que ens presentavem,com el formatge d´Ono,la muralla xinesa,el matalás...tenia un impacte mes gran de cara a la graderia...pero como ja he dit,eixes coses costen molt de fer i cada vegada hi han menys ganes de cooperar i de pasar hores de son al cau,pero era una canya cuant veies a tothom bocabadat mirant el monunment que pasetjavem per tot arreu...

De totes les comisions que participaren i que jo vaig vore,em quede amb la Xúquer(sense faltar a cap de la resta),per la seva constancia amb temes critics locals i municipals.

Anònim ha dit...

L´anònim soc jo, q no se que pasa que cada vegada que tinc que escriure alguna cosa,tinc que posar el meu nick...a veure si algu/na me diu que faig mal..Gracies..

rocio ha dit...

Corberot comença per ahí, el parares a xarrar en els amics i no mos prestares atenció a la cavalcada, jajajaja
Totes opinions son bones.

Desde fa uns anys cap asi, la JLF esta preparant moltes activitats falleres durant l'any, però al començar el mes de Gener l'activitat es frenetica estan els playbacks, sainets, rally i per nostra part el concurs de narrativa (encara que tots ells començen prou mesos abans). En asò vullc dir que la cavalcada ja no es el primer acte faller on tots els xuquerets solten les seues energies com abans, encara que molts treballen igual o mes.

Morales que per a nosaltres siguam els millors no vol dir que la resta no valgua res. Cada vegada hi han mes falles que aporten critiques i que elaboren les seues disfresses, millor o pitjor però ho fan.

Eva l'hospitales es carrer de volta, jajaja al costat de tasques

Eva ha dit...

Ah? jo pensava que l´hospitalet estava en el convent,ja,ja,ja perdon!!!!!pero bueno si llegies la crtica al castell de disney quedava clarisim, ademes sino en telesueca ixc jo a l´altura de l´ajuntament, intentanto explicar ( dic intentant perque a ixes altures la ment ja no la tens tant clara!!!!)
che, lo important es que ho pasarem be, a l´any que be, intentarem agarraro en mes temps, ja ens encarregarem nosaltres de pegar el pasó a la reunió, no Rocio?

Anònim ha dit...

Ay ay ay Eva que no saps per a on para l'hospitalet eh jejeje.
Jo que estic dins de la falla, no dixe de donar-li la rao al Corberot en que enguay els cotxes no estaven molt currats, doneu-se conter que es feren el 1 o 2 dies i aixo es nota, pero tampoc dixe de reconeixer que la cabalgada de enguay a mi en va pareixer millor organitzada i la critica estava molt be, molt original, es la meua opinio.

Eva ha dit...

Si jo tambe pense que els cotxes no han sigut com altres anys, que eren tan espectaculars, pero això es perque cada any anem apurant més, i això s´haurà de cambiar, no dona temps a res,i passa el que passa. En lo que no estava d´acord es que no se sabia el que reivindicavem perque en el castell estava molt claret,pero hi ha que llegiro.
Pero si que hi ha rao en que tenim que tornar a posarmos les piles, que enguany hi han moltes falles que han millorat el seu nivell, i la diferencia ja no ha sigut tan gran, ens ha pillat massa confiats al meu pareixer.

Mayte ha dit...

Bueno,falte jo per açi,esta vist que no puc desapareixer,la meua comare Rocio, hem crida i tot,jejeejejejej
Bueno he estat 2 dies per ahi, per casa ,sols per recuperarme i agafar hen fo´rça les ultimes guardies fins la setmana fallera.
Jo que tinc que dir...., pues que aço tots els anys ens consta mes i cada vegada tenim menys temps i podriem dic jo, pues jo que se, 2 setmanetes abans??
El que pasa enguany,aixo de fer el castell hores abans, jo no pensaba que eixiria al carrer,mare meua , la sort que vam tindre es que als xicons els teniem faeners i amb ganes de festa, per que si no....
Bueno que vos tinc que contar que no sapiau.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.