dimarts, 12 de febrer del 2008

ELS HORARIS...

Amics, ja mirem de front les falles i és inevitable pensar en les festetes que les acompanyen. Això ens porta al tema dels horaris de tancament dels caus fallers. Com be sabeu, l’horari de clausura son les 03.00 h de la matinada, però com també sabeu aquesta hora s’allarga una miqueta si no hi algun veí que està esperant que siguen les tres en punt per cridar la policia i dir que estem molestant i que no es pot dormir.

És evident que soc fallera i que la meva opinió no és del tot imparcial, però crec que aquesta és una postura egoista i poc tolerant. Jo entenc que el soroll (passacarrers, despertades, ball als caus) pot resultar una mica molest, però no tant com ens volen fer creure... Jo he viscut tota la vida enfront d’un cau faller, i també he sentit les orquestres durant els dies de falles, però aquella “musiqueta de fons” mai no m’ha deixat la nit en vela, he dormit igual que dorc la resta de l’any, quan no senc res..
A més a més, acàs no resulta molest el soroll dels concerts de les festes de l’arròs, per posar un exemple? O el de les orquestres o discomòvils que amenitzen la nit de les paelles? Jo crec que es sent igual, però la gent no es queixa... Únicament molesten les falles (i molt, per lo vist), pareix ser que la resta de celebracions no ho fan.

Igual a partir de les tres es podria baixar una mica la veu dels equips, per intentar molestar menys el veïnat, però en la meva opinió també aquesta gent hauria de ser una mica més comprensiva i tolerant, ja que estem parlant, únicament, de cinc o sis dies a l’any. “Hoy por ti y mañana por mi”, no?
Rojuel

16 comentaris:

morales ha dit...

Pues si, deurien de ser uma nica mes comprensius aquesta gent dels veinats fallers. La veritat es que no saben que fer per a que els fallers no ens ho pasem be i devegades ho fan simplement per molestar.

morales ha dit...

Ayyyy, i com no també cal recordar que esta gent son gent antifalla, pero si que saben baixar als caus a gorronejar tot el que es puga i mes i tambe saben amollars als seus menuts al cau i aixina que pasen la setmana allí i que els cuiden els falleros.

morales ha dit...

Ya per queixarmos, perque no ens queixem de la cera que ens deixen els beatets per els carrers despres de les procesons? Aixó si que es perillos, por produir accidents!!!

Anònim ha dit...

jo crec k les falles no molesten els k molesten i en donen pel sac es alguna gent del veinat deuriem traure un euro cadasqu i en la semana fallera pagarlos un viatge a murcia o albasete o cuenca mo kedariem de LUXE

rocio ha dit...

Morales tens raò, en el gorroneo i amollà de menuts al cau, però tampoc hi ha que clavar-nos amb les altres festes.

Aquest any ho tindrem xungo, ja que som els ultims per a tot, i ja se sap... acabar a les tantes, cambiar-te o correguens al cau per sopar i ballar, ufff

Com diu la Roja, jo tambe tenia un cau baix de ma casa, i escoltava la musica però no es per llevar-te la son, jo estic segura que mes d'un es posarà el despertador a les 3 o 3 1/2 per a telefonar als municipals, jajajaja

Xuquerets hui a les 22h al Centre Bernat que tenim el sainet, molta sort per als artistes¡¡¡¡

rocio ha dit...

La Roja de la Xuquer, pero laroja de l'anterior comentari es la de l'Avinguda, i el que diu tambè esta ben pensat, jajaja

Anònim ha dit...

SI SOC DE LA AVENGUDA I EU DIC EXACTAMENT PER AIXO . COM COMPARTIM VEINAT ENTRE LES DOS FALLES SE ARREPLEGARIEN PROU DINERS PA ENVIAR DE VIATGES A CUANTA MES GENT MILLOR I MOS KEDARIEM DE PM FARIEM EL BALL FIN S EN EL CARRER SI VOLGEREM

elsa ha dit...

molt bona idea roja!!!si q mos quedariem de lo mes agust aixina.
Proposta pa l'any q be...

Anònim ha dit...

olaa!!!molt bona idea la de la roja "de avinguda" ke se gelen el cabet i ke mos dixes disfrutar trankils.yo marrecorde ke fa uns cuany anys sanpalmava tot discomobil o balls en la despertat ara aixo ya no es fa.

Eva ha dit...

La veritat es que l´hora de finalitzar els balls es un poc masa prompte et quedes a mig gas, jo tambe soc del pensar que s´hauria de ser un poc mes comprensius , ja que son les nostres festes, i son 3 dies al any, pero sempre hi ha gent egoista e incomprensiva, i esta cara de la moneda sempre ha d´existir

Eva ha dit...

Prodriem fer una proposta colectiva i arreplegar firmes per a que almenys retardaren l´hora de tancament, jo no dic les 7 del mati, pero perque no les 4,30 o les 5, som mes fallers que antifalla, tenim la baralla de mà!!

Angeles ll. ha dit...

mayte tens raó jo tb he tingut sempre el cau de l'avinguda d'españa al costat del meu cuarto i mai ma molestat, sempre ho sents però de fons, lo q passa q hi ha gent q no aguanta res i es molt maniosa, i ara vuic fer una pregunta: xq hi han caus q tanquen molt més tart q altres per exemple el nostre, tinguent una proximitat igual de veïnat?????

Angeles ll. ha dit...

perdó, q no m'havia fixat q l'article es de rojuel¡ com esta en lletra tant menudeta...

Anònim ha dit...

angeles yo crek ke puk contestarte ala teua pregunta crek ke es aixina, totes les falles tenen la orden de tancar a les 3 pero com tots savem la cosa sa llarga asta ke venen els munisipals,conclusio si el veinat no es keixa no nia munisipals ,si no nian munisipals no se tanka el casal...

rocio ha dit...

Jo tambe crec que es com Blai diu. A partir de les 3, quant el veinat es queixa a tancar el cau, i els nostre veinat es prou puntual. El que jo vos dic, posen el despertador a les 3, els desperta i criden

Anònim ha dit...

TOT EL QUE HO ESCRIT ESTA MOLT BE,PERO TENIM QUE SER CONCIENTS QUE LES FESTES ACABEN DE COMENÇAR I CAL SERPRUDENTS PER A QUE L¨AUTORITAT CONPETENT NO ENS AGARRE QUIMERA DE MOMENT.TAMBE CAL SABER QUE PER A LA SEMANA FALLERA SEGONS TINC JO ENTES TENIM PERMIS FINS A LES 4.JO CREC QUE AIXÒ QUE HO DIT DE LLEVAR VEU A PARTIR DE CERTA HORA ES MOLT BONA IDEA A VEURE SI AIXINA ENS TROBEM ALGUNA ESTONETA MES DE VALL

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.