dijous, 6 de març del 2008

1º Passacarrer per la barria

El nostre primer passacarrer per la barria , es la repartida de llibrets, que ja era hora,no.... i , mare meua , menudo diumenge ,jejejejeje , tenim de tot , començem amb desperta, esmorçar, passacarrer i dinarot , i seguidament per la vesprada tenim la cabalgata infantil per la barriada ,xiquets prepareuse per al diumenge que acabareu mortsssss , i de segur que un lloquet al dia tindrem , per que ni menys que mes , damunt son les eleccions.

Aquest passacarrer es feia el diumenge despres de la cabalgata del ninot i clar, la gent s´ho agafa amb tantes ganes que aquest passacarrer pareixia que nomes fora per la cort infantil.

Nostra corth infantil es prou eleva , i la veritat que sempre hi han xiquets i xiquetes al cap davant , comboiats per poder portar el banderi , als vores vestidets de fallerets i falleretes , de anar amb els seus amiguets , sentir la musica de la xarangua de mes prop , que pobrets tambe tenen dret , i els seus pares acompanyant-los en tot moment.

La veritat es que tambe hi ha que agrair a algu que altre faller major , persupost que tambe haja eixit per a acompanyar-los amb el banderi o diriguint els carrers de la barria , ells son els que toquen a les casses vengent els llibrets, ect...,fan falla , seran el nostre futur,ejjeejjeje

Pero aquest any , l´assunt a cambiat , la nostra repartida del llibret es dura a terme el diumenge venint , dia 9 de març , així que cort major no hi ha excusa per a no donar-li el gust al veÏnat i passetjant-nos per nostra barrià , tots junts i amb ganes de festa fallera.

Prepareu els trajes , els monyos i reçeu per a que no faça fred que el diumenge hi ha festa.

4 comentaris:

Mayte ha dit...

Bueno que tinc que dir...,xiquets tinc ganes de vestirme de fallereta i supose que algu que altre tambe,pro espere que no faça fred perque ara ja estic costipa de la cabalgata i ara nomes en faltava agafarlo mes gran.
Esperem que faça bon sol i que tinc que dir dels xiquetes de la foto, pues nada mas ni nada menos que son els meus nebodets,ejejjeejej

Anònim ha dit...

MAITE COM SEMPRE ESTAS AHI AL PEU DEL CANO, I ANIMANT A TOTS A PARTISIPAR EN TOTS EL ACTES, YO TAMBE ASPERE QUE FASA BON ORATGE YA QUE A MES DE LA REPARTIDA DE LLIBRETS PER EL MATI, LA VESPRA TAMBE LA TENIM AL COMPLET PUES EL LA CAVALGATA DE DISFASOS DE LA COMISSIO INFANTIL PER LA BARRIA I EL DIUMENTGE PASSAT SEU PASAREN TAN BE QUE ASPERE QUE ESTE SIGA ENCAR MIJOR...

rocio ha dit...

Que ganes tinc de que vingua el diumengue. Ja no m'enrecorde del dia de la presentacio, que va ser l'ultima vegada que ens vestirem de falleres, fa tant de temps¡¡¡

Com podem vore diumengue completet, jo estarè al cau a les 8 del matí, i lo mes segur amb els monyos de fallera fets¡¡¡

Mes mala sort tenen la prima Vanessa i la meua germana que es toca estar en la taula de les eleccions. una llastima¡¡¡

rojuel ha dit...

Un diumenge de lo més complet, per a anar assajant per a falles... Jo també tinc ganes de vestir-me, com no vaig eixir a la presentació...

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.