dilluns, 7 de maig del 2007

MISSING!!!!!

N’hi han 2 xiques al poble de Sueca que han segut falleres de la xuquer……les 2 treballen a València, una es perruquera, l’altra dependenta del corte inglés, encara que les 2 afirmen que son molt falleres fa temps que no sel’s veu el pel per el casal.


La perruquera encara esta apuntà a la falla, ja que apareix al nostre llibret a la cort d’honor, però sols apareix 2 dies abans de la cabalgata del ninot e inclòs hi ha vegades que a “hora horà” s’ha disfressat en la pròpia estació.

Creien que per raons de feina que no pot acudir a res mes (també hi ha un poc de gosset….)








La dependenta del corte inglés era també molt fallera, però va un dia i se li voltà el perdigó i es va borrar.D’açò que estic parlant fa 5 anys en arrere, ara, quan ve emana fallera es fa de plorar que s’unfla….. Sempre ens amenaça de que es torna a apuntar fins que el fa el cap com un bombo, i passades 2 setmanes no se sap res d’ella.










Es busquen aquestes 2 falleres (per dir-ho d'alguna manera) per a comunicar-los que les falles no son 3 diaes a l'any, sinò que hi ha que reunir-se nomes es puga, involucrar-te, no esperar que uns i altres vagen tocant a casa, al mòbil, la feina.... Per a informar-te de hi ha una festeta del dia la presentació, de la loteria, etc... en fi, que no hi ha manera, que qui és com és no canvia.







ÚLTIMA FOTO QUE ES FEREN JUNTES AL MARÇ DEL 2003




ÚLTIMES VEGADES VISTES DISFRESSADES




Article de Mayte

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Mayte tens tota la rao del mon, pero que no es pot fer res...elles son aixina, lo unic que queda es que monti no es borre i la vani s'apunte (que aixo m'ha dit que enguany a lo millor s'apunta ja que jo soc Fallera major), en fi ya vorem el que pasa com tots els anys, pero aixo si es troben a faltar...sobretot a la que no te veu!!!

rocio ha dit...

La Maytechu ja acaba de debutar amb el seu primer article, i com no parlant de altres dos xafaetes com ella, jajajaja que es de veres que les tirem de menys. Esperem que es deixen veure aquest any per el cau...

Amic fep ha dit...

Este comentari no te res que vore en el tema de Missing, es per a Gemma Galiana...

Crec que te vaig vore el dissabte de nit al Planet Pizza del C/ Roig de Corella i no te vaig dir res. Hem doni compter fora quan m'ho va comentar la meua dona, perdona, soc molt despistat per als caracters i com sols t'he vist una vegada no se me queda la cara.

Ho senc, intentare que no torne a pasar.

Gemmeta ha dit...

Es veritat, hem vaig donar conter que no hem vas conèixer.
Tranquil, no te preocupes, jo tampoc et vaig dir res, perquè, vaig pensar que ten recordaries.
No tornara a passar.

Gemmeta ha dit...

Hay Mayte!!!!

Ja has debutat amb el teu primer article.
Enhorabona, esta molt bé. Esperem que estes dos amiguetes heu llisquen i es donen compte de que no sols son els tres dies i es fan l'anim, perquè jo se que a elles el rotllo faller els agrada.

San-vala ha dit...

Enhorabona Mayte pel teu primer article i a seguir...

La veritat es que als bons amics o amigues es tiren molt de menys si no estan al teu costat en falles...

A mi aquest any m'han faltat el meu amigatxo Tristan i la meua novia i els he tirat molt de menys, però jo ja els he convençut i ja s'han apuntat altra volta i amb més amics damunt...

Fes el posible per convèncer-les, jejejeje...

rojuel ha dit...

Si, Mayte, és cert que no els vegem el pèl i és cert que les trobem a faltar; esperem que el teu article els faça recordar vells temps i lo be que s'ho passaven i comencen a deixar-se caure de quant en quant pel casal

Anònim ha dit...

mayte ahir vaig parlar en la Vani y li vaig dir lo que habies escrit, que risa si l'haveres sentit, el va dir de tot....seu agarra super be mos rigerem un rato, ara jo tambe liu vaig dir que tenies tota la rao.
Per cert que no teu he dit encara enhorabona per el teu primer article y que els demes sigen tan bons com estos.

Anònim ha dit...

Esta mati ma tocat la Vani i ma dit mes que a un gos(COM ELLA DIU),pero jo tambe ma rist un rato i no li he dit quines son les fotos que he posat,(HAY QUANT ES VEGA DE GOS),el disabte sera ella....
En fi,ja vorem si la tornem a vore vestida de fallera o almenys per el casal...

Anònim ha dit...

Mayte al disabte per al sopar que fem, quedem en algun puesto o mos vejem alli.
Jo tinc que pasar a per Estela.

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.