dilluns, 18 de febrer del 2008

Comença el ball

El dissabte 16 de febrer celebrarem la festa dels FALLERS D´HONOR a les 22h. en el cau de nostra falla.


Va ser un a nit freda, pero com a bon faller, tot s´oblida i a calfar el cos a ritme de la discomovil de sonycolor que ens amenit-za la nit.

Una vegada mes la meua amigueta Eva Serrano a hora d´eixir es posa maleta i amb el pel de la pelu es que da a casa , supose que cara salsa rosa , ejejejejejejej, ho senc Eva , pero jo no soc l´unica que es posa maleta no el pareix...,al mateix temps nostra amigueta Vanessa tenia que anar de bodorrio i despres no va apareixer per el cau.

Be va ser una vetlada agradable , el cau estaba a rebentar , la gent tenia ganetes de festa i la barra a rebentar, desde fa ja un temps venim fent torns de barra que entre nosaltres mateix establim un horari de colla , millor aixi , no vos pareix...

La veritat va ser una nit divertida i sobretot per que ara si que tenim que anar calfant , les falles ja estan assomant-se i hi ha que preparar el cos .

Ha segut un cap de setmana amb prou de marxa fallera , esperem article o fotos de la vesprada-nit del diumenge.(Crida,castell de focs artificials i com no, entrega d´insignies als respectius fallers xuquerets...)
Tenim nova carpeta de fotos a la web , esperem que colabores portant-nos les teues fotos.


Anim Xuquerets que el temps ja corre.

22 comentaris:

Anònim ha dit...

COM NO, JA ESTEM ESCALFANT, I ESTE DIVENDRES A VORE QUE FEM PER A LA CAVALGATA I EL RALLY .. ANIMO

rojuel ha dit...

La veritat és que va quedar molt be. Es nota que ja estan ací les falles i que la gent te ganes de festa...

May no vaig poder anar a la crida i l'entrega d'insignes de la JLF, si algú ho va fer que s'anime i ens escriga un articulet

Amic fep ha dit...

Roja, que te passa el diumenge???

Ko? jajajajajajajajaja

ui, ui, ui, ui... que pocoa aguantes...

que l'escriga Rocio, que ella segur que tambe va anar a la cridra!!!!

Angeles ll. ha dit...

ja ho crec q es va qdar molt be¡¡ massa be diria jo....jajaja q bufa q agafarem tots, jo en bac incluit, (encara q hem tombaren)tinc els genolls i els colces plens de moraures,,,,jajaja

Anònim ha dit...

Es va quedar de luxe, pero feia molt de fred...tot no potser.
Enguany no ens podem queikar hi havien molts fallers d'honor!
Va ser un dia molt especial ya no m'anrecordava d'aquest acte, molt guay!!

Eva ha dit...

Ja vec ja que s´ho pasareu molt guay, gracies Mayte per recordarte de mi al teu article, la veritat es que ja m´he quedat 2 vegades amb el monyo de peluqueria fet, la 1ª( proclamacio) no va ser per mi, pero esta sí, la veritat es que quant ani a la pelu ja no estava molt be, pero per si de cas era una falsa alarma i amb un efferalgan em passava, vaig decidir ferme el monyo ( antes morta que sencilla), pero no va poder ser, m´esperi a les 8 avore, pero me trobava cada vegada mes mal.

Eva ha dit...

El meu cap de setmana ha sigut gitada al llit, pero em vengare el dia la cabalgata!!!!!

Jasmina ha dit...

El disabte va molar molt la gent estaba molt contenta amb moltes ganes de festa. I el que no estaba molt animaet es feia un xupitet o dos de VODKA BLAVET i de seguida a ballar, es milagros, i un poc resacoset.

Esther ha dit...

Ei que passa!!!! i tant com és resacoset, jo per a que la part de la meua germana no es perguera me la vaig fer jo, i air em volia morir. Ara a les paelles més tranquileta, xq ja no estic per a estos trotes...

rojuel ha dit...

Ja m'has pillat, fep, jajaja, si, ahir estava fatal, que major estic...

