dimecres, 14 de març del 2007

AGERMANAMENT FALLER

HOLA UNA IDEA QUE ME RONDA PER EL CAP DESDE FA TEMPS SERIA FER UN AGERMANAMENT EN ALGUNA FALLA DE SUECA YA QUE MANTENIM MOLT BONES RELACIONS EN ALGUNES.ES CONEGUDA LA VESITA DELS FALLERS DE LA VIA MATERAL QUE VENEN AL ESMORÇAR PERO TAMBE A LA NOSTRA FALLA VEINA LA AVENGUDA ESPANYA AMB LA QUE TENIM MOLT BONA AMISTAT I MOLT FALLERS NOSTRES ESTAN MOLT VINCULATS AMB ELLS,I SEMPRE QUE NO TENEN BALL O NOSALTRES ORGANITÇEM FESTA VENEN AL NOSTRES CAU,MAGRADARIA QUE LA GENT OPINARA I SI VEGEREM QUE HI ESTAN D´ACORD PROPOSAR FER UN ACTE(UN ESMORÇAR,PAELLES EL QUE SIGA) ENCARA QUE SERIA PER DESPRES D FALLES..ALE FILLS MEUS QUE PENSEU

6 comentaris:

Gemmeta ha dit...

Juanet estic d'acort m'agrada l'idea de fer un agermanamet faller. ¡GENIAL!.
Per cert esta nit no vindras al casal, ten vas de paellets?

Anònim ha dit...

Molt bona idea Juanet!hem de promoure l'amistat entre les falles i una festeta mes mai ve mal.ENDAVANT!!Jeje!

Anònim ha dit...

Clar que si¡ esta molt be aço d'intercanviar opinions sobre el fallerio.
Ja te pasare fotos de la cavalgata.
Sobre el agermanament estic d'acort.

Com que vas de paelles.... si encara queden banderes que penjar?

Anònim ha dit...

Que pasa? porteu tot el mati açi xarrant i jo s'ense enterar-me. Ara estaba llegint-ho.

Molt bona colaboracio de les altres falles donant-mos anims.

Gracies

san-garrofa ha dit...

bon dia soc raulet o san-garrofa editor tambe i alumne del gran maestro san-karrega,tambe donarvos el meu suport i que sapiau que la meua visita a la web esta garantiza tots els dies i que vaja de pm.germanor per supost tot lo que siga bon rollo i festa ahi estarem el ara-vinc i avd. espanya

Anònim ha dit...

Jo estic d´acord en Carli en aixo de promoure l´amistat, però sobretot en lo de que una festeta més mai va mal!!!!!

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics Els bloggers de la Falla Xuquer, no es fa responsable dels comentaris que puguen fer els usuaris en els articles. Es reserva el dret d'eliminar els mateixos en el cas d'atemptar contra la integritat ètica o moral de persones i/o estaments. Tots els logos i marques són propietat dels seus respectius propietaris. Els comentaris i/o noticies són propietat de qui els posteja.