dimecres, 26 de març del 2008

Gràcies.


Gràcies per ser com sou, tan simple com això. Gràcies per fer-me sentir com em la meua casa, que dic, millor que en la meua casa. Gràcies per fer-me sentir un mes cada cop que vaig al vostre cau, gràcies.
Realment no se quin és el motiu pel qual cada cop que entre en la vostra llar em tracteu tant be, vull pensar i suposar que es per que sou així, gent oberta i amable, festers fins la medul·la i amics fins més no poder, i que no té res a veure (com em deia Rocio) amb si l’any passat apareguí un dia amb la maleta de discos, o que algun dia he fet allí una discomòbil, o fins i tot que allí resideixen grans amics Agermanats i des d’eixe dia tot és més bonic. Abans de tot açò ja em tractàveu així, abans de tot açò ja hi donava gust anar al vostre cau.
Sabut es que soc de la Cervantes però cada cop que entre entre les vostres 4 parets de llanda comence a dubtar, en el meu cau no em tracten tant be. El passat divendres catorze foren les paelles nocturnes del Perelló, a les quals aní amb Juan Roda, i una vegada entregats els premis decidirem anar al vostre/seu cau per a fer un poc de festa. Arribí a casa fent eses, açò ho poden confirmar els amics de l’Avinguda.
Va ser una de les millors nit de falles per a mi, per no dir la millor, on més vaig disfrutar. Tinc la mala costum (degut a que la resta de dies solc treballar per les nits) d’apretar un poc el primer dia, i aquesta any no anava a ser menys. No vaig a ficar el nom de tots aquells que aquella nit estaguereu allí al meu voltant fent gran aquella nit, no vull ficar cap per que estic segur que algun em deixaré i no m’ho podré perdonar. Simplement ficaré que allí estava la Xuquer, no estaven tots però estaven.
Sols demanar-vos que no canvieu mai (i que si ho feu que siga a millor, és complicat), que seguiu sempre així, sou inoblidables, amb gent com vosaltres tot és molt més fàcil. Reiterar-vos el meu agraïment per haver fer d’aquestes unes de les millors falles de la meua vida, i fins prompte.


*Article Carlos Granell (Spielberg)


19 comentaris:

rocio ha dit...

Gracies a tu, ja saps que es d'agrair la visita i l'article.

Quant pugues envia alguna foto de les que mos ferem amb el cartell.

Anònim ha dit...

olaa!!tu sas masa ke asi tens una falla pa sempre,com a dj i com a fallero..sincerament ke digen aixo de la falla xuker alaga amunto..I com diu rocio grasies a tu per colavorar adeww!!!

rojuel ha dit...

Hola Spielberg!! Com ha dit Rocio, gràcies a tu per la visita, esperem que no siga la última i per tots els "halagos" que ens dediques. Saps que sempre seràs benvingut a la Xúquer, m'alegre de que ho passares tan be.

morales ha dit...

Gracies a tu per aquest article i per el ratet de discomovil que ens dedicres aquella nit, kla veritat es que ho pasarem de lo mes gran

Eva ha dit...

Jo m´unixc a les paraules de tots, gracies a tu per vindre al nostre cau, per escriure al nostre blog i com no per dedicar-mos aquestes paraules, la veritat es que et fan sentir orgullos de ser aixi com som!!!
T´esperem en la falles del 2009!!

SPIELBERG ha dit...

Al 2009? Segur que passe abans.

Angeles ll. ha dit...

q be ja esta açó en marxa altra vegà¡¡¡ moltes gràcies spielberg, la veritat es q tu tb eres un bon tio xq les 3 o 4 vegades q he parlat en tu ma donat eixa sensació, sas q el nostre cau el tens per a quan vuigues¡¡¡ per cert eva, tas mooderniçat molt, foto i tot¡¡¡

Anònim ha dit...

MOLTES GRASIES A TU I TE ASPEREM AL ANY QUE BE

San Karrega ha dit...

PELOTA, PELOTA, PELOTA...

Per aixó arrivares així al meu cau, bandido!

SPIELBERG ha dit...

Però almenys arribe. I no es peloteo, es veritat

Eva ha dit...

Ah si!!! has vist Angeles??? Renovarse o morir!!!

rocio ha dit...

Spielberg el mes CUMPLIDOR, no com alguns que sobre estar al canto no ens visitaren...
Espere que al llarg de l'any algun divendres es deixeu caure¡¡

Carlos Miragall ha dit...

Done fe de les paraules de Spielberg. Almenys fins el moment en què la mem`roa em va fallar. Ai bendita casalla...

Angeles ll. ha dit...

digues q si¡¡¡¡ ja m'ensenyaras com se fica¡¡¡ per cert, quan es la pròxima reunió??

rocio ha dit...

Ara si que esta il.lustrat l'article, gracies Spielberg.

Mare meua que caretes...

SPIELBERG ha dit...

La millor de totes es la de Juanet.

rocio ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
SPIELBERG ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
rocio ha dit...

Boleta com va tot? ara de vacances¡¡ almorçaret per así, cerveseta per allà...que ja meu ha dit un pardalet.Collo que bo¡¡

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.