dijous, 21 de febrer del 2008

RECOMANACIO TURISTICA

Hola Xuquerets¡¡, esta clar, que en les dates que estem , sols estem pensant en les pròximes festes josefines, però hui jo vaig a canviar un poc de tema perquè com tots sabem , a l’endema de Sant Josep comença pasqua i com sé que més de ú no tindrà pensat on anar a estes altures jo vuic recomanar-li un lloc que no oblidarà mai.


Es tracta de una aldea rural anomenada PADERNE situada a la serra de O COUREL, que es una comarca muntanyosa situada al sudest de la provincia de LUGO, i per cert el poble d’on descendeixc jo , ja que es el poble del meu iaio.

Com podeu veure a les imatges , es un parais natural increíble , com pocs llocs al món , i té interessants possibilitats per als amants de la naturalessa , el senderisme i el turisme rural.

No sols esta aquest poble , sinò que en aquesta serra hi ha un fum de aldees totes amb una encant i una màgia especial que conserven la seua arquitectura autóctona com fa segles...

I com no , parlar de gastronomia allí es plenar-nos la boca amb exquisits menjars casolans q et fan disfrutar del menjar amb els 5 sentits: el caldo gallec, la “empanada”, el cordero guissaet, el conill... ademes del vi caser i per no parlar-vos dels postres...


En definitiva , jo que vaig alli desde sempre ho recomane, així que qui no tinga destí en pasqua, o en les vacances d’estiu , desde ací una recomanació formal , de tot cor quan tingau l’oportunitat , aneu perque trobareu un món nou¡¡¡

PD:recomane anar en estiu perquè en hivern, fa fred¡¡¡.
I va en serio , si algú vol anar ma tia té alli una casa rural a molt bon preu¡.



*article de ANGELES II

14 comentaris:

Mayte ha dit...

aço te molt bona pinta,jo no el dic que no Angeles ,a mi m´agrada molt perdrem per la montanya en coses de senderisme i tot a ixo,la veritat que el nor es una passa,jo he estat a Astuiries i Navarra i m´ha encantat, jo tambe recomane el Nord ,pero tambe El sur( andalucia) ,es una canya, com diu la canço ,tiene un color especial,ara ja et dic ,el nord es una passa

Mayte ha dit...

EN LA WEB ESTAN PENJADES LES FOTOS DEL SOPAR DE PLAY-BACK

Angeles ll. ha dit...

moltes gràcies mayte de nou la veritat es q ha segut pensat i fet en un moment este mati...açó enganxa molt¡¡
i refernt al poble , es lo milloret del món es tot la natura, el menjar però tb lagent del poble es meravellosa, bueno jo q vaig a dir...però es de veres.

morales ha dit...

Me pareix una gran idea, o tindrem en compte per a altres ocasions, jo aquest any vole un poc mes lluntet, men vaig a Roma, avore si Benedicte fa un milacre en mi, jejeje.

Anònim ha dit...

ANGELES MOLTES GRASIES PER DONARMOS A CONEIXER UN RACONET DEL PAIS QUE MOLS DE SEGUR NO CONEIXEN I QUE PER LO MENOS A MI M´AGRADARIA ANAR. MOLT BONA IDEA PER RECOMANARO...

Anònim ha dit...

MORALES QUE TEU PASES MOLT BE EN ROMA I NO DEIXES DE FALTAR A LA VISITA CUASI OBLIGA A LA FONTETA DEL DESIGTJOS, PER A QUE PUGES TORNAR UN ALTRA VEGADA.. JA MOS EU CONTARAS EH?..

Eva ha dit...

La veritat es que jo com diu mayte, no el dic que no Angeles, a mi també m´agrada de ves en quant fer una escapadeta per este tipus de llocs i la veritat per les fotos i segons com ho contes ha de ser una pasada. ja ens pasaras ixe telèfon de ta tia per a la casa rural.

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
rocio ha dit...

Si que te bona pinta el poble, i si el menjar es bo, ja heu tenim tot.
Angeles estas en ratja,ara ja el rulo no para. Enhorabona m'agradat el teu article.

rojuel ha dit...

Si que pinta be, si, ho tindrem en conter...

Molt be, Angeles, 2 articles en 2 dies, jajaja, molt be molt be

Angeles ll. ha dit...

home val la pena anar de estiu que damunt ni han festes que es lo q mos agrà a tots, y moltes gràcies pels ànims aixi dona gust escriure¡

Amic fep ha dit...

Aneu pintant, aneu...

rocio ha dit...

Fep si tu portes el rodillo tambe pots pintar, o si eres mes fi porta la brotxa, no?

Anònim ha dit...

Angeles que be que te cuides ehh!
La veritat es que deu de estar molt guay, avore si fem una escapaeta i podem vore tot aixo, pero heu vec malament jejeje

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.