dijous, 15 de març del 2007

MATI DE RESACA

HOLA XIQUETS,HOLA PER DIR ALGO ESTIC MORT D ANIT,AHIR AL PERELLO VA SER ESPECTACULAR LES PAELLES NOCTURNES DE LA FALLA TRO I FLAMA, MOLT D AMBIENT, VELLS AMICS DELS MEUS 9 ANYS AL PERELLO,FUM PER ASI FUM PER ALLA,CASALLA CERVESSA XE DE TOT¡¡¡ COM ALTRES ANYS JUANET ALEE DE JURAT DE PAELLES(VEGES TU EL K ENTENC JO PERO....)ALLI ESTAVA JO TASTANT 56 PLATS DE PAELLA REGADES AMB UNA BONA CASALLA,LA COSAVA ESTAR RENYIDA LA VERITAT ENS QUEDAREM SOPRESOS ELS MEMBRES DEL JURAT...PERO AL FINAL TOTS CONTENTS DESPRES DEL SOPARET CUBATETA (JO AIR TOTS DE CASALLA EN LLIMA MA PEGAT PER AHI ARA) I VAY DELS MEUS AMICS RIOLENCS EL NOU DUO EN RAUL I EL TITO QUE EU VAN FER DE P.T.MARE DEDICANT COM SINO PER AMI I PER A LA XUQUER LA CANÇO DE ..NO SABES LO QUE ES .....I AIXINA FINS LES 5 DEL MATI, LA FALLERA MAJOR LA CORT I JO AHH JULIAN I CARLES DE LA REVISTA FALLES TOT EL ANY ENS EU PASAREM MOLT BE FINS QUE DECIDIREM TORNAR A LA REALITAT. I QUINA RELAITA XIQUETS ESTIC MORT DE SON DE FAM D TOT........ABRAÇADES A TOTS

10 comentaris:

Gemmeta ha dit...

Juanet, pues aixo no es res per a lo que ens espera, aixina que no et queixes, que esta nit hi ha festa....., no mes ens queda aguantar el dia i ja tenim VACANSESSSSSS

san-garrofa ha dit...

juanet que grande jo tambve tenia que haver anat perque la meua parienta es de alli pero jo els xocs de la meua falla no mels volia pedre,tentenc perque sempre que vaig alli ixc a 4 pates

Anònim ha dit...

Ay Juanet,nosaltres ahir jugarem al scattergories al casal... Ja veus!! Ara vinc d'esmorzar!!Espere amb impaciencia les vostres vacances que ja ho teniu be d'escaquejar-se.Jeje!!Va xiquets que ja va aixo!!
Visca la Falla Xúquer!!...i el retorno del pica-pica

Anònim ha dit...

Hola fallers¡
Si mal es treballar els dies avans de falles pijor es treballar el dia 20.
Estic feta tabaco, no puc ni parpadejar sense que tinga algun dolor.

hi ha algu per ahi?

Gemmeta ha dit...

Hola Rocio, tens molta rao, no se que es pijor, jo tambe estic treballant, bueno "...", pero que tenim que fer, es lo que hay.....


Rocio... Crec que no hi ha ningú mes per ahi......jejeje

san-garrofa ha dit...

yo estic en cos nomes la ment no se per on sa quedat si en la visita de cortesia o per el mareny

Anònim ha dit...

hooooola!!! perdoneu pero es la primera volta que escric algo en la pagina.... i no se que posar...
bueno nomes dir que estes falles han sigut inolvidables!! i amics i amigues com els de la falla en ningun lloc...
besets

Carla ha dit...

Ay Patris, ens alegrem de voret per aci. I ara a preparar ja les falles de l'any que ve que han de ser iguals o millors!!en casal o sense casal!!jejeje
besets per a tots!

Anònim ha dit...

holaaaa. res; dirvos q la foto del encierro a quedat genial i que en ella es refleja lo be que o eu pasat estes falles...
felicitats x aver creat aquest espai per a que tots participen ..besets

Gemmeta ha dit...

Hola!!!!!!
Primer que res donar la benvinguda a la Patris i Angeles per participar en el blog.
Espere que continueu aportant els vostres comentaris....
Has vist Angeles quina foto????
Es de veres "en esa foto se ve todo".......

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.