Pero que me quiten lo bailao, no? jajaja

morales ha dit...

la veritat es que va ser una gran nit, la gent tenia moltes ganes de festa, per cert l'oratge pareix que no tinga ganes d'acompanyarnos el proper cap de setmana, ojo amb les paelles i el rallie que l'oratge ve plogent.

rocio ha dit...

Mira ja esta Jasmina per asi, al final...

Feppp¡¡¡ tinc lagunes del dissabte. Les festes que venen les agararem mes suaus, sino no acaben falles.
Pero diumenge estaba be.
El dissabte de lujo, però curt, em va passar tot volant, un ratet a la Xuquer i un ratet a l'Avinguda i ja es va acabar, cap a casa¡¡

elsa ha dit...

El disabte va estar de lujo!!!!masa be.Ara ja be tot segit,espere q el temps no mos falle i es puga fer tot q en les ganes q tenim....

Mayte ha dit...

BUENO XIQIUETS JA VEC QUE TOTS SEU PASAREU DE LUJO,JO TAMBE, A MI TAMBE SE MA VA FER CURT,PERO POC A POC QUE SI NO VOREM SI ARRIBEM A LA SETMANA,EJEJJEEJJE
JO HO DIC,NO M´AMAGE

PER CERT LAURA,JA TENS LES FOTOS A LA CARPETA DE LA WEB

Anònim ha dit...

Fallers,esta pluja no son mes que les llagrimes d’alegría per la festa...Sí,grandiosa és nostra festa, i el més important d’ella sou vosatres,perque sou l’auténtic patrimoni de les Falles.Sou els que les féu possible. Pel vostre treball,per la vostra entrega...sobre tot,per la vostra il.lusió. Per vostre sacrifici i per vostre altruisme...
Vosaltres sou qui féu Valencia! La Valencia camperola d’horta, de palmeres i fragància del taronger...la Valencia antiga e intima de places i carrers plens de història. La Valencia artesana dels Gremis, de la Música i la Pirotécnia!
NO ES DESANIMEU!TOT IXIRA COM CAL!FEM FORÇA!

Anònim ha dit...

Maite això que dius tù que es queda molt be lo dels torns de barra, queda molt guapet per al article,i res mes lluny de la veritat.Sapies que hi va ver gent que va tindre que complir amb el dell i amb part del torn de atres pero clar això nomes que ho sap el que esta ahì,el que està a ¨l´altra part de la barra no.
Vullc aprofitar ara que estic per agrair a tota la gent que va colaborar en que la nit ixquera be,
als de la barra,els netejadors del casal,els montadors de taules,en fi a tots els que fan algo per poc que sigua que com forme es diu tota pedra fa paret. Gracies

rocio ha dit...

Qui es l' anonim amb paraules tan alagadores¡¡¡ Gracies per eixos anims.

Mayte ha dit...

Collo Rafel,pareix que estigues calent d´orella, no se per que tens represalies cara mi en quant jo no he entrat mai darrere la barra, i damunt tot el dia currant per a que ara hem tingues que dir a quin hora tinc que aplegar, nomes hen falta aixo, i res de guapet, pareix que estiges enfadat,es per no posarte a les fotos o k?

Anònim ha dit...

mayte no sé pq et dones per assebentada i si t'anomene a tu és pq l'article és teu i si no en traus a les fotos tu teu perds pq deixes fora al més guapo adeu bonica fins demà i amunt la falla xuquer

Mayte ha dit...

Collo, Ponsonya jo no sabia que tenies grans dotacions del valencia, ah ,con que ja anem per "assabentades"" i tot, pues mira ,avorem quant aplega el teu super article de frases valencianes....i despres parlarem.
I si l´article es meu es per que algo hi ha que fer mentres alguns estan tocant-se el "hueps",ejejejejej, no se com s´escriu, Rafel mirau al teu diccionari personalit-zat i esta nit m´ho dius

Anònim ha dit...

I colloooo rociooo estas total total en la foto jajajjaajajajaj

Anònim ha dit...

FORNER ESTA TOTAL LA ROCIO,PERO JA SAPS QUE EL SEU ANIVERSARI ES EL 1 DE MARÇ, SAPS PER QUE T´HO DIC VERITAT????,JEJEJEJEJEEJ
MIRA EL CORREU, QUE JA SAPS QUE PER AÇI ESTA CONVERSACIO PERILLA....

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.