dijous, 3 de maig del 2007

AL DIVENDRES MÈS¡¡¡, BONA ESCUSA.....

El passat divendres a la falla tinguérem reunió extraordinària.... quin comboi ¡¡¡¡¡¡¡¡ hui estarà ple el casal..., hui anirà molta gent ...pensava jo. Efectivament a la reunió van vindre moltS fallers que volien votar i decidir a la reunió.

Començarem la reunió de luxe, ja que ens presentaren a la nostra fallera major 2007-2008, Laura Esteve Lorente, la qual la Roja ja li va escriure un article dedicat a ella i molta gent ha donat la enhorabona als comentaris (voldria agrair a tots els que l’han deixat, senyal que açò funciona).

Continuarem la reunió i es va tocar altre tema molt delicat, que no vaix a comentar-lo perquè no es a la finalitat on vullc arribar.

El Pelayo, com a presi el va exposar, les primeres falleres que van donar la seva opinió va ser Yasmina i Carla, pareix que molta gent estava d’acord, però altres no.
Gent com Amable i Salva exposarem la seva opinió...també hi havia molta gent que els donava la raó i altra no. A mi personalment em dona l’ impressió que la falla es va dividir en dos bàndols.... continuaren altres fallers com Ximo, Elisin, Gemma i Esla (que sempre estan apunt per muntar un festeta, jajaja), exposant mes idees.

Total ací es on volia arribar, es va acabar i la gent comentava “ no em aclarit res...., tots es posen a xillar però ningú escolta...., sempre parla qui te que callar.....” i comentaris per el estil.

Jo intente sempre traure la part positiva de les coses. Per a mi molt important es que molta gent va donar la seva versió. Totes les idees que es van dir complien la finalitat que buscàvem, però hi ha idees que a uns fallers ens beneficien i altres que ens perjudiquen. Però fallers ací estem per benefiar a la falla, no?
També es de veres que per dur-les a terme tindríem que implicar-nos un poc mes, encara que jo crec que ara estem en un punt molt bo, en quant a participació però falta organitzar-nos millor.

Ja fora de la reunió, en la ronda de cubates, una fallera, Carmen va fer un comentari molt bo¡ Perquè volen triar alguna de les idees quant totes son bones? Xapo per aquesta fallera, ja que te molta raó, açò es una opinió personal meua.

Que penseu, som un poc egoistes o no?

Tindríem que organitzar-nos un poc millor per dur a terme noves idees ?

9 comentaris:

Gemmeta ha dit...

Bona Escusa!!!!!!
A vore, fallerets, si demà aclarim algo, jejeje.
Jo crec que quant el Cubi ens va traure el Champagne per a celebrar el nombrament de la nostra fallera major, començarem a passar un poc del tema, jejeje.
Ara, va ser bonissim, quant de repent mire i el Pelayo i Emilio ja no estaben al seu lloc, hem vaig girar i li dic a Elsa, però com hem quedat, s'aclarit algo? i contesta, no, al divendres més.

Jo pense que la solució es que tots fem un poquet de la nostra part, per a fer una falla de tots i per a tots. No podem pretendre que lo que volem solucionar es solucione asoles.

rojuel ha dit...

Jo estic d'acord en Rocio i Carmen, totes les idees son bones, però està clar que per a dur-les a terme és necessari que ens impliquem tots una mica més

Anònim ha dit...

Jo pense que tots tenim idees per a que la falla siga millor, funcione millor....en fi! tots parlem pero a l'hora de la veritat cuan es te que treballar son els justets i aixo es el que no m'agra.
Estes falles pasades he notat que la gent ha arrimat un poc mes el hombro(i no es tinc dient que jo siga treballardora que tambe m'incluix), avore si entre tots enguany les coses ixen millor, que estic segura de que si!!!!!.

Anònim ha dit...

Per cert Rocio, Gemma....algu voleu fer el favor de dir-me que tinc que fer per a poder publicar un comentari en el foro en el meu nom, que estic dona de alta pero no me deixa, me diu que le meu nom esta sent utilizat...voleu ajudar-me que no puc contestar perfi!!!

Gemmeta ha dit...

Laura, ja pots no se perquè, estaves com a usuari inactiu.

Anònim ha dit...

je,je,je,je,jo tampoc puc,pero he kedat en el Forner per a que m´ájude

Anònim ha dit...

Jo pense que es comentaren molts temes sense segir un ordre. Tots els temes que es comentaren es podrien anar comentant en properes reunions seguint un ordre del dia anunciat en antelació. Seria bona idea la de Abel que el primer divendres de cada mes fora reunio extraordinaria i anar tractanlos.

Tambe crec que hi ha que tindre un poc de paciencia per arribar a una solució, escoltar a tots, no passa res que tingam diferents punts de vista, eixa pluralitat es la personalitat de la falla, el que si que tenim que tindre tots es una voluntat de solucionar-ho.

San-vala ha dit...

Hay Rocio, ja es el segon article ara ja no pares ja voras com t'enganxa i té mola.

Ànim amiga que tú pots, per cert ja saps la nova, preparemos que bè curva, jejejejejeje

Gemmeta ha dit...

Anònim, ja pots participar en el foro amb el teu nom.
Ja se qui eres!!!!jejejejejee

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.