dilluns, 3 de març del 2008

COM TEU HAS PASSAT?

Xiquet aquest cap de setmana ha estat replet d’actes, de festa, d’alegria i hui dilluns de cansament.

Com ha segut molt llarg i amb molt que contar, si voleu anem a escriure tot entre tots.
Peseu-nos al correu les vostre experiències, opinions, punt de vista o el que vulgau contar sobre algu d'aquestos temes que em viscut en dos dies.

Manolo ja m'ha dit que ell, una vegada pugua, ens enviarà les fotos, nom dels guanyadors i un articulet comentant el lliurament de premi de narrativa infantil.

Desprès del lliurament de premis està la reunió al cau , la penjà de banderes i fer les disfresses i els cotxes per a la cavalcada.

Dissabte per el matí començarem amb l’esmorzar, concurs de xarangues, castells infantils i entrega premis de playbacks. Per la vesprada la cavalcada, seguit de la discomobil al cau.

Diumenge al veïnat tinguérem castellets infantil, dinar i per la vespra la cavalcada infantil.

Abans d’acabar aquest article tinc que donar gracies a les meues amigues i amics, als fallers de la Xúquer i als coneguts de les altres comissions per fer-me passar un dissabte tan especial, va ser molt bo. Crec que mai oblidaré el 29 aniversari.
Per on anava en cridaven per felicitar-me i amb alguns ens fèiem un xupitet o una cervesseta, i em cantaren la cançó de l’aniversari com 10 o 12 vegades al llarg del dia. Mare meua pareix tonteria però vaig ser molt feliç aquest dia.

Lo dit, si es feu l’ànim envieu al correu el que vulgau i començarem a contar-ho tot.

4 comentaris:

rocio ha dit...

Asi la gent esta mes mal del que jo em pensaba, igual demà dimarts la gent ja comença a donar senyals de vida¡¡¡

Anònim ha dit...

ROCIO TENS RAO, ESTAN TOTS KAO¡ AON ESTA EIXA JUVENTUT? YO MES AVANT VOS FARE UN ALTRE ARTICLE, DE LO REFERENT A LA COMISSIO INFANTIL, PERO ARA VAIG MOLT AGOVIA DE FAENA, QUE VULLC ADELANTAR PER A ESTES FESTES NO DEIXAR ESCAPAR NINGUN ACTE O CELEBRASIO.... ANIMO DESPERTEU QUE YA NO QUEDA RES...

Anònim ha dit...

A PERO LO DEL DISSABTE ERA DISCOMOBIL,JO PENSAVA Q ERA ORQUESTA,UF QUE MAL.....VAIG A PENDREM UN NEOBRUFEN ,

Mayte ha dit...

jo ja estic de per açi,jejejeejej, pero com puc,mare meua quina nit mes llargaaaaaa
Bueno la veritat que els anys ja pesen i ja no som xiqiuetes que anabem a per totes ,el que pasa, es que ara per a recuperarte et costa mes i de seguida ja esta ahi el càp de setmana en altra festa fallera o siga , que no vens a recuoperarte del tot, pense que el truco esta en no apretar tant,jejejeejejejej
cadascu que faça el que puga o el que vuiga

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